لوله بازکنی نظام آباد 09101702050

شماره ی لوله بازکنی نظام آباد

اگر در نظام آباد ساکن هستید و مشکل گرفتگی لوله دارید، کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید. چاه بازکنی در نظام آباد 24 ساعته، با فنر برقی و دستگاه ژنراتور انجام میشود. انجام کار بدون تخریب و تضمین با فاکتور می باشد.

نظام آباد کجاست؟

محله ی نظام آباد یکی از محله های لوله بازکنی شرق تهران در محدوده ی منطقه 7 و 8 شهرداری تهران است. این محل از شمال به بزگراه رسالت، از غرب به لوله بازکنی مجیدیه، از شرق به لوله بازکنی نارمک و تهران نو و از جنوب به محله امام حسین و لوله بازکنی انقلاب محدود میشود. 

تاریخچه نظام آباد

لوله بازکنی نظام آباد در زمان قاجار بیرون از دروازه های تهران قرار داشت و پیش از سال 1320 به شکل تپه و زمین های بایر بود که روستای کوچکی بنام حسین آباد در آن قرار داشت.

بر اساس گفته ها، نظام آباد به شاهزادگان قاجار تعلق داشت که توسط یک ارتشی به نظام مافی تصاحب و به مردم فروخته شد. در ابتدا نام این منطقه نظام مافی بود که بعد ها به لوله بازکنی نظام آباد تغییر یافت.

خیابان های لوله بازکنی نظام آباد

نظام آباد از تقاطع میدان امام حسین آغاز و به میدان رسالت ختم میشود. خیابان لوله بازکنی سبلان نیز از شمال میدان سبلان شروع و از سمت جنوب به خیابان دماوند ختم میشود. 

مدنی ( نظام آباد قدیم) از حد فاصل خیابان سبلان شمالی و جنوبی، خیابان مطلب نژاد، 10 متری ارامنه، 10 متری دهقان، طاووسی، میدان تسلیحات، وحدیدیه، بخت آراد، پازوکی و قجاوند از معابر اصلی نظام آباد هستند. 

نحوه ی لوله بازکنی در نظام آباد

شرکت لوله بازکنی نوین در منطقه نظام آباد و در میدان نامجو دو نفر از متخصصین باتجربه خود را مستقر نموده تا به صورت 24 ساعته خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی فاضلاب را در این منطقه انجام دهند.

در خیابان های سبلان، مدنی، وحیدیه، فتاحی و حیدری 4 نفر از چاه بازکن های حرفه ای نیز آماده اراپه خدمات لوله بازکنی در نظام آباد هستند. 

اگر در منطقه نارمک یا هفت حوض ساکن هستید و مشکل گرفتگی فاضلاب دارید، میتوانید صفحه ی ما را باز کنید و بلافاصله درخواست لوله بازکن دهید.

در صورتی که در مجیدیه ساکن هستید میتوانید با کلیک بر روی صفحه ی لوله بازکنی مجیدیه به کارشناسان مربوطه در این منطقه متصل شوید و درخواست پشتیبانی کنید. 

خدمات لوله بازکنی نظام چگونه است؟

متخصصین ما در کل تهران به صورت 24 ساعته، بدون تعطیلی حتی در ایام عید و محرم آماده انجام کارهای تاسیساتی هستند. برای دریافت این خدمات میتوانید با شماره 09101702050 تماس بگیرید.

برخی از کارهایی که ما در تهران انجام می دهیم عبارتند از:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *