سه نظام لوله بازکنی و استعلام قیمت سه نظام

بازکردن لوله های فاضلاب با سه نظام لوله بازکنی و دستگاه های فوق العاده قوی و پرقدرت، قیمت سه نظام لوله بازکنی با سایر شرکت ها متفاوت است. رفع گرفتگی تمام لوله های سخت و سیمانی با متراژ های بالا که غیر قابل باور هستند.

انواع سه نظام دستگاه لوله بازکنی

  • سه نظام مته ای
  • نظام اتوماتیک
  • فولادی

لوله بازکنی با سه نظام

در اکثر ساختمان ها به دلایلی ازجمله تجمع چربی و فضولات، سولفات لوله، موهای زائد، وجو سیمان وماسه و نخاله در لوله، سرویس کار مجبور استفاده از سه نظام لوله بازکنی تهران می شود.

اگر لوله های منزل شما با گرفتگی مواجه است، و از هر راه حلی استفاده کرده اید اما موفق به رفع انسداد نشده اید با ما تماس بگیرید. بازکردن لوله های سخت و سیمانی با سه نظام لوله بازکنی.سرفنر های مخصوص به صورت تضمینی و شبانه روزی

سه نظام دستگاه لوله بازکنی 

ابعاد و شکل های متفاوتی دارند این وسیله ها از آلومینیوم، استیل و برنج تشکیل می شوند. وقتی اهرم دستگاه را فشار دهیم، سه نظام ها جمع می شود و فنر را به خود می گیرد.

دینام دستگاه که با یک تسمه به نظام متصل است، آن را می چرخاند و فنر نیز با دینام دستگاه می چرخد. این دستگاه دارای دکمه چپ و راست گرد می باشد.

مواقعی که فنر در لوله گیر کرد با چند حرکت عقب جلو فنر خود را رها و آن را در می آورد. سه نظام دستگاه لوله بازکنی نقش مهمی در چرخش فنر دارند. زیرا که اگر نباشند فنر نمی چرخد

انواع سه نظام دستگاه لوله بازکنی

برای باز کردن لوله ها چند نوع سه نظام وجود دارد.

  • چهار پایه دینام 350
  • دستگاه دینام فرقونی دینام 1400
  • جعبه ای  دینام 375
  • دستگاه مته ای دینام 200
  • سه پایه دینام 300

کاربرد دستگاه فرقونی برای لوله های 20 اینچ است که در شرکت ها و باز کردن لوله یخ زده، کاربرد دارد. دستگاه پمپ باد نیز برای گرفتگی های سخت و سیمانی است که با دستگاه موشکی باز نمی شوند.

انواع فنرها

فنرها به چند دسته تقسیم بندی می شوند که هر کدام برای کاری خاص و برای مکان های مختلف استفاده می شوند. اگر شما از کارشناسان ما برای باز کردن لوله ها کمک گرفته باشید می بینید که با توجه به نوع گرفتگی، مسیر آن و میزان گرفتگی از فنرها و حتی ابزارهای متفاوتی استفاده می کنند. انواع این دسته بندی به شکل زیر است:

فنرهای لوله بازکنی دستی 

این فنرها کوچک هستند و طول آن ها از 4 متر تا 20 متر موجود است. 

برای استعلام قیمت لوله بازکنی به این صفحه مراجعه فرمایید. سه نظام های دستگاه 375 هر عدد 400 تا 550 هزار تومان است.

می توانید با استفاده از دستگاه های خانگی نیز از این ابزار استفاده کنید، به شرط اینکه هنگام کار موجب ترکیدگی لوله نشوید و مهمتر از آن، به خودتان آسیب نزنید.

چون این فنر باید با دست چرخانده شود آن چنان قدرت زیادی ندارد و برای گرفتگی های جزیی می توانید از این فنر استفاده کنید. 

فنرهای لوله بازکنی شارژی

این فنرها ها نسبت به فنرهای دستی قدرت بیشتری دارند و ابعاد آن نیز مختلف است.

تعدادی از آن ها با وزن سبک و ابعاد کوچک موجود است تعدادی هم وزن سنگین دارند که حمل این دستگاه ها سخت تر از انواع دیگر است

به دلیل داشتن نیروی محرکه، این مدل ها بهتر از فنرهای دستی هستند. اما به همان نسبت اگر بلد کار نباشید، خطرناک هستند.

فنرهای سه نظام برای باز کردن لوله

فنرهای لوله باز کنی خود به دو دسته تقسیم می شوند. فنر برقی دستی و فنر برقی پایه دار.

فنر برقی دستی

این فنرها تمام گرفتگی های مسیر را از بین می برد، لوله بازکنی نوین، در زمینه ی اگوی شهری یا اتصال به شبکه فاضلاب شهری، در خدمت همشهریان است، و به دلیل تجربه ی بالا می تواند لوله کشی در تهران، را با دقت بالایی انجام دهد.

کارشناس ما بسته به نوع گرفتگی از سری های متفاوتی استفاده می کند تا بتواند کار را درست و کامل انجام دهد. بهتر است کمی هم با سری های مختلف فنرهای لوله بازکنی آشنا شویم.

انواع فنر و کاربرد آن در سه نظام دستگاه لوله بازکنی

تصویر زیر فنر دستگاه لوله بازکنی و انواع آن را نمایش می دهد.

سه نظام لوله بازکنی

سر فنر الماسه

این نوع فنر از ترکیب آلو مینیوم و مس تشکیل می شود که به شکل الماس است .

کاربرد سرفنر الماسه، برای لوله پلیکا و داخل کاسه ی فرنگی استفاده می شود که به داخل لوله آسیب نمی زند.

سه نظام فنری

این نوع فنر از فولاد و سر آن تیز است  برای لوله هایی که به علت  سیمان یا گچ مسدود است استفاده می شود. که لوله ی مسدود را تراش می دهد و مسیر را باز می کند.

این نوع سر فنر ها را می توانید در لوله بازکنی تجریش، یا تاسیسات مغازه ها تهیه فرمایید البته به کار شما نمی آید پس بهتر است در مواقع گرفتگی فاضلاب با ما تماس بگیرید.

فنر سه نظام 30 متری

این نوع فنر برخلاف بقیه فنرها از دور تراش پشت 18 است. نسبت به فنرهای دیگر ضخیم می باشد و دور خود نمی پیچد این فنر را با دستگاه 550 موشکی استفاده می کنند برای لوله هایی که از راه طولانی یا از دریچه فاضلاب استفاده میشود.

فنر 15 متری هم قابل استفاده برای همه ی لوله ها می باشد.

فنر های 20 متری برای طبقات استفاده می شود ما برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه فنر های جداگانه ای داریم که با توجه به تمیزی و رعایت بهداشت به اعتقادات شما عزیزان احترام می گذاریم.

فنر زنی با سه نظام

فوری و شبانه روزی باز کردن گرفتگی سیمانی
تخفیف ویژه فنر های جداگانه
✅ فنر های بزرگ و کوچک  ضد عفونی فنر ها
نصب و تعمیر شیر آلات ضمانت با فاکتور معتبر

سه نظام لوله بازکنی

برای بازکردن لوله های سخت و سیمانی از این ابزار استفاده می شود برخی از این ابزارها از جنس های مختلفی هستند و برای کارهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

سه نظام لوله بازکنی چیست؟

این ابزار در داخل دستگاه لوله بازکنی قرار دارند اما سه نظام دستگاه لوله بازکنی از جنس، مسی، برنج و آهن ساخته می شود. باتوجه به سختی کار که ابزار تحت فشار قرار می گیرند ساویده می شوند باید تعویض شود.

سه نظام دستگاه لوله بازکنی

در داخل دستگاه های لوله بازکنی بستگی به قدرت موتور دینام، از 3 تا 15 عدد سه نظام قرار دارد. وظیفه اصلی این ابزار اتصال فنر با دینام دستگاه می باشد، که باعث چرخش فنر می شود و با پیچ پشتی دستگاه کار می کند. هرچه فشار دستگاه بیشتر باشد خرابی این ابزار بیشتر است.

سه نظام تخلیه چاه

این ابزار ها در ماشین های تخلیه چاه وجود دارد. هنگامی که ماشین تخلیه چاه، آب چاه را به مخزن خود می کشد، موتور دستگاه مکنده نیروی مکش ایجاد می کند و همانند جارو برقی تمام فضولات را می کشد.

اما با این تفاوت که قدرت ماشین مکنده از جارو برقی صد برابر بیشتر است از سه نظام تخلیه چاه استفاده می شود که به جای خرابی چرخ دنده های مکنده، این ابزار خراب شود.

سه نظام چاه بازکنی

لوله های فاضلاب چدن به دلایل زیادی قسمت داخلی آن ها رسوب بسته و قطر داخلی آن باریک می شود.این اتفاق در ساختمان های قدیمی رخ می دهد. کارشناسان لوله بازکنی زنجان، برای رفع گرفتگی این لوله ها از سه نظام چاه بازکنی استفاده می کنند.

سه نظام لوله بازکنی 09101702050

فنر سه نظام

به غیر از خود این وسیله برای رفع گرفتگی فاضلاب از فنر های مخصوصی استفاده می شود که قطر آن نسبت به فنرهای معمولی بزرگ تر است و سرفنر های مخصوصی که در بالای مطلب ذکر شد سر آن می بندند تا داخل لوله را بتراشد و تمامی گرفتگی ها را ازبین ببرد.

سه نظام در لوله بازکنی

معمولا در صنف لوله بازکنی شهران، استفاده از این ابزار بسیار زیاد صورت می گیرد و متاسفانه اتحادیه این صنف از این ابزار در برگه هیچ اسمی نیست.

قیمت سه نظام لوله بازکنی

هزینه های این ابزار بستگی به شماره ابزار داخل دستگاه می باشد.

سه نظام دستگاه 750، قیمت آن 550 هزار تومان با توجه به ساویدگی آن است، که قیمت این ابزار ها با توجه به تعداد آن محاسبه می شود. یعنی اگر سه عدد سه نظام خراب شود هزینه آن با نرخ 550 هزار تومان حدودا 1650 هزار تومان می شود.

قیمت فنر سه نظام

 قیمت فنر سه نظام لوله بازکنی با سه نظام با توجه به متراژ آن از 400هزارتومان تا 2ملیون تومان متغیر است.

تمامی هزینه ها باید با مشتری توافق شود، ما سعی می کنیم که با کمترین هزینه تمامی گرفتگی منازل شما را حل کنیم. شما می توانید به صورت شبانه روزی با شماره تمامس شرکت تماس بگیرید و مشکلات خود را مطح کنید. با تشکر مدیر شرکت رجبی.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!