لوله بازکنی ونک با کیفیت عالی بدون کمترین کثیف کاری توسط نیروهای آموزش دیده و مجرب09101702050

شماره لوله بازکنی ونک

اگر به لوله بازکنی ونک نیاز داشتید کافیست با شماره 09101702050 تماس حاصل فرمایید تا چاه بازکن از فاصله نزدیک به آدرس شما اعزام شود. متخصص لوله بازکن در منطقه ونک مشکل گرفتگی لوله را به دقت بررسی می کند. رفع گرفتگی لوله فاضلاب به صورت 24 ساعته با قیمت پایین و کیفیتی بالا نسبت به همکاران انجام می شود.

لوله بازکنی ونک تخلیه چاه ونک 09101702050 فوری و تضمینی

در چه مواردی نیاز است تا با لوله بازکنی ونک تماس بگیرید؟

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب یکی از خدمات شرکت نوین لوله می باشد. در مواقع گرفتگی لوله توالت یا آشپزخانه میتوانید با شماره 09101702050 تماس بگیرید.
  • انجام کار با 100% ضمانت باز کردن لوله توسط سرویسکار حرفه ای، بدون تخریب و کیفیت بالا می باشد.
  • رفع بوی بد فاضلاب از دیگر خدمات شرکت نوین لوله می باشد. برای بررسی دلایل بوی بد فاضلاب و حل دائمی این مشکل با شماره 02188339950 تماس بگیرید.
  • در آوردن اشیا از چاه توالت و حمام را به متخصصین نوین لوله بسپارید. در مواقعی که طلا، گوشی یا وسیله ای در لوله توالت افتاد، میتوانید با شماره 091017002050 تماس حاصل فرمایید.
  • تخلیه چاه در لوله بازکنی ونک فقط با شماره گیری 09101702050 انجام میشود. 

معرفی لوله بازکنی میدان ونک

✅ فوری و شبانه روزی  بازدید رایگان 
لوله بازکنی با تضمین و گارانتی ✅ دارای فنر های جداگانه 
✅ شماره لوله بازکنی ونک  09101702050
✅ شماره مستقیم لوله بازکنی در ونک 02188339950

لوله کشی آشپزخانه ها در ونک به صورت مشاع انجام می شود. طوری که اگر شما به صورت همزمان از لباسشویی و سینک آشپزخانه استفاده مداوم داشته باشید، خروجی کف شور کشش آب استفاده شده را نداشته و آب به همراه چربی از کف شور بالا می زند.

همچنین جنس سیفون، زانویی اکثر توالت ها و خانه های قدیمی از چدن است. بنابراین با وجود لوله های فرسوده و لوله کشی های غیر استاندارد عامل مهم در گرفتگی های فاضلاب هستند.

دلایل گرفتگی های لوله فاضلاب عبارت اند از:

  • وجود لوله های چدنی فرسوده
  • محصولات بهداشتی زنانه
  • لوله کشی غیر استاندارد
  • رسوب و زنگ زدگی لوله بر اثر استفاده مکرر
  • سقوط اجسام کوچک و بزرگ
  • گرفتگی با نخاله، ماسه و سیمان
  • عدم شیب و زانویی مناسب
  • گرفتگی با چربی و روغن متراکم

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب نیازمند بررسی دقیق و بازدید حضوری از محل توسط نیروی مجرب است. در صورت مواجه با مشکلات چاه و فاضلاب و خدمات لوله بازکنی ونک کافیست با پشتیبانی سایت لوله بازکنی نوبن تماس بگیرید تا به سرعت مشکل شما حل شود.

لوله بازکنی تخلیه چاه ونک

لوله بازکنی تخلیه چاه ونک توسط بهترین کارشناسان تهران با استفاده از تجهیزات الکترونیکی پیشرفته انجام می شود. بنابراین کاری با کیفیت عالی به سرعت بالا ارائه می شود.

مشکلاتی از قبیل پر شدن چاه، افتادن شی درون چاه، گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی، بوی نامطبوع از چاه فاضلاب باعث گله مندی شهروندان می شود. برای رفع این مشکلات از جدید ترین دستگاه های آلمانی فوق العاده قوی استفاده می شود.

شعبه لوله بازکنی گیشا یکی از خدمات مربوط ما در این زمینه و از شعبه های شرکت فنی نوین در محدوده ونک به صورت شبانه روزی فعال است.

لوله بازکنی میدان ونک با شماره 09101702050 تماس بگیرید

لوله بازکنی در ونک از چه روش هایی برای باز کردن لوله استفاده می کند؟

روش های مختلفی برای باز کردن گرفتگی و تمیز کردن لوله وجود دارد. در بعضی مواقع لوله ها قدیمی و چدنی هستند که در این موارد از ابزارها و فنر های مخصوصی استفاده می شود.

برای مثال لوله های کفشور آشپزخانه و سینک ظرفشویی و همچنین گرفتگی های شدید هر کدام به ابزار متفاوتی نیاز دارد. بنابراین لوله بازکن ونک باید بدون آسیب به لوله و حداقل کثیف کاری، لوله ای تمیز تحویل مشتری دهد.

روش های لوله بازکن ونک عبارتند از:

  1. دستگاه موشکی چهار پایه (فنر برقی)
  2. کمپرسور باد (پمپ تراکم هوا)
  3. ابزار واترجت پیشرفته
  4. دستگاه مکش (مکنده)
  5. گیره فاضلاب

1_ باز کردن لوله با دستگاه موشکی :

امروزه دستگاه ها و فنر های برقی بسیار زیادی برای باز کردن گرفتگی و موانع فاضلاب وجود دارد. از پرکاربرد ترین این ابزارها که در شرکت لوله بازکنی ونک تهران استفاده می شود دستگاه موشکی چهار پایه (فنر برقی) است.

این ابزار با موتور قوی و سرعت بالا در رفع گرفتگی چاه سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حتی گرفتگی های سخت و سیمانی استفاده می شود. دستگاه موشکی به علت جابه جایی راحت تر و چرخاندن انواع فنر در منطقه ونک و شعبه لوله بازکنی نارمک استفاده بیش تری دارد.

لوله بازکن ونک ابتدا از فنر برقی برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده می کند. مزیت مهم این ابزار در هزینه نهایی است که بسیار پایین تر از دستگاه های دیگر مقرون به صرفه تر است.

از دیگر مزایای فنر برقی بازکردن تضمینی لوله بدون آسیب و کثیف کاری را میتوان نام برد.

2_ باز کردن لوله فاضلاب با پمپ تراکم:

در برخی از لوله های فاضلاب که با فنر برقی مشکل گرفتگی رفع نشود از پمپ تراکم (کمپرسور هوا) استفاده می شود. این ابزار با تولید فشار هوای قوی، گرفتگی ها و فضولات موجود در فاضلاب را از لوله خارج می کند.

توجه: به دلیل اینکه پمپ تراکم، فشار هوا را در لوله هدایت می کند، بنابراین باید تمام درزها و کانال های ورودی و خروجی متصل به لوله فاضلاب را با پارچه بپوشانید تا هوا از بین نرود. این ابزار زمانی کاربرد دارد که امکان استفاده از فنر وجود نداشته باشد و فنر را نتوان به داخل لوله هدایت کرد.

لوله بازکن در ونک تهران

3_ لوله بازکنی ونک با واترجت پیشرفته:

دستگاه واترجت از دیگر روش های لوله بازکنی در ونک و لوله بازکنی زعفرانیه است. این دستگاه بیشتر در انشعابات فاضلاب، لوله های بزرگ یا رایزرهای اصلی که توسط اجسام سخت، رسوبات و تجمع مو و چربی استفاده می شود.

 این دستگاه آب را با فشار قوی خارج می کند و مانند یک چاقوی تیز عمل می کند. واترجت تمام فضولات و موانع موجود در منحول یا اگو را تحت فشار آب، شستشو می دهد.

4_ دستگاه مکش (مکنده):

این ابزار نوعی پیشرفته تر از ابزارهای رفع گرفتگی است و برای درآوردن شی از فاضلاب کاربرد دارد. دستگاه مکش در مواقعی که گیر کردن جسم سخت درون لوله و تخلیه رسوبات درون لوله استفاده می شود.

معمولا این  ابزار در مواقعی که فنر برقی و پمپ قادر به رفع مشکل نباشند، استفاده می شود. با توجه به قیمت بالای این دستگاه، چاه بازکنی ونک از ابزارهایی با قیمت کم تر مانند گیره فاضلاب استفاده می کند.

مضرات محلول لوله بازکن در ونک

به جای استفاده از محلول‌هایی که به افراد آسیب می‌رسانند، می‌توانید از جایگزین‌های بهتر و مطمئن‌تر استفاده کنید.

  • استفاده فنر دستی
  • محلول جوش شیرین و سرکه سفید
  • چاه بازکن پلاستیکی

ما پیشنهاد می دهیم  چنانچه بعد از استفاده از این روش ها، نتیجه ای نگرفتید حتما با لوله بازکنی ونک یا شعبه لوله بازکنی میرداماد تماس بگیرید تا مشکل لوله های فاضلاب به دقت بررسی شود.

لوله بازکنی ونک تهران با بیش از 25 سال سابقه خدمات 100% تضمینی بدون کثیف کاری

بررسی دقیق علت گرفتگی لوله و رفع آن توسط متخصص

از دیگر ویژگی های نیروهای این شرکت، امکان تعیین علت و محل دقیق گرفتگی است. با تعیین علت گرفتگی، انجام کار را برای همه راحت تر خواهد بود. علاوه بر این محل دقیق گرفتگی یکی از تخصص های و مهارت های ما است.

در اکثر مواقع این مسائل برای افراد اهمیت چندانی ندارد. اما یافتن علت و تعیین کحل گرفتگی تاثیر زیادی در تضمین باز شدن لوله دارد. زیرا اگر چیزی داخل لوله توالت گیر کند، با فنر زنی فقط کمی از مسیر لوله تخلیه می شود و علت اصلی گرفتگی همچنان داخل لوله باقی می ماند.

این تخصص و مهارت ما را از دیگر شرکت ها متمایز می کند. لوله بازکن در ونک هنگام فنر زنی بنا به تجربه ی کاری 25 ساله، هر گونه گرفتگی (چربی و لجن فشرده، موی بلند، رسوبات سخت، سیمان و نخاله) به صورت 100% تضمینی رفع می کند.

ضمانت 100% خدمات در منطقه ونک

با توجه با سابقه ی 25 ساله شرکت، و نیروهای مجرب و کاربلد خدمات با کیفیت ارائه می گردد. ابزار آلات و دستگاه ها از جدیدترین نوع موجود در بازار تهیه می گردد. تا  هنگام رفع انسداد لوله ها آسیبی به لوله یا سیفون توالت وارد نشود.

تمامی خدمات از ضمانت و پشتیبانی برخوردارند. شرکت نوین خدمات خود را با ارائه فاکتورمعتبر تضمین می کند.در صورت بروز مشکل سرازیر شدن آب فاضلاب و تخلیه ی آهسته لوله با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

همکاران ما به صورت آنلاین و شبانه روزی، شما را راهنمایی کنند. خدمات باز کردن لوله و تخلیه فاضلاب بدون کثیف کاری با 100% تضمین و قیمت مناسب در اولویت است.

لوله بازکنی ونک با خدمات ویژه و ضمانتی

نیروهای حرفه ای علاوه بر خدمات باز کردن لوله های کفشور، چاه سرویس بهداشتی، سینک آشپزخانه دارای مهارت های دیگری نیز هستند.

به طوریکه اگر با علائمی مانند پر شدن چاه فاضلاب، صدای قل قل آب، وجود نم و نشتی در لوله ها، کار به متخصصان ما بسپارید.

  • رفع گرفتگی رایزر اصلی و لوله های چدن
  • باز کردن لوله های سخت و سیمانی
  • درآوردن اشیا قیمتی از چاه
  • چربی زدایی لوله آشپزخانه
  • تشخیص نم و نشت با دستگاه صوتی
  • رفع و ترمیم محل نشتی در صورت تمایل مشتری
  • تخلیه فاضلاب، طوقه چینی و لایروبی چاه

درصورت بروز مشکلات نامبرده در منزل و یا محل کار بلافاصله با لوله بازکنی ونک و یا شعبه لوله بازکنی سهرودی تماس حاصل فرمایید.

چگونه به خدمات لوله بازکنی ونک دسترسی داشته باشیم؟

بسیار ساده، شما عزیزان در صورت بروز مشکلات چاه و فاضلاب کافیست با شماره 09101702050 به صورت شبانه روزی تماس حاصل فرمایید. بازکردن لوله کاملا بهداشتی و بدون تخریب توسط متخصصان مجموعه انجام می شود.

لوله بازکنی ونک کار خود را چگونه تضمین می کند؟

به دلیل تجربه ی 25 ساله نیروها و تجهیزات مدرن خدمات رفع گرفتگی فاضلاب به صورت 100% تضمین انجام می شود. سرویسکار ما بعد از انجام کار با ارائه فاکتور معتبر خدمات را تضمین می کند.

آیا محلول های شیمیایی برای بازکردن لوله ها به طور کامل موثر است؟

این محلول ها با ایجاد واکنش های شیمیایی و قوی مواد درون لوله را تجزیه کرده و می سوزاند. اما در مواقعی که لوله ها از مقاومت کم تری برخوردار هستند باعث پوسیدگی و خوردگی درزها و اتصالات می شود. بنابراین این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود.

از هنگام تماس تا اعزام سرویسکار به محل چه مدت زمان طول می کشد؟

با توجه به شعبات فراوان در منطقه ونک تهران و تعداد بالای نیروهای موتوری، در مدت 20 دقیقه سرویسکار در محل مورد نظر حاضر است.

مزایای انتخاب شرکت فنی نوین

  • دارای 170 شعبه در مناطق مختلف
  • ارائه فاکتور معتبر و زیر نظر اتحادیه
  • سریع ترین سرویس دهی
  • نازلترین قیمت زیر نرخ مصوب
  • خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی
  • 100% تضمین باز شدن لوله
  • ضمانت تمامی خدمات
  • اعزام فوری نیرو در حداقل زمان ممکن
  • کمترین حد کثیف کاری
  • فنر زنی با ابزارهای مدرن بدون آسیب به لوله
امتیاز ۴.۸۸ از ۵ – ۴ رای
spinner در حال ثبت رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!