لوله بازکنی یوسف آباد بپشتیبانی چندماههه تضمینی و کاملا بهداشتی 09101702050

شماره لوله بازکنی یوسف آباد

اگر در یوسف آباد لوله های سینک آشپزخانه، توالت فرنگی و ایرانی و یا حمام و لوله فاضلاب دچار گرفتگی شود، برای رفع گرفتگی لوله ها با نوین لوله به شماره 09101702050 (رجبی) تماس بگیرید تا لوله بازکنی شبانه روزی یوسف آباد در کمتر از 20 دقیقه یکی از لوله بازکن های سیار خودش را به محل شما برساند و بصورت 100% تضمینی با کمترین قیمت لوله را باز کند.
 

لوله بازکنی یوسف آباد با خدمات 100% تضمینی

خدمات لوله بازکنی یوسف آباد

شماره لوله بازکنی یوسف آباد09101702050
شماره تماس لوله بازکن یوسف آباد09126235020
ساعت کاری شبانه روزی و 7 روز هفته
نحوه ی ارائه خدمات لوله بازکنی 100% تضمینی، بدون کثیف کاری
نحوه ی تضمین خدمات پشتیبانی چندماهه  با فاکتور
میزان کثیفی کاری بدون کثیف کاری فنر های جداگانه
زمان اعزام لوله بازکنکم تر از 20 دقیقه
روش انجام کارپمپ تراکم، واترجت و فنر برقی
لوله بازکنی یوسف آباد پشتیبانی چندماهه با بیش از 25 سال سابقه 100% تضمینی

شاید بارها، مشکل گرفتگی لوله فاضلاب، افتادن اجسام درون چاه توالت و پرشدن چاه برایتان اتفاق افتاده است. هنگام بالا زدن آب فاضلاب قسمت هایی از خانه شما کثیف و آلوده می شود. با این اتفاق فضولاب و مواد آلوده به داخل خانه و آشپزخانه راه می یابند و شما نمی دانید در آن لحظه چه اقدامی انجام دهید.

در این مواقع با شرکت لوله بازکنی یوسف آباد تماس بگیرید و از خدمات شبانه روزی و فوری بهره مند شوید. مهم ترین خدمات وِیژه در این شرکت، استقرار نیروهای لوله بازکن برای شیف شب است. بسیاری از مشتریان در ساعات پایانی تماس می گیرند و درخواست لوله بازکن در سریع تر زمان را دارند.

برای این منظور لوله بازکنی نوین در هر زمان که با مشکل گرفتگی فاضلاب مواجه شدید، بدون اتلاف وقت از نزدیک ترین شعبه، سرویسکار مجرب اعزام می شود.

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی یوسف آباد میتوانید از این طریق اقدام نمایید:

  • موبایل: 09101702050
  • تلفن لوله بازکنی یوسف آباد : 02188339950
  • ایمیل: loolebazkoni11@gmail.com
  • رفع گرفتگی لوله در یوسف آباد 100% تضمینی است و به صورت فوری و شبانه روزی با بهترین کیفیت، توسط تیم حرفه ای انجام میشود.
لوله بازکنی یوسف آیاد با پشتیبانی چندماهه 09101702050 فقط با یک تماس مشتری دائم ما شوید.

سرویس کاران لوله بازکنی در یوسف آباد آماده ی خدمات رسانی در کل ساعات شبانه روز و حتی روزهای تعطیل هستند. لوله بازکنی یوسف آباد از فناوری مدرن و حداقل کثیف کاری خدمات بازکردن لوله ها و رفع گرفتگی فاضلاب را انجام می دهد.

مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله های آشپزخانه، بالکن، چاه توالت و رایزر اصلی با دستگاه چهار پایه و کاملا بهداشتی باز می شود. رسوب تراشی لوله ها و رفع گرفتگی های شدید و سیمانی با دستگاه های مخصوص و پر قدرت انجام می شود.

همچنین هنگام تعمیرات چاه، تخلیه چاه یوسف آباد، ریزش چاه های قدیمی، نشتی فاضلاب بدون تردید با خیال راحت از شماره های درج شده در سایت کمک بگیرید. تا بلافاصله نیروی مربوطه در کوتاه ترین زمان اعزام شود و با 100% تضمین مشکل شما رفع شود.

