لوله بازکنی صادقیه در 10 دقیقه تضمین کیفیت و خدمات ارائه فاکتور معتبر در منطقه ی صادقیه ی تهران 09101702050

شماره لوله بازکنی سازمان برنامه

شرکت لوله بازکنی سازمان برنامه شبانه روزی آماده ارائه خدمات است. اگر نیاز به لوله بازکنی سازمان برنامه دارید میتوانید همین حالا با شماره 09101702050 تماس بگیرید و درخواست لوله بازکن ثبت نمایید. ارائه خدمات رفه گرفتگی لوله بصورت تضمینی، بدون تخریب، 100% تضمین با فاکتور و با کیفیت عالی است.

 

خدمات لوله بازکنی در سازمان برنامه توسط تیم حرفه ای با بهترین تجهیزات انجام می شود. نوین لوله با بیش از ۲۵ سال سابقه ی کار در حوزه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه در کل مناطق تهران به ویژه در سازمان برنامه است.

این شرکت با در دست داشتن ابزار آلات بروز و پیشرفته، انواع دستگاه لوله بازکنی در سازمان برنامه، با فنر های جداگانه آماده ی خدمات رسانی به صورت شبانه روزی می باشد.

همچنین این شرکت زیر نظر اتحادیه می باشد. تمامی کار ها بصورت کاملا تضمینی و با ضمانت نامه کتبی انجام می پزیرد. بعد از اتمام کار محل را به صورت تمیز و شسته رفته تحویل مشتری می دهیم.

لوله بازکنی بلوار فردوس از خدمات مربوطه

نحوه ی خدمات دهی در سازمان برنامه

دلایل گرفتگی و انسداد لوله ها

  • استفاده ی نامناسب ساکنین به ویژه در آپارتمان ها ی پر جمعیت که رایزر اصلی از بالا به پایین مشترک است.
  • عدم رعایت بهداشت هنگام شستشوی ظروف و استحمام
  • تجمع مواد لجنی و روغنی
  • انداختن دستمال در سیفون
  • عدم استفاده از زانویی مناسب

نحوه تشخیص نشتی و تعمیرات لوله

تشخیص ترکیدگی یک کار تخصصی و فنی است. در صورت تشخیص اشتباه باعث دوباره کاری و هزینه های گزاف می شود.

در نوین لوله نشت یابی از لوله ها توسط افراد با تجربه با دستگاه پاس الکتریکی و کاملا تضمینی انجام می شود. این دستگاه دیجیتال محل دقیق ترکیدگی را نشان می دهد.

برای اطمینان از کار ما می توانید در حضور تشخیص کار محل تشخیص داده را بشکافید و ترمیم را نیز به همان تشخیص کار بسپارید.

خدمات تخلیه فاضلاب سازمان برنامه

تخلیه فاضلاب با پمپ های پر قدرت و نیروهای کار بلد نوین لوله انجام می شود.

برای تخلیه ی چاه های متراژ بالا و عمیق از پمپ های سه فاز و چاه های معمولی، سپتیک و اگو از پمپ کف کش معمولی استفاده می شود.

همچنین چاه های چربی و لجن با پمپ مکنده تخلیه می شود

بازکردن گرفتگی لوله با فنر در سازمان برنامه

لوله بازکنی با فنر ، لوله بازکن های شرکت خدمات فنی برای رعایت اصول بهداشتی و بازکردن گرفتگی لوله ها از فنر های مجزا بکار میگیرند به طور مثال استفاده از فنری که برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی بکار برده شده، نباید در قسمت لوله های آشپزخانه یا حمام مورد استفاده قرار گیرد.

فنر زنی لوله در سازمان برنامه

فنرزنی لوله در بلوار فردوس غرب تهران توسط لوله بازکن های شرکت خدمات فنی رسولی بدون کثیف کاری و بدون کنده کاری بدون آسیب زدن به انجام می گردد.

فنرزدن لوله فاضلاب حمام، فنرزدن لوله فاضلاب سرویس توالت ایرانی، فنرزدن لوله فاضلاب سرویس توالت فرنگی، فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه.

(کفشور آشپزخانه، زیر سینک ظرفشویی، لوله لباسشویی)، فنرزدن لوله تراس – پاسیو، فنرزدن  لوله پشت بام (ناودان)، فنرزدن لوله پارکینگ، فنرزدن لوله حیاط خلوت ، فنرزدن لوله فاضلاب شهری و اگو .

در کنار خدمات لوله بازکنی شرکت لوله بازکنی سازمان برنامه چه سرویس هایی ارائه می دهد؟

خدمات مربوط به تخلیه چاه، تعمیر چاه، در آوردن گوشی و حلقه و… از چاه فاضلاب- رفع نم ساختمان و بوی فاضلاب- نصب توالت فرنگی و تبدیل توالت ایرانی به فرنگی -کاشی کاری و سفید کاری در سازمان برنامه-برداشتن کف سرویس بهداشتی و حمام و…

لوله بازکنی سازمان برنامه با پمپ تراکم هوا

این دستگاه از یک مخزن -موتور یخچال -فشار سنج-شیر تخلیه- تشکیل شده است که به برق وصل شده و با تراکم هوای ایجاد شده و چربی ها ی لوله را با فشار هوا تخلیه می کند و در زمان کوتاهی گرفتگی سخت لوله ها را از بین می رود.

تضمین لوله بازکنی سازمان برنامه به چه صورت است؟

شرکت لوله بازکنی سازمان برنامه بعد از رفع کامل گرفتگی لوله و انجام خدمت  فاکتور تضمینی به مشتری تخویل می دهد.این شرکت زیر نظر اتحادیه می باشد و تمامی هزینه ها طیق نرخ معین و مشتری پسند ارائه می شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!