لوله بازکنی شرق تهران شبانه روزی 100% تضمینی 09101702050

شماره لوله بازکنی شرق تهران

شرکت لوله بازکنی شرق تهران برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با تجهیزات پیشرفته و تیم حرفه ای، به صورت شبانه روزی فعال است. برای درخواست اعزام لوله بازکن از شرق تهران کافیست با شماره (09101702050) تماس بگیرید. این خدمات با بهترین کیفیت، رعایت بهداشت، ارائه ی فاکتور انجام می شود.

لوله بازکنی شرق تهران تمیز و بهداشتی

خوشبختانه با مدیریت کارشناسان نوین لوله و نظارت بر تمامی سرویسکاران و سایر شعبات در تهران، ارائه ی خدمات لوله بازکنی شرق تهران با بهترین کیفیت و سریع ترین حالت انجام می شود.

بعد از تماس شما با کارشناسان نوین لوله، بلافاصله آدرس دریافتی به نزدیک ترین سرویسکار اعلام می شود. با این روند معمولا پس از 20 دقیقه، متخصص لوله بازکن به محل می رسد.

متخصص لوله بازکن، قیمت لوله بازکنی را  قبل از انجام کار با مشتری توافق می کند. و پس از اتمام خدمات، محل مورد نظر تمیز و شست و شو داده می شود.

قیمت لوله بازکنی شرق تهران در سال 1403

قبل از انجام سرویس، قیمت به مشتری اعلام می شود. تمامی قیمت های ما مطابق با تعرفه های اعلام شده توسط اتحادیه بوده و کمتر از قیمت همکاران می باشد. اکثر مشتریان ما پس از یک تماس به مشتریان دائمی ما تبدیل می شوند.

برای اینکه مشتری از قیمت و کیفیت کار مطمئن شود، پس از اتمام کار، فاکتور تضمینی معتبر را به عنوان ضمانت ارائه می کنیم.

ما بهترین و مجرب ترین لوله بازکن ها را در شرق تهران آموزش داده و استخدام کرده ایم تا با بهترین کیفیت، کار را برای شما انجام دهند.

  • لوله بازکنی فاضلاب آشپزخانه با فنر 7 متری از 250 هزار تومان.
    تعمیر فاضلاب توالت فرنگی طبقات اول به بالا با فنر معمولی 250 هزار تومان
  • رفع گرفتگی کف شوی پشت بام و پارکینگ با فنر 30 متری 2000000 تومان
  • رسوب تراشی لوله های قدیمی با سه نظام الماس قیمت هر عدد 550 هزار تومان
  • استفاده از پمپ کمپرسور هوا 700 تومان
  • باز کردن لوله با فنر ضخیم و دستگاه بزرگ  1200 هزار تومان
  • رفع گرفتگی لوله با فنر ضخیم و دستگاه کوچک 750 هزار تومان
  • تخلیه چاه با دستگاه 12000 لیتری 1100 هزار تومان قیمت هر سرویس
  • تخلیه سپتیک تانک و چاه با دستگاه 8000 لیتری سرویس 900 هزار تومان

 سرویسکار لوله بازکنی شبانه روزی تهران که پس از اتمام کار برای شما گارانتی صادر میکند، می توانید در صورت سفارش مجدد کار از 50 درصد تخفیف بهره مند شوید.

لوله بازکنی شرق تهران بهترین تجهیزات 09101702050

لوله بازکنی شرق تهران 09101702050

رفع گرفتگی های سخت در ساختمان های نوساز و در حال تعمیر توسط ابزارهای مخصوص انجام می شود.

خدمات با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت در اولویت قرار دارد. نیرو های حرفه ای موتوری از منطقه شرق تهران و لوله بازکنی غرب تهران اعزام می شوند. بعد از اتمام کار و تمیزی محل، فاکتور تضمینی ارائه می شود.

رفع گرفتگی لوله 100% تضمینی 

انتخاب یک شرکت دارای تجربه و سابقه ی کار بالا در درجه ی مهم تری است. جلب اعتماد مشتری در لوله بازکنی شرق تهران بستگی به میزان رضایت از خدمات آن شرکت دارد.

خوشبختانه توانسته ایم با سابقه ی 26 ساله، شبانه روزی در خدمت مشتریان عزیز باشیم. به دلیل وجود شعبات فراوان در شرق تهران فقط با یک تماس، نیروی ماهر از نزدیک ترین محل به آدرس شما اعزام می شود.

لوله بازکنی با بهترین تجهیزات و افراد باتجربه

شما مشتریان می توانید با تماس از لوله بازکنی پیروزی خدمات فوری نیروهای لوله بازکن در خواست دهید. تا مشکل رفع گرفتگی فاضلاب هرچه سریعتر انجام شود.

خدمات رفع گرفتگی فاضلاب لوله سرویس بهداشتی، چاه توالت، لوله پشت بام، لوله های حیاط و بالکن با جدید ترین فنر های برقی انجام می شود.