از دیگر خدمات مربوط در این زمینه لوله بازکنی گیشا است که توسط نیروهای حرفه ای این شرکت ارائه می شود.

ارائه خدمات لوله بازکنی خیابان یوسف آباد چگونه است ؟

لوله بازکنی خیابان یوسف آباد

این شرکت با بیش از 25 سال سابقه ی کار خدمات رفع گرفتگی لوله در منطقه یوسف آباد تهران به بهترین نحو ارائه می دهد. با استقرار نیروهای لوله بازکن یوسف آباد به تعداد بالا و شعبات فراوان ارائه خدمات با سرعت بالا و کاملا بهداشتی انجام می شود.

لازم به ذکر است به علت وجود نیروهای مجرب و ابزارهای مدرن تمامی خدمات 100%تضمینی و با ضمانت نامه کتبی انجام می شود. اگر در منطقه یوسف آباد تهران هستید و مشکل انسداد و سرریز شدن چاه فاضلاب دارید می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا نزدیکترین نیروی ماهر و خوش برخورد را به منطقه شما اعزام کنیم.

مشتریان لوله بازکنی یوسف آباد در صورت گرفتگی لوله فاضلاب و تخلیه چاه فقط با شماره 09101702050 تماس حاصل فرمایید. بلافاصله نزدیک ترین سرویسکار مورد اعتماد اعزام می شود. کار بدون تخریب، کاملا بهداشتی و 100% ضمانت انجام می شود. همشهریان عزیز در این منطقه می توانند شعبه لوله بازکنی امیر آباد درخواست سرویسکار دهند.

چرا لوله های فاضلاب در  یوسف آباد دچار گرفتگی و رسوب می شوند؟

محله یوسف آباد یکی از محله‌های مرکزی قدیمی و معروف تهران است.  مانند سایر نقاط تهران دارای ساختمان های نوساز و قدیمی در نقاط مختلف شهر دچار مشکلات پر شدن چاه و گرفتگی فاضلاب است.

شهروندان در مناطق قدیمی و محلات نوساز لوله بازکنی یوسف آباد تهران گله مند مشکلات چاه و فاضلاب هستند. در خانه های نوساز نیز به دلیل عدم رعایت کارگران ساختمانی موادی از قبیل ( سیمان، گچ، قیر، نخاله، شن و ماسه) به درون لوله سرویس بهداشتی می ریزد. باز کردن این گونه لوله ها نیازمند نیروی مجرب، فنر ها و دستگاه های مخصوص است.

دلایل عمده گرفتگی فاضلاب و لوله های منزل

بوی فاضلاب از دیگر مشکلات آزار دهنده و نشانه گرفتگی در مسیر لوله ها است. برای رفع بوی بد فاضلاب از بهترین روش ها و راهکار های تضمینی در لوله بازکنی یوسف آباد استفاده می شود.

  • لوله های قدیمی و فرسوده
  • لوله کشی غیر استاندارد
  • مصالح ساختمانی
  • چربی و روغن
  • عدم استفاده از زانویی
  • دستمال کاغذی
  • افتادن اشیا و اجسام

پر شدن چاه فاضلاب یکی از دلایل اصلی انتشار بوی بد فاضلاب در یوسف آباد است. برای بررسی دقیق علت بوی بد فاضلاب یا گرفتگی لوله در یوسف آباد، می توانید با ما تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی یوسف آباد

  • رفع گرفتگی فاضلاب: چاه آشپزخانه، چاه توالت (معمولی و فرنگی)، رفع گرفتگی کفشور ها، بالکن، پشت بام، لوله های اصلی
  • رفع گرفتگی های سخت: باز کردن گرفتگی های لوله های قدیمی و چدنی، گرفتگی با مصالح ساختمانی (سیمان، سنگ، نخاله و ماسه)
  • تخلیه و حفر چاه : تخلیه چاه ریزشی، تخلیه سپتیک تانک ، منحول، اگو شهری، تعمیر چاه کهنه، وصل چاه به اگوی شهری
  • درآوردن اشیا از چاه : درآوردن اشیا ریز و درشت، شی قیمتی، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی با دستگاه مکش و مشکل گشا
  • نصب توالت و شیرآلات : نصب شیرآلات سرویس بهداشتی، تعمیر و تعویض لوله های فرسوده و قطعات آسیب دیده، ترمیم لوله ترکیده و پوسیده
  • تشخیص محل نشت آب : تشخیص دقیق محل ترکیدگی با دستگاه نقطه زن توسط تشخیص کاران حرفه ای و مجرب، ترمیم محل با کم ترین کنده کاری

مراحل انجام کار لوله بازکن یوسف آباد

  1. با تماس مشتری، آدرس محل بلافاصله به سرویسکار مربوطه اعلام می شود.
  2. سرویسکار بعد از تشخیص علت گرفتگی از ابزاری مناسب استفاده می کند.
  3. با توجه به علت و شدت گرفتگی از فنر برقی، دستگاه تراکم و دستگاه مکش استفاده می شود.
  4. لوله بازکن یوسف آباد فنر مخصوص را به دستگاه متصل می کند.
  5. با فشار اهرم دستگاه، نیروی محرکه به  فنر منتقل می شود.
  6. فنر با کمک تسمه و دینام دستگاه شروع به چرخش می کند.
  7. فنر برقی هرگونه گرفتگی را بدون آسیب و حداقل کثیف کاری برطرف می کند.
  8. تمام مراحل بصورت کاملا بهداشتی و بدون کنده کاری انجام می شود.

لوله بازکنی فاطمی شعبه دیگر خدمات مربوط این شرکت با نیروهای فعال شبانه روزی آماده اعزام سرویسکار است. این شعبه نیز با افراد مجرب و تجهیزات پیشرفته، برای رفع گرفتگی لوله آماده ی خدمات رسانی 24 ساعته می باشد.

لوله بازکنی یوسف آباد با دستگاه موشکی (فنر برقی)

دستگاه موشکی چهار پایه (فنر برقی) یکی از بهترین روش های باز کردن در گرفتگی های چاه آشپزخانه، حمام، توالت، پارکینگ و استخر است.

دستگاه موشکی با قدرت موتور فوق العاده قابلیت چرخاندن انواع فنر در متراژ های مختلف را دارد. یک نوع پیشرفته تر این دستگاه به نام چهار پایه در شرکت لوله بازکنی نوین در اختیار سرویسکاران قرار دارد.

فنر برقی با کمترین حد کثیف کاری، فنر را درون لوله به چرخش درآورده و داخل لوله را تمیز می کند. لازم به ذکر است گرفتگی با با چربی، فضولات، لجن، پسماند غذایی، رسوب و سولفات توسط دستگاه موشکی به راحتی برطرف می شود. از مزیت این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جابه جایی و حمل ساده
  • باز کردن تضمینی لوله ها
  • کم ترین حد کثیف کاری حین کار
  • ایجاد سرو صدای کم
  • قابلیت چرخاندن انواع فنر
  • تراش رسوبات با قدرت بالا
  • سرعت بالا در بازکردن گرفتگی ها
  • کاهش زمان رفع گرفتگی
  • قیمت بسیار پایین تر نسبت به سایر دستگاه ها

رفع گرفتگی فاضلاب در یوسف آباد با پمپ تراکم

لوله بازکنی یوسف آباد اعزام نیرو کمتر از ده دقیقه دارای پروانه و جواز کسب زیر نظر اتحادیه نازلترین قیمت 09101702050

پمپ تراکم (کمپرسور هوا) یک ابزار مخزن دار با ظاهری بزرگتر از دستگاه موشکی است. کمپرسور دارای یک شلنگ مقاوم نسبت به فشار وارده و یک مخزن نسبتا بزرگ پر از هوای فشرده است.

سرویسکاران در ابتدای کار معمولا از فنر برقی برای باز کردن لوله ها استفاده می کنند. ولی لوله هایی که با این دستگاه باز نشوند بعد از بررسی سرویسکار از پمپ تراکم استفاده می شود. لوله هایی مانند چدن و گرفتگی های سخت نیاز به دستگاه های قوی تر مانند کمپرسور دارند.

نحوه کار با پمپ به این صورت است که با فشار اهرم یا دستک، مقدار زیادی هوا وارد مخرن دستگاه می شود. در مرحله ی بعدی یک شلنگ مقاوم به لوله فاضلاب متصل می شود. در مرحله آخر با چرخش اهرم نیروی قابل توجهی از هوا به درون لوله فاضلاب آزاد می شود و مسیر لوله را به راحتی باز می کند.

لوله بازکنی منطقه یوسف آباد با دستگاه واتر جت

واترجت از نظر ابعاد نسبت به کمپرسور هوا بزرگ تر است. این دستگاه معمولا در مکان های تجاری و اداری بزرگ کاربرد دارد. این ابزار قدرتمند و بزرگ نسبت به تحمل فشار آب نیروی قابل ملاحظه ای دارد.

برای در آوردن طلا از چاه  توالت با دستگاه واتر جت یا جارو برقی صنعتی استفاده می شود. اگر در یوسف آباد هستید و با مشکل گرفتگی لوله یا افتادن طلا در چاه مواجه شدید، کافیست با ما تماس بگیرید. 

یک شلنگ با مقاومت خیلی بالا به دستگاه متصل است. هنگام وارد کردن شلنگ به ورودی فاضلاب، با کمک یک پارچه اطراف محل اتصال شلنگ و فاضلاب را می پوشانند. تا نیروی آزاد شده از شلنگ را کنترل کند.

لوله بازکن در یوسف آباد چگونه خدمات را تضمین می کند؟

نیروهای شرکت نوین با تجربه کاری بالا و آموزش دیده هستند. بنابراین درصد احتمال تخریب و آسیب به لوله های فاضلاب به حداقل می رسد. خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه یوسف آباد با فاکتور معتبر به مدت دو هفته تضمین می شود.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه ها و ابزارهای این شرکت از نوع پیشرفته و جدید هستند. رفع چربی و رسوبات از جداره داخلی لوله توسط دستگاه های پیشرفته و فنر های مخصوص انجام می شوذ.

وجود ابزارهای مدرن و نیروهای مجرب تضمین باز شدن لوله را بالا می برد. در نهایت لوله بازکنی یوسف آباد با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان لوله ای بازشده و تمیز تحویل مشتری می دهد. برای تضمین باز شدن لوله، لوله بازکن در سعادت آباد چند لیتر آب داخل لوله و چاه کفشور می ریزد، تا از باز شدن لوله اطمینان حاصل شود.

حداقل کثیف کاری در خدمات لوله بازکنی قیطریه

اگر نداشتن کثیف کاری حین انجام کار برای شما اهمیت دارد، اگر انتظار دارید که سرویسکار مربوطه حین فنر زدن لوله (حمام، آشپزخانه و توالت) جایی را کثیف نکند، برای یکبارهم که شده از خدمات لوله بازکنی نوین استفاده کنید.

این شرکت از دستگاه های بروز با فناوری مدرن استفاده می کند. مزیت استفاده از فنر برقی از نوع پیشرفته باعث می شود تا هنگام باز کردن لوله، کثیف کاری به حداقل ممکن برسد. به همین دلیل مواد و فضولات  درون فاضلاب به جایی پاشیده نمی شود.

برای استفاده از لوله بازکنی یوسف اباد در توالت و حمام بدون کثیف کاری با خیالی آسوده به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید. در سریع ترین زمان نیروی مجرب را اعزام کنیم.

لوله بازکنی یوسف آباد شبانه روزی

به احتمال زیاد هنگام گرفتگی فاضلاب در آشپزخانه، حمام و توالت قسمت هایی از منزل کثیف و غیر قابل تحمل می شود. در این لحظه اگر نگران کثیفی و آلودگی منزل هستید بدون نگرانی با شرکت لوله بازکنی در یوسف آباد تماس بگیرید.

شرکت خدمات فنی نوین همیشه خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد تا به محض بروز مشکل بلافاصله تماس بگیرید تا مشکل شما به سرعت رفع شود. طبق این شرایط، شرکت لوله بازکنی نوین برای ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان خود، اعزام شبانه روزی نیرو دارد.

اگر در منطقه یوسف آباد تهران هستید و مشکل گرفتگی فاضلاب دارید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا نزدیکترین نیروی فنی مطمئن خود را به منطقه شما اعزام کنیم.

شما می توانید با خیالی آسوده از سرویس لوله بازکنی در منطقه یوسف آباد استفاده کنید، زیرا خدمات در ساعات شب به منزل مشتریان و یا به محل کار ارائه می شود.

دیگر خدمات ما در یوسف آباد

  1. استفاده از فنر های فولادی و منعطف
  2.  تراش رسوبات و سولفات سخت
  3. رفع گرفتگی ها با واترجت پیشرفته
  4. لایروبی، کف تراشی و طوقه چینی چاه آب
  5. طوقه چینی و حفر چاه توسط مقنی های حرفه ای
  6. تخلیه با ماشین های 8000 و 12000 لیتری
  7. باز کردن لوله بدون کم ترین کثیف کاری با ضمانت فاکتور

لوله بازکنی یوسف آباد با پشتیبانی چند ماهه

نوین لوله با ارائه ی فاکتور معتبر کار خود را تضمین می کند. به شما این اطمینان را می دهیم لوله باز شده در حضورتان تحویل دهیم. زیرا این شرکت دارای نیروهای کاملا حرفه ای و مجرب است. این تجربه ی بالا سبب شده است تا کاری با کیفیت بالا و قیمتی پایین تر ارائه دهیم.

لازم به ذکر است بیش تر  شرکت های لوله بازکنی در یوسف آباد زیر نظر اتحادیه نیستند و فاکتوری که به شما می دهند نشانگر هیچ تضمینی نیست. در صورتیکه در این شرکت بعد از فنر زنی و  باز نشدن لوله، سرویسکار مربوطه هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.

مزیت انتخاب شرکت خدمات فنی نوین

  • نیروهای متخصص با تجربه کاری بالا
  • 135 شعبه فعال سراسر تهران
  • 25 سال سابقه و تجربه
  • خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته
  • دارای دستگاه های پیشرفته بدون تخریب
  • معتبر ترین شرکت در پایتخت
  • اعزام از نزدیک ترین شعبه
  • ضمانت دوماهه با فاکتور معتبر
  • فنر زنی با جدید ترین روش ها
  • ضد عفونی فنرها و ابزارها بعد از کار
  • تخویل لوله باز شده در حضور مشتری

پاسه به سوالات مشتریان لوله بازکنی یوسف اباد

نحوه درخواست اعزام سرویسکار به محل

برای این کار کافی است با شماره پشتیبانی سایت 09101702050 بصورت شبانه روزی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما سریعا لوله بازکن مجرب را به محل مورد نظر اعزام می کنند.

آیا دستگاه های چاه بازکنی کثیف کاری دارد؟

امروزه از دستگاه هایی استفاده می کنیم که کارکرد خوبی دارند. این دستگاه ها به لوله های آب و فاضلاب صدمه و آسیب نمی زنند و کار را بدون کثیف کاری انجام می دهند. البته ین شرایط بستگی به شدت و میزان گرفتگی دارد. ولی ما به شما اطمینان می دهیم که با حداقل کثیف کاری لوله بازکنی یوسغف آباد را انجام می دهیم.

ساعات کاری این شرکت چگونه است؟

با توجه به استقرار نیروها در شعبات مختلف و شیفت های شب، ما همه روزه به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی خدمات رفع گرفتگی فاضلاب را انجام می دهیم.

لوله بازکنی یوسف آباد چه تضمینی دارد؟

ما نیروهای با مهارت و آموزش دیده را به محل اعزام می کنیم. در جهت رضایت و اطمینان مشتریان از دستگاه ها ی مجهز و پیشرفته برای باز کردن لوله ها استفاده می شود.در انتهای کار تمام خدمات با یک فاکتور معتبر به مدت دو هفته ضمانت می شود.

نتیجه گیری :

شرکت خدمات فنی نوین با سابقه ی بالای 25 سال خدمت با کیفیت در تمام ساعات شبانه روز حتی روزهای تعطیل، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان یوسف آباد است.

مشتریان لوله بازکنی یوسف آباد کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند تا خدمات با کیفیت را با ما تجربه کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!