قیمت لوله بازکنی تهارن در سال 1401 قیمت تخلیه چاه تهران

برای دریافت قیمت لوله بازکنی به صورت دقیق طبق تعرفه ی اتحادیه، فقط با شماره 02188339950 تماس بگیرید. قیمت لوله بازکنی به نوع و محل گرفتگی، استفاده از ابزار یا فنر مخصوص، جنس لوله های آب و فاضلاب، متراژ فنر مورد استفاده و مدت زمان رفع گرفتگی بستگی دارد.

قیمت لوله بازکنی سالانه طبق انجمن لوله بازکنی نوین لوله و زیر نظر اتحادیه اعلام می شود. این شرکت با کمک تیم ماهر، ارائه خدمات با کیفیت و قیمت های به صرفه رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.

قیمت و هزینه لوه بازکنی و تخلیه چاه در سال 1401 چند است؟ 09101702050

قیمت و هزینه لوله بازکنی

✅ ساعات فعالیت شبانه روزی کل ایام هفته
نحوه کار فنر برقی و کپرسور هوا
✅ قیمت و تعرفه تخفیف 45 درصد
تضمین کار ارائه فاکتور معتبر

از شعبات فعال ما در شهر قزوین با سرویسکاران مجرب و دستگاه های پیشرفته در خدمت شما می باشد. برای تماس میتوانید عبارت لوله بازکنی قزوین را کلیک نمایید.

لیست قیمت لوله بازکنی تهران

  • باز کردن لوله فاضلاب هر متر با دستگاه کوچک 150000 تومان
  • قیمت رفع گرفتگی لوله فاضلاب با فنر 6 متری 250000 تومان
  • نرخ لوله بازکنی آشپزخانه با فنر 15 متری 600000 تومان
  • رسوب تراشی لوله فاضلاب با سه نظام هر عدد 550000 تومان
  • لوله بازکنی پارکینگ یا لوله منحول با فنر 30 متری 2000000 تومان
  • در آوردن اشیا از چاه با گیره مخصوص 500000 تومان
  • باز و بست کردن درب چاه تا یک متر بدون مصالح 2500000 تومان
  • قیمت لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم 800000 تومان

قیمت لوله بازکنی با فنر در تهران

اگر بخواهیم برای قیمت لوله بازکنی  یک لیست ثابت ارائه دهیم، ممکن است تمام مشتریان بعد از تماس و انجام کار از تفاوت هزینه ها گله مند شوند. زیرا این نرخ ها در همه جا و با توجه به عوامل مهم تغییر می کند.

قیمت نصب توالت فرنگی  در تهران با تعرفه مناسب در این صفحه.

به طور مثال خانه ای را در نظر بگیرید که انشعابات لوله فاضلاب و سیستم لوله کشی از پایه و اساس ایراد دارد. ولی در منطقه ای دیگر جنس لوله کشی قدیمی و چدن هستند. با توجه به سختی کار، مقدار هزینه ها متفاوت است.

قیمت لوله بازکنی با فنر سه نظام

سه نظام یک ابزار مصرفی است. برای گرفتگی های سخت با مصالح ساختمانی ( شن، ماسه، سیمان و نخاله ) در منازل نوساز یا در حال بازسانی، مورد استفاده قرار می گیرد.

این ابزارهای کوچک و کار آمد، داخل دستگاه های فنر زنی قرار دارند. تعداد سه نظام لوله بازکنی توجه به قدرت موتور دستگاه متغیر است. این ابزاها، قدرت فنر را چند برابر می کنند. قیمت باتوجه به تعداد مصرف آن ها معمولا از یک تا 12 عدد محاسبه می شود.

هزینه ایاب و ذهاب

در صورتی که محل مشتری با شرکت فاصله بیش تر از نیم ساعت داشته باشد، مبلغی ناچیز که در صورت توافق مشتری دریافت می شود. هزینه ایاب و ذهاب به قیمت لوله بازکنی اضافه می شود.

شرکت لوله بازکنی کرج  از نزدیک ترین شعبه، سرویسکار را بلافاصله اعزام می کند. تا هزینه ایاب و ذهاب به صفر برسد.

عوامل اثر گذار در قیمت لوله بازکنی

  • چگونگی گرفتگی فاضلاب، گرفتگی با یک جسم، دستمال کاغذی، مو و چربی، گرفتگی با مصالح ساختمانی ( سیمان، دوغاب، قیر، گچ ) 

گرفتگی در لوله ها هر بار که اتفاق می افتد، به دلایل مختلفی ایجاد می شود. برخی مواقع چربی و روغن باعث گرفتگی لوله آشپزخانه می شود. اما مواقعی رخ می دهد که که سیمان و ماسه داخل لوله می ریزد و باعث مسدود شدن مسیر فاضلاب می شود.

  • جنس لوله

جنس لوله در قیمت لوله بازکنی نیز تاثیز دارد. باز کردن لوله های چدنی با فنر های معمولی امکان پذیر نیست. زیرا داخل لوله های چدن، طی چندین سال استفاده، باعث تجمع رسوبات و باریک تر شدن لوله می شود. این نوع گرفتگی ها با دستگاه رسوب تراش یا سرفنر های مخصوص انجام می شود.

  • محل انسداد

گرفتگی در لوله های رایزر اصلی، پشت بام، سرویس بهداشتی، حیاط، لوله های کفشور، روشویی در قیمت لوله بازکنی اثر می گذارد. برای باز کردن لوله های هر محل، از فنر های جداگانه استفاده می شود که با متراژ های مختلف هستند.

  • نوع ابزار مصرفی

ابزار های متفاوتی برای رفع گرفتگی فاضلاب استفاده می شود. از جمله این ابزارها می توان به سه نظام رسوب تراش، استفاده از سر فنر مخصوص، مواد چربی زدا و جرم گیر، مواد مخصوص برای رفع بودهی لوله ها نام برد. 

  • متراژ فنر

مواردی مانند  گرفتگی لوله پشت بام و پارکینگ بر خلاف لوله سینک و روشویی ها نیاز به فنرهای با طول 30 متر یا بیش تر و همچنین ابزارهای قوی تر دارند.

  • نوع دستگاه ( اتوماتیک _ نیمه اتوماتیک )

از جمله دستگاه های مختلفی که برای رفع گرفتگی مسیر فاضلاب استفاده می شود، کمپرسور باد، دستگاه موشکی، واترجت، دستگاه مکش و غیره است که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

  • سختی و مدت زمان کار

در گرفتگی های شدید و لوله هایی که با سیمان مسدود هستند، علاوه بر نیاز به تجهیزات پیشرفته، زمان و حوصله ی زیادی می خواهد تا بدون آسیب به بدنه ی لوله ها، مشکل گرفتگی را حل کرد.

انتخاب شرکت متناسب با بودجه شما

دیگر نگران هزینه ها نباشید زیرا شرکت نوین قبل از انجام خدمت، با هزینه ای مناسب با توان و بودجه شما با مشتری توافق می نماید. شرکت فنی نوین مجهز به بهترین ابزارها برای رفع مشکلات و موانع لوله های فاضلاب است.

روش های بازکردن لوله یخ زده  را در این صفحه مشاهده کنید.

این شرکت دارای 170 شعبه فعال در سراسر پایتخت است. به همین علت به محض تماس شما، فرد متخصص از نزدیک ترین شعبه به محل شما می آید. تا از هزینه های اضافی توسط شرکت های واسطه و سود جو جلوگیری شود

1 دیدگاه

  • سلام قیمت لوله بازکنی با سه نظام متری حساب میشه یا چجوریه؟ یکی اومده خونمون میگه 12 تا سه نظام مصرف کردم میشه سریع تر جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *