لوله بازکنی فاطمی

شماره لوله بازکنی فاطمی برای دسترسی فوری این شماره 09101702050 تماس شبانه روزی بگیرید.

لوله بازکنی فاطمی با خدمات کاملا بهداشتی (فنرزنی بدون کثیف کاری)، تضمین با فاکتور، بصورت شبانه روزی و نازلترین قیمت آماده خدمت به مشتریان در منطقه ی فاطمی می باشد. مهارت سرویسکاران، نظافت حین کار و تمیزی محل جز تعهد کاری ما می باشد.

تمامی فنرهای شرکت نوین از قبل ضد عفونی می شوند. برای فنرزنی چاه حمام، توالت و لوله آشپزخانه در هرکدام از فنر های جداگانه در جهت جلوگیری از انتشار آلودگی استفاده می شود.

این مطلب به افرادی که  به دنبال راهکار های لوله بازکنی فاطمی هستند، می کمک کند.

لوله بازکنی فاطمی ارانترین باکیفیت ترین و سریع ترین سرویس دهی در منطقه فاطمی 09101702050

لوله بازکنی فاطمی

مشکل گرفتگی لوله ها و لوله بازکنی میدان فاطمی یکی از مشکلات رایج در منازل و ساختمان‌ها است. به خصوص در مناطقی مانند خیابان فاطمی که دارای سیستم‌ لوله کشی کهنه و فرسوده هستند، باید توسط یک متخصص به دقت بررسی شود.

در منحله هایی مانند خیابان فاطمی، مشکلاتی مانند گرفتگی لوله‌ها به دلیل تجمع رسوبات و چربی‌ها، یک اتفاق معمولی است. گرفتگی در لوله‌ها سبب مشکلات جدی مانند بوی ناخوشایند، نشتی آب، و کاهش جریان آب می شود.

علت های بسیاری باعث کاهش جریان آب از لوله می شود. اگر آب فاضلاب از سرریز شود، خسارت های احتمالی به ساختمان می زند. شرکت معتبر لوله بازکنی فاطمی و لوله بازکنی امیر آباد با دستگاه های مدرن و استاندارد، خدمات با کیفیت با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد.

چرا به لوله بازکن در فاطمی نیاز داریم؟

دلایل متعددی، نشان دهنده گرفتگی لوله و لزوم رفع گرفتگی لوله است که با هم بررسی می کنیم:

  • کاهش تخلیه آب از مسیر زهکشی سینک
  • بوی بد فاضلاب در ساختمان و آپارتمان
  • عدم تخلیه فضولات از چاه توالت
  • وجود حشراتی مانند سونک در اطراف چاه فاضلاب
  • چکه آب از  زیر کابینت و سیفون زیر سینک
  • اگر چاه فاضلاب پر شود و نیاز به تخلیه داشته باشد.

نشانه های ذکر شده بیانگر وجود مشکل گرفتگی و پر شدن چاه فاضلاب است و باید برای جلوگیری از این اتفاقات از متخصص لوله بازکن فاطمی درخواست کمک دهید.

برای دسترسی به شماره لوله بازکنی فاطمی چگونه اقدام کنیم؟

اگر با مشگل گرفتگی لوله مواجه هستید و نیاز به خدمات لوله بازکنی فاطمی دارید به صورت شبانه روزی فقط با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا متخصص چاه بازکن از خیابان فاطمی به محل شما اعزام شود. انجام کار در میدان فاطمی بدون کثیفی محیط، 100% تضمینی و با تجهیزات حرفه ای می باشد.

انواع گرفتگی لوله فاضلاب در خیابان فاطمی

  • گرفتگی لوله سقف و پشت بام با ذرات گرد و غبار( قیر، شن و ماسه)
  • انسداد لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی
  • گرفتگی زهکشی آشپزخانه و سینک
  • گرفتگی فاضلاب حمام و لوله کف شور
  • انسداد فاضلاب توالت ایرانی و توالت فرنگی

گرفتگی فاضلاب در هر ساختمانی اتفاق می افتد و تنها متخصصان لوله بازکنی فاطمی این مشکل را برطرف می کنند. این مشکل ممکن است توسط توسط یک واحد از ساختمان ایجاد شود و این گرفتگی از طریق لوله های فاضلاب اصلی آپارتمان باعث گرفتگی کلی در شبکه لوله کشی ساختمان می شود.

لوله بازکنی انقلاب از خدمات دیگر این مجموعه

روش‌ های موثر برای لوله بازکنی فاطمی

1. استفاده از پمپ تراکم: این پمپ‌ها با افزایش فشار هوا، اجسام سخت و چربی‌ها را از دیواره لوله جدا کرده و مسیر لوله را باز می‌کنند. رفع گرفتگی لوله با پمپ فشرده ساز، برای لوله‌ های چدنی، کوچک و متوسط ​​مناسب است.

2. استفاده از فنر برقی: لوله بازکنی خیابان فاطمی با فنر برقی یک روش بهداشتی و 100% تضمینی است. متخصص چاه بازکن فاطمی با استفاده از یک دستگاه نیمه اتوماتیک به نام فنر برقی، رسوبات، مواد چسبیده روغنی و جسم خارجی را از دیواره لوله جدا می‌کند.

3. باز کردن لوله با محلول‌های شیمیایی: استفاده از مواد شیمیایی برای تجزیه چربی‌ها و رسوبات یک روش موقتی است. این محلول معمولاً برای مشکلات خفیف‌ و گرفتگی های روغنی مناسب است. اما باید به این نکته توجه کنید استفاده از محلول های لوله بازکن شیمیایی در طولانی مدن،محل  چسبندگی اتصالات را از بین می برد.

4. استفاده از واترجت با فشار آب بالا: با اعمال فشار آب درون مسیر لوله، فضولات، مواد لجنی گلوله شده، رسوبات و ذرات جامد را از دیواره لوله جدا می شود.

بهتر است قبل از استفاده از هر یک از این روش‌ ها، دلایل گرفتگی فاضلاب را دقیقاً تشخیص دهید تا بتوانید روش مناسب را برای حل مشکل انتخاب کنید. در صورت عدم موفقیت در باز کردن لوله‌ های فاضلاب، بهتر است از خدمات لوله بازکنی در فاطمی و شعبه لوله بازکنی گیشا استفاده کنید، تا از آسیب به لوله‌ ها جلوگیری شود.

لوله بازکنی فاطمی 09101702050 تخلیه چاه فاطمی فوری و شبانه روزی

چرا برای رفع گرفتگی لوله در فاطمی از فنر برقی استفاده می کنیم؟

این دستگاه با کارایی ویژه و پرقدرت در رفع انواع گرفتگی های شدید (چاه توالت، حمام، آشپزخانه و پشت بام) استفاده می شود. سرعت و قدرت این دستگاه نسبت به ابزار های دیگر قابل توجه است. زیرا با کمترین کثیف کاری و تضمین شده مشکل گرفتگی را برطرف می کند.

فنر برقی با کمک موتور قوی، فنرهایی با قطر مختلف را درون انواع لوله ها به چرخش در می آورد. از مزیت های دیگر این دستگاه می توان به قیمت اقتصادی و ارزان آن اشاره کرد.

باز کردن لوله توالت فرنگی

این ابزار از نظر ابعادی ظاهری بزرگتر نسبت به فنر برقی دارد. کمپرسور یا پمپ تراکم باد توسط یک مخزن پر از هوا می شود. کمپرسور با کمک اهرم و مخزن پر از هوای خود به یک باره عامل گرفتگی را از مسیر لوله خارج می کند.

در مواردی مانند توالت فرنگی که نسبت به فنر برقی حساس هستند استفاده می شود. زیرا فنر علاوه بر آسیب به سیفون لوله توالت منجر به تغییر رنگ کاسه فرنگی می شود. در این مواقع سرویسکار بنا به تجربه خود از کمپرسور برای رفع گرفتگی استفاده می کند.

لوله بازکنی فاطمی با تجهیزات پیشرفته

خطوط لوله کشی در منازل مسکونی فاطمی، قدیمی و از جنس چدن هستند و رفع گرفتگی این گونه لوله ها سخت و زمان بر است. همچنین گرفتگی هایی که عامل آن ها سیمان، قیر، مصالح ساختمانی، رسوبات و جسم سخت نیازمند دستگاه های پیشرفته تری هستند.

سرویسکار و لوله بازکن فاطمی با کمک دستگاه رسوب تراش و ترکیب مواد مخصوص درون لوله می ریزد. با ورود این مواد به درون زهکشی یا مسیر فاضلاب، قیر یا سیمان تجزیه می شوند و بعد از این مرحله ، سرویسکاربا کمک دستگاه  لوله را فنر می زند تا بدون آسیب، گرفتگی رفع شود.

لوله بازکنی جمهوری از دیگر شعبه های فعال در شرکت نوین

مراحل انجام کار لوله بازکنی فاطمی

  1. ثبت آدرس مشتری در سیستم
  2. اعزام سرویسکار بلافاصله بعد از تماس
  3. بررسی محل و نوع گرفتگی
  4. انتخاب ابزار متناسب با نوع لوله
  5. آمادسازی دستگاه فنرزنی
  6. انتخاب فنر مخصوص (بسته به نوع گرفتگی)
  7. اتصال فنر مخصوص به سر فنر اصلی
  8. هدایت فنر به داخل لوله تا محل گرفتگی لوله
  9. روش کردن دستگاه (برای چرخش فنر و رفع گرفتگی)
  10. خارج کردن رسوبات و مواد لجنی
  11. تست مجد جریان آب توسط لوله بازکن فاطمی
  12. شستشو و نظافت محل بعد از رفع گرفتگی

تخلیه چاه فاطمی

در مواردی که چاه فاضلاب یا چاه حفاری دارید، تخلیه چاه یک فرایند مهم و ضروری است . تخلیه فاضلاب به معنی تخلیه محتویات چاه از جمله آب، لجن، و مواد دیگر است. این کار از طریق ابزارها و تجهیزات خاصی مانند پمپ‌های خاص یا وسایل مکانیکی انجام می‌شود.

به دلیل پر شدن چاه و تجمع لجن و ذرات مواد جامد، تخلیه فاضلاب به عنوان بخشی از نگهداری و نظافت دوره‌ای انجام می شود. این فرایند به حفظ عملکرد صحیح چاه و جلوگیری از نشتی و مشکلات بهداشتی کمک می‌کند.

اگر چاه شما یک چاه حفاری است، به دلیل جمع آوری آب های زیر زمینیی و برای ادامه عملکرد بهتر چاه، تخلیه آن لازم و ضروری است. در این حالت با استفاده از پمپ‌های خاص یا تجهیزات دیگری که بسته به شرایط محلی، خدمات تخلیه فاضلاب انجام می شود.

به طور کلی، تخلیه چاه یک فرایندی مهم است که باید به دقت و تجهیزات مناسب انجام شود تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود و عمر مفید چاه به حداکثر برسد.

خدمات دیگر تخلیه چاه فاطمی

  • تعمیر چاه های ریزشی و قدیمی
  • بازکردن درب چاه
  • حفر چاه نو
  • لایروبی و عملیات طوقه چینی چاه
  • تخلیه با تانکرهای بزرگ و کوچک
  • خدمات دیگر در شعبه لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی فاطمی چه تضمینی برای ارائه خدمات دارد؟

لوله بازکنی تضمینی به معنای ارائه یک ضمانت برای کیفیت خدمات ارائه شده است. این به این معناست که اگر پس از انجام خدمات باز کردن لوله، مشکلی دوباره در لوله‌ها به وجود آید، سرویسکار یا شرکت ارائه دهنده خدمات، مسئولیت تعمیر مشکل را بر عهده مگیرد.

تضمین کیفیت معمولاً به معنای این است که اگر مشکلی بعد از انجام خدمات مشاهده شود، می‌توانید با تماس با شرکت یا تکنسین مربوطه، خدمات رایگان یا با کمترین هزینه ارائه شده را دریافت کنید. این تضمین معمولاً برای یک مدت زمان معین پس از انجام خدمات اعمال می‌شود، بنابراین مهم است که شرایط و مقررات تضمینی را قبل از انجام خدمات با دقت مطالعه کنید.

در نهایت، تضمینی بودن خدمات لوله بازکنی نشان از اعتماد به کیفیت خدمات ارائه شده و تمایل شرکت یا تکنسین به رفع هرگونه مشکل بعد از خدمات دارد. سرویسکار بعد از اتمام کار و تمیزی محل خدمات را با فاکتور معتبر تضمین می کند.

البته در بعضی مواقع لوله ها با عدم استفاده درست واحدها، دچار گرفتگی مداوم می شوند. که در صورت عدم نارضایتی از نحوه ی خدمت لوله بازکنی فاطمی با تماس با شماره های ثابت، وجه دریافتی را بازگردانیم.

لوله بازکنی یوسