لوله بازکنی مرکز تهران، با دستگاه فنر زنی و پمپ تراکم هوا، به صورت کاملا تضمینی انجام می شود. لوله بازکنی مرکز تهران توسط کار شناسان با تجربه، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، بدون کثیف کاری. رفع گرفتگی لوله، در مرکز تهران فوری و شبانه روزی، ارائه ی فاکتور معتبر، گارانتی چند ماهه توسط شرکت نوین لوله.

لوله بازکنی مرکز تهران

گرفتگی فاضلاب آشپزخانه یا سرویس بهداشتی، از اتفاقاتی است که برای همه پیش می آید. برای باز کردن گرفتگی مسیر لوله، روش های زیادی وجود دارد، استفاده از دستگاه و فنر لوله بازکنی، 60% گرفتگی لوله ها را برطرف می کند.

فنر لوله بازکنی تهران، توسط دستگاه و فرد متخصص، به داخل لوله هدایت می شود. با فشار دادن اهرم دستگاه، فنر شروع به چرخش می کند و به جلو می رود. با تکرار این کار، آشغال و چربی از لوله تمیز می شوند و مسیر گرفتگی باز می شود.

البته باز کردن لوله، علاوه بر دستگاه و فنر، تجربه بسیار بالایی نیاز دارد که به لوله ها آسیب وارد نشود. یکی از خدمات شرکت لوله بازکنی مرکز تهران، رفع گرفتگی فاضلاب، توسط افراد ماهر و دستگاه های پیشرفته است.

علت گرفتگی لوله در مناطق مرکز تهران

یکی از دلایل گرفتگی این است که، لوله های آشپزخانه، معمولا از سایر لوله ها باریک تر هستند. اگر دقت کنید زمانی که سینک آشپزخانه مسدود شود، همزمان مسیر فاضلاب کفشور و لباس شویی نیز انسداد می یابد.

این لوله ها به یک دیگر متصل هستند، شستن ظرف ها، پرز لباس، تفاله چایی و پسماند غذا، به داخل لوله می چسبد و باعث ایجاد گرفتگی می شود.

شعبه دیگر ما در منطقه لوله بازکنی شمال تهران است برای سرویس دهی هر چه سریع تر به ساکنین عزیز در شمال تهران آماده ی خدمات رسانی به صورت شبانه روزی هستیم.

برخی مواقع مشاهده می کنید که از کفشور آشپزخانه، آب بالا می آید، در حالی که شما آب را باز نکرده اید. این اتفاق در آپارتمان ها رخ می دهد و اغلب از کف شور طبقه اول آب بالا می زند. هنگام لوله بازکنی مرکز تهران، یک شاه لوله از بالا به پایین هدایت می شود، تمام لوله های فرعی به شاه لوله متصل می شوند و اگر هر یک از واحد ها، داخل لوله آشغال بریزد، باعث ایجاد گرفتگی در طبقات همکف یا اول می شود.

علت چکه آب هنگام گرفتگی توالت

در اکثر ساختمان ها، موقعی که لوله توالت گیر کند، از سقف طبقه پایین آب می ریزد. برخی افراد فکر می کنند که لوله کشی ساختمان ایراد دارد یا کاسه توالت آب بندی نشده است. هنگام اتصال کاسه توالت به لوله فاضلاب، ممکن است کمی فاصله در میان سنگ توالت و لوله باقی بماند. زمانی که مسیر لوله مسدود شود، آب از زیر کاسه توالت، به پشت لوله بازکنی مرکز تهران سرازیر شده و از سقف به پایین می ریزد.

کاری که باید بکنید این است که ابتدا مسیر گرفتگی را توسط لوله بازکنی شرق تهران، باز کنید و دو عدد چسب جلاسنج تهیه کنید. اگر خودتان نمی توانید انجام دهید، به ما بسپارید. با چسب جلاسنج خمیری، فاصله ای که در میان کاسه توالت و لوله فاضلاب وجود دارد، به طور کامل آب بندی می شود و در مواقع گرفتگی،آب به پایین نمی ریزد.

معتبر ترین شرکت لوله بازکنی مرکز تهران

✅ سرویس دهی به تمام مناطق مرکز تهران بازدید رایگان بدون دریافت اجرت
تخفیف 40 درصدی برای مشتریاناستفاده از فنر های جداگانه برای توالت و آشپزخانه
✅ لوله بازکنی مرکز تهران ارزان تر از همه جا رعایت نکات بهداشتی ضد عفونی دستگاه ها
متخصصین باتجربه ارائه کار بهترین کیفیتزیر نظر اتحادیه ضمانت کار با فاکتور معتبر

رسوب زدایی توسط کادر لوله بازکنی مرکز تهران

احتمالا شما نیز موقع تعویض چاه بست توالت، رسوباتی را در اطراف لوله فاضلاب مشاهده کرده اید که همانند کف سماور است. این رسوبات باعث باریک شدن قطر لوله می شود و به مرور زمان، لوله فاضلاب به طور کامل مسدود می شود.

سولفات لوله، در اثر چسبیدن فضولات، موی زائد و آب داغ به وجود می آید. این رسوبات نه تنها منبع انتشار بوی بد فاضلاب است، بلکه باعث پوسیدگی و از بین رفتن لوله فاضلاب نیز می شود.

اگر می خواهید از شر بوی بد فاضلاب، در توالت و منزل خود خلاص شوید با شرکت لوله بازکنی مرکز تهران تماس بگیرید. ابزارهایی برای رسوب زدایی کامل فاضلاب وجود دارد که می توانیم با کادر باتجربه و دستگاه های پیشرفته، سولفات لوله و رسوبات آن را از بین ببریم.

روش های جلوگیری از گرفتگی فاضلاب

برای پیشگیری از گرفتگی فاضلاب آشپزخانه یا توالت، ابتدا باید علت انسداد لوله را بدانیم. گرفتگی توالت در لوله بازکنی جمهوری اغلب بر اثر، انداختن دستمال کاغذی، افتادن اشیاء ریز و درشت مانند، پارچه یا درب شامپو، موهای زائد و اجسام پلاستیکی، ریزش ماسه یا خاک از زیر کاسه توالت یا انسداد مسیر فاضلاب اصلی اتفاق می افتد.

برای جلوگیری از این اتفاقات ابتدا یک سطل آشغال در توالت قرار دهید که افراد دستمال و وسایل ریز را در سطل زباله بریزند. وجود چاه بست مناسب می تواند موهای زائد را در قسمت زیرین خود جمع آوری کند و مانع از گرفتگی چاه می شود.

استفاده از فنر دستی برای رسوب تراشی

لازم است هر ماه، یک دفعه با فنر دستی، آب داغ و پود لباس شویی، رسوبات لوله را از بین ببرید و داخل لوله را تمیز کنید.

در ساختمان های قدیمی، گرفتگی در مسیر فاضلاب طوری اتفاق می افتد که آب از کاسه توالت پس می زند و بالا می آید. این مشکل در اثر انسداد فاضلاب اصلی اتفاق می افتد و چون، نزدیک ترین راه خروجی آب، توالت طبقه اول است، از همان محل پس می زند.

باز کردن لوله اصلی باید توسط دستگاه لوله بازکنی مرکز تهران، انجام شود و نیاز به فنر بلند دارد. یکی از شعبات نوین لوله در منطقه لوله بازکنی انقلاب است که بالافاصله بعد از تماس، به محل اعزام می شود.

لوله بازکنی مرکز تهران با پمپ تراکم باد

برخی مواقع هنگام باز سازی ساختمان یا تعمیرات سرویس بهداشتی، به دلیل تنظیم کاسه توالت به کمک ماسه، مقداری از آن داخل فاضلاب می ریزد. یا ممکن است چند سال بعد، این ماسه ها از زیر کاسه توالت بریزد.

پمپ تراکم باد یا جارو برقی صنعتی، در این نوع گرفتگی ها نقش مهمی دارد. ابتدا باید ماسه ها را از لوله بازکنی بهارستان فاضلاب بیرون بکشیم، از جارو برقی استفاده می کنیم. شن و ماسه سیفون فاضلاب را پر می کند برای باز کردن کامل مسیر فاضلاب، از پمپ تراکم باد استفاده می کنیم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!