لوله بازکنی غرب تهران فوری شبانه روزی

شماره لوله بازکنی غرب تهران

در صورت تمایل به استفاده از خدمات لوله بازکنی غرب تهران کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید. لوله بازکنی در غرب تهران بصورت کاملا تضمینی، فوری و شبانه روزی می باشد. رفع گرفتگی لوله با بهترین کیفیت و حداقل کثیف کاری و توسط سرویسکار حرفه ای انجام می شود.

شرکت چاه بازکنی غرب تهران، زیر نظر اتحادیه است و کلیه خدمات با قیمت های مناسب، کاملا تمیز و بهداشتی با 45% تخفیف در سال جدید انجام می شود.

لوله بازکنی غرب تهران 09101702050 تضمینی و شبانه روزی

لوله بازکنی در غرب تهران

شماره لوله بازکنی در غرب تهران  09101702050
شماره لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی  09101702050
لوله بازکنی در غرب تهران اداری  021443072740
 آماده پاسخگویی 24 ساعته  ضمانت رفع گرفتگی لوله

لوله بازکنی غرب تهران

لوله بازکنی در غرب تهران یکی از خدمات تخصصی است که برای رفع مشکلاتی مانند گرفتگی و یا بسته شدن لوله‌های آب و فاضلاب یا سایر لوله‌ های تخلیه اتفاق می افتد. شرکت‌ها و تیم‌های تخصصی در غرب تهران ، شبانه روزی و تضمینی، خدمات رفع گرفتگی لوله و نشتی لوله ها را برطرف می کنند.

هنگام مواجه با کاهش تخلیه آب و پر شدن چاه فاضلاب بهتر است با جستجو در اینترنت و جستجوی عبارت لوله بازکنی غرب تهران در google منطقه مورد نظر خود را پیدا کنید. پشتیبانی شرکت نوین، در تمام ایام هفته، 24 ساعته در خدمت شهروندان عزیز منطقع غرب تهران است.

سرویسکاران شرکت خدماتی نوین از نزدیک ترین شعبه به محل شما می آیند و در نهایت، کاملا بهداشتی و تضمینی مسیر لوله فاضلاب و زهکشی را باز می کنند.

لوله بازکنی شرق تهران از دیگر خدمات شرکت فنی نوین

چرا گرفتگی لوله‌های فاضلاب اتفاق می افتد؟

بهتر است برای درک بهتر این موضوع، مواردی که مسیر لوله تخلیه را می بنند و منجر به کاهش جریان آب می شوند را باهم بررسی کنیم.

1. تجمع چربی‌ها و چسبیدن ذرات: چربی‌ها و مواد روغنی حاصل از شستشوی مواد خوراکی، ظروف غذا خوری و دیگر فعالیت‌های خانگی بهمراه آب و فاضلاب وارد لوله سینک می شوند. مواد چسبنده به تدریج به دیواره‌های لوله چسبیده و باعث تجمع گرفتگی می شوند.

2. رسوبات: ذرات و مواد جامد مختلفی مانند آهک، خاک، ماسه و شن، هنگام عبور جریان آب از فاضلاب جدا شده و در دیواره لوله‌ها رسوب می بندد و باعث گرفتگی می‌شود.

3. شاخ و برگ درختان: اگر لوله‌های فاضلاب بدون درز و توری محافظ باشند، موادی مانند برگ‌ها، مواد پلاستیکی، پارچه با ورود به لوله، منجر به گرفتگی می شوند.

4. ساختار نادرست لوله‌ها: لوله‌هایی که با شیب نادرست نصب شده‌اند یا در نقاطی هستند که آب به خوبی عبور نمی کند، باعث تجمع رسوبات و گرفتگی شوند.

5. شکستگی یا ترک لوله: شکستگی یا ترک در لوله‌ها می‌تواند باعث تجمع زباله و رسوبات می شوند.

با توجه به موارد ذکر شده، نظافت از لوله‌های فاضلاب از گرفتگی و انسداد آنها جلوگیری شود.

روش های تشخیص گرفتگی فاضلاب

نشتی آب مصرفی از اطراف لوله سینک نشانه ی آب بندی نادرست است. برای اطمینان از این روش، دور خرطومی را با نایلون پلاستیکی بپوشانید و جای خود قرار دهید. همزمان شیر آب را باز کنید و لوله را نگه دارید. اگر آب از داخل سینک بالا آمد، منبع گرفتگی از لوله فاضلاب دیوار است.

برای حل این مشکل، شلنگ آب را داخل لوله فرو کنید و دور آن با پارچه بپوشانید. شیر آب را باز کنید بعد از گذشت 5 دقیقه، فشار آب مسیر گرفتگی را باز می کند.

راه حل دوم: نوک منحنی فنر دستی را به داخل لوله هدایت کنید تا به عامل گرفتگی برخورد کند. فنر دستی را چند بار بچرخانید تا گرفتگی لوله فاضلاب باز شود یا با شرکت لوله بازکنی برای رفع مشکل راهنمایی بگیرید. متخصصان 24 ساعته، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

لوله بازکنی غرب تهران فوری و شبانه روزی با قیمت مناسب 09101702050

پیشگیری از گرفتگی مجدد لوله ها

  • در محل ورودی فاضلاب، توری مناسب قرار دهید.
  • با فنر دستی ، عامل گرفتگی را از مسیر لوله خارج کنید
  • از ریختن زباله مواد غذایی و مو به لوله جلوگیری کنید.
  • بررسی دوره ای و منظم لوله ها توسط متخصص لوله بازکنی در غرب تهران
  • قرار دادن سطل زباله در کنار سینک، حمام و توالت
  • مو ها علت اصلی گرفتگی هستند، به هیچ وجه موهای خود را اطراف لوله های فاضلاب نریزید.

روش های رفع مشکلات لوله بازکنی غرب تهران

رفع مشکلات لوله بازکنی در غرب تهران شامل اقداماتی مانند باز کردن و رفع گرفتگی در لوله‌های فاضلاب یا آب می شود. این اقدامات ممکن است به شرح زیر باشند:

1. استفاده از ابزارهای خاص: متخصصان لوله بازکنی غرب تهران از ابزارهایی مانند لوله بازکن‌های مکانیکی (فنر برقی)، واترجت، پمپ فشار هوا، گیره فاضلاب ودیگر ابزارهای تخصصی برای باز کردن گرفتگی ها استفاده کنند.

2. استفاده از مواد شیمیایی: برخی از گرفتگی ها با کمک مواد شیمیایی، تجزیه می شوند. محلول های شیمیایی حاوی آنزیم‌ و هیدروکسید اسید برای تجزیه رغن ها به درون لوله فاضلاب می ریزند. اما نکتهی قابل توجه این است که اسید ها خاصیت خورندگی دارند، پس قبل از استفاده ازآن از متخصصان چاه بازکنی غرب تهران کمک بگیرید.

3. تصفیه لوله‌ها: پس از رفع گرفتگی توسط لوله بازکن غرب تهران، لوله‌ها باید به طور کامل از فضولات و رسوبات پاکسازی شوند از مشکلات بعدی جلوگیری شود. در این روش با شستشوی لوله‌ ها و استفاده از مواد ضد باکتری از گرفتگی مجدد پیشگیری می شود .

4. بازرسی و تعمیرات: در برخی موارد، لوله‌ها نیاز به بازرسی و تعمیرات، جایگزینی بخش‌های آسیب‌ دیده، تعویض اتصالات یا تعمیر شکستگی‌ها دارند.

5. پیشگیری: بعد از رفع مشکل، نکات پیشگیری از گرفتگی های مجدد، اهمیت بالایی دارد. راهکارهایی مانند استفاده از توری و فیلتر در سینک و کف شور، توصیه می شود.

به طور کلی، برای رفع مشکلات لوله بازکنی غرب تهران، نیاز به استفاده از تجهیزات و تکنیک‌های تخصصی، شناخت دقیق از عت گرفتگی و محل دقیق آن، ضروری است.

لوله بازکنی پونک از خدمات دیگر شرکت نوین

لوله بازکنی غرب تهران معتبر ترین شرکت لوله بازکنی در غرب تهران

مزیت استفاده از لوله بازکنی فنری در غرب تهران

این روش به دلیل انعطاف پذیری بالای فنر برای انواع گرفتگی ها مورد استفاده قرار گرفته است و رایج ترین روش کلیه شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران است. فنر، تمام موهای گلوله شده، پرزها و ریشه های گرفتگی، از مسیر لوله زهکشی خارج کند و گرفتگی را برطرف کند.

فنر برقی برای گرفتگی های شدید بسیار کاربرد دارد و سر فنر مخصوص آن برای انواع گرفتگی ها قابل تغییر است. سر فنر دستگاه لوله بازکنی غرب تهران، به گونه ای ساخته شده است که اجسامی مانند شیشه و مواد سخت را می شکند هرگونه گرفتگی و اجسام خارجی را به سمت جلو هدایت می کند.

هنگام گرفتگی از فنرهای مخصوص با طول های مختلف استفاده می شود. به طور مثال در لوله های ماشین ظرفشویی و لباسشویی از فنرهای باریک و در لوله های متراژ بالا از فنر فولادی و مقاوم استفاده می شود که در تخصص لوله بازکنی غرب تهران است.

رفع گرفتگی لوله سینک

معمولا گرفتگی ها در لوله آشپزخانه و سینک بیش تر اتفاق می افتد. اما قبل از تماس و هزینه اضافی این موارد را بررسی کنید:

اگر همزمان با باز کردن شیر آب، سینک آشپزخانه پر می شود، ابتدا خرطومی را از زیر کابینت بیرون بکشید و داخل آن را بررسی کنید. اتصالات زیر سینک را باز کنید و زباله ها را خارج کنید.

مراحل تمیز کردن لوله های زیر سینک

1) با یک پیچ گوشتی از بالای سینک ظرفشویی پیچ توری را باز کنید. 

2) لوله خرطومی را از دیوار جدا کنید و یک لگن در زیر اتصالات قرار دهید.

3) با یک فرچه، اتصالات را تمیز کنید و زباله ها را خارج کنید. دیواره ی لوله ها را کامل شستشو دهید .اگر دست تان به داخل لوله نرسید می توانید از یک سیم بلند استفاده کنید.

4) تمام اتصالات را در جای خود محکم کنید.

در صورتی که در این مرحله و آب بندی سیفون با مشکل کوتجه شدید با شرکت لوله بازکنی غرب تهران تماس بگیرید.

لوله بازکنی ستارخان از دیگر خدمات شرکت نوین

رفع گرفتگی چاه توالت در غرب تهران

هنگام گرفتگی در چاه توالت فرنگی، ابتدا با دستکش شلنگ توالت را داخل سیفون توالت فرو کنید و دور آن را با پارچه محکم سفت ببندید. شیر آب را باز کنید سپس با دست خود شلنگ را داخل سیفون نگه دارید. پس از دو الی سه دقیقه شلنگ را در بیاورید. فشار آب باعث می شود که تمام گرفتگی ها باز شود.

اگر فرچه داخل توالت افتاد ابتدا به یک سیم یا میل گرد احتیاج دارید.سیم فلزی را داغ کنید و به فرچه بچسبانید. بعد از گذشت زمان 5 دقیقه با سرد شدن سیم کاملا به فرچه می چسبد و می توانید فرچه را در بیاورید.

هنگام گرفتگی آشپز خانه، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با تماس شبانه روزی با شرکت لوله بازکنی نوین ، سریعا درخواست نیرو دهید.

لوله بازکنی غرب تهران با روش های تضمینی

این خدمت به وسیله ی تجهیزات پیشرفته، فنر دستی، دستگاه فنر زنی یا کمپرسور باد انجام می شود. ابتدا فرد لوله بازکن مشکل گرفتگی را بررسی می کند و ابزار مورد نیاز را فراهم می کند. گرفتگی لوله ها هر بار به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که اکثر موارد با فنر و دستگاه لوله بازکنی حل می شوند.

  • دارای دستگاه تراکم هوا و دستگاه پمپ واتر جت
  • رفع انسداد لوله های پارکینگ (گرفتگی با ماسه یا برگ درختان) 
  • دستگاه مکش برای بیرون آوردن ماسه از فاضلاب
  • حل مشکل بودهی چاه با استفاده از روش‌های خاص و محلول های ضد بودهی لوله

لوله بازکنی جنت اباد از دیگر خدمات لوله بازکنی نوین

لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

خدمات شبانه روزی لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی یکی از خدمات اضطراری است و توسط شرکت‌های تخصصی در این حوزه ارائه می‌ شود. این خدمات از اهمیت بسیاری برخوردار هستند زیرا مشکلات لوله‌ها و گرفتگی ها ممکن است در هر ساعت از شبانه روز و در هر روز از هفته اتفاق بیافتد. بنابراین، داشتن دسترسی به خدمات ۲۴ ساعته بسیار حائز اهمیت است.

شرکت‌هایی که خدمات شبانه روزی در غرب تهران ارائه می‌دهند، اغلب دارای تیم‌های آماده و تجهیزات لازم برای پاسخگویی به فوریت‌های اضطراری هستند. این تیم‌ها معمولاً از تخصصی‌های با تجربه تشکیل شده‌ اند که در هر زمان از شبانه روز آماده به کمک و پاسخگویی به مشکلات مشتریان هستند.

خدمات شبانه روزی شامل رفع گرفتگی، تعمیرات اضطراری لوله ها، تخلیه فاضلاب و غیره است. اگر نیاز به خدمات شبانه روزی در غرب تهران دارید، بهتر است قبل از وقوع مشکل، با شرکت‌های موجود در منطقه خود تماس بگیرید و اطلاعات لازم را درباره خدمات شبانه روزی، قیمت‌ها و شرایط کلی را مطلع شوید.

تخلیه چاه غرب تهران

خدمات تخلیه چاه غرب تهران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، زیرا چاه‌های فاضلاب، اگر به درستی نگهداری و تخلیه نشوند، می‌توانند منجر به مشکلات بهداشتی و آلودگی محیط زیست شوند.

عمشهریان عزیز در غرب تهران، می‌توانید از خدمات تخلیه چاه فاضلاب از طریق شرکت‌های تخصصی در این زمینه استفاده کنید. برای یافتن شرکت‌های ارائه‌ دهنده خدمات تخلیه چاه در غرب تهران با پشتسبانی سایت تماس بگیرید.

  • ماشین های 12000 لیتری و 8000 لیتری، بادسان
  • توسط پمپ های کف کش و مکنده.
  • لایروبی چاه کهنه توسط مقنی های باتجربه و کار بلد
  •  تخلیه چاه سپتیک رفع نم و رطوبت

خدمات لوله بازکنی غرب تهران

  • بازکردن توالت ایرانی و دستشویی فرنگی توسط اکیپ ماهر
  • 150 نیروی تجربه دیده و تشخیص کار حرفه ای
  • رفع انسداد لوله آشپزخانه و حمام با کمپرسور
  • دستگاه های قوی و پرقدرت و بروز 
  • لوله بازکنی غرب تهران با دستگاه مدرن کیفی
  • بدون کوچک ترین سرو صدا در شب
  • نصب کاسه توالت تعویض کاسه توالت تعمیرات کف سرویس و حمام
  • تعویض اتصالات زیر سینک
  • چربی زدایی و رسوب گیری لوله ها
  • تشخیص ایراد گرفتگی لوله و ترمیم آن

قیمت لوله بازکنی غرب تهران

احتمالا قبل از انتخاب هر وسیله یا شرکتی برای انجام کار در منزلتان ابتدا قیمت و هزینه ی آن را پرس و جو می کنیم. بنابراین در ادامه چند نوع از قیمت های لوله بازکنی را ارائه می دهیم اما به طور کلی این کار توافقی است.

اگر مشکلی برای شما درباره ی گرفتگی، پیش آید و با لوله بازکنی غرب تهران تماس بگیرید، سرویسکار به محل می آید. پس از رفع گرفتگی و مشکل شما یک کارت ویزیت که شماره ی شخصی این شرکت می باشد به شما می دهد.

در صورتی که مجددا مشکل مسدود شدن فاضلاب برای شما یا همسایه پیش آید، با 40درصد تخفیف انجام می شود.این کار نه تنها به نفع شما خواهد بود. بلکه برای ما یک اعتبار محسوب می شود. با داشتن مشتری بیشتر و رضایت شما، به کسب و کار ما نیز کمک خواهید کرد.

انجام کلیه ی خدمات برای افراد نیازمند و ضعفا کاملا رایگان می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!