لوله بازکنی در شرق تهران سرویسکاران با تجربه 09101702050

دلایل تخلیه کند آب از سینک ظرفشویی

چرا گاهی اوقات تخلیه آب از سینک کند می شود؟ سولفات یا رسوب دیواره ی لوله های چدنی به مرور زمان باعث کندی و توقف مسیر آب می شود. هم چنین تکه غذا، تفاله ی چای و روغن ظرف ها منجر به تخلیه آهسته سینک می شود. 

گرفتگی در لوله کف آشپزخانه عدم شیب مناسب لوله کشی در کف آشپزخانه است. اتصال لوله ها به یکدیگر یا اتصالات نا مناسب از وجود مشکل در خطوط لوله کشی است.

چگونه از گرفتگی سینک جلوگیری کنیم ؟

شستشوی مداوم اتصالات زیر سینک و قسمت داخلی آن یکی از بهترین روش ها است. استفاده از توری و تفاله را برای شما پیشنهاد می کنیم.

هم چنین رسیدگی مرتب به لوله ها در زمان های معین با فنر برقی را به شما توصیه می کنیم . می توانید برای دسترسی راحت با کارشناس لوله بازکن از طریق لوله بازکنی تهرانپارس در تماس باشید.

گرفتگی در چاه توالت

  • دستمال کاغذی
  • اشیاء ریز
  • اصلاح ریش صورت
  • عدم نصب فلاش تانک و سیفون
  • عدم نصب شتر گلو هنگام لوله کشی
  • ریختن ماسه از زیر کاسه

نصب شتر گلو یا سیفون در سرویس بهداشتی نقش مهمی در سلامت و عدم گرفتگی فاضلاب دارد. استفاده از اسید و چنته برای لوله بازکنی شرق تهران، باعث پوسیدگی لوله ها و انسداد می شود.

لوله بازکنی سید خندان از شعبات فعال در شرق تهران است. برای دریافت خدمات لوله بازکنی در این منطقه وارد این صفحه شوید.

لوله بازکنی در شرق تهران تمیز و بهداشتی 09101702050 ☎

لیست سرویسکاران لوله بازکنی شرق تهران

✅ رجبی 09126235020
خانی 09907605505
✅ لوله بازکن آقای رضایی 09196790069
خسرو 09101702050

رفع گرفتگی لوله پشت بام در شرق تهران

بارش باران باعث ورود برگ درخت، شن و ماسه به داخل لوله می شود. برای جلوگیری از توری مناسب در خروجی لوله ها استفاده کنید. پشت بام و پارکینگ را که محوطه باز دارند، به طور مداوم تمیز کنید.

در این گونه موارد از فنر های بلند و دستگاه قوی استفاده می شود. لوله بازکنی شرق تهران با کمک افراد حرفه ای و ابزارهای مدرن تنها با یک تماس در خدمت شما است.

لوله بازکنی در منطقه شرق تهران با دستگاه موشکی

دستگاه موشکی یا فنر برقی دارای سرعت بالا و یک ابزار قوی در لوله بازکنی شرق تهران است. فنر برقی قابلیت اتصال به انواع فنر و سر فنر را دارد.  

با اتصال فنر به دستگاه، قدرت چرخش از دستگاه به فنر وارد می شود. نوک تیز فنر با حرکات مارپیچی درون لوله انواع فضولات و مو را از میان بر می دارد. کاربرد این دستگاه را در لوله بازکنی نیاوران به طور دقیق شرح داده ایم.

لوله بازکنی شرق تهران بدون تخریب 100% تضمینی

لوله بازکنی شرق تهران با واترجت 09101702050

واترجت یکی از ابزارهای پر قدرت برای رفع گرفتگی فاضلاب است. این دستگاه در لوله های فاضلاب، با متراژ های 40 متر به بیشتر، استفاده می شود. لوله فاضلاب برخی از منازل، دریچه بازدید ندارد و مسیر طولانی تا اگو فاضلاب طی شده است. فنر زنی برای این لوله ها مشکل را حل نمی کند، واتر جت با قدرت بالایی که دارد، با فشار آب و فنر قوی، داخل لوله را تمیز می کند.

ترک سقف، زرد شدن دیوار، وجود نم و رطوبت دیوار، بوی بد فاضلاب، امکان ترکیدگی و پوسیدگی لوله های آب می باشد. علت دیگر بر اثر تجمع مواد لجنی و پسماندهای غذایی طی گذشت زمان مشاهده می شود.

برای اینکه برای همیشه از این گرفتگی های فاضلاب و رطوبت خلاص شوید. می توانید از خدمات تلفنی رایگان و بازدید رایگان از ما کمک بگیرید. 

لوله بازکنی مرکز تهران از دیگر شعبات نوین لوله در تهران بزگ است. که برای سهولت سرویس دهی، از افراد باتجربه استفاده می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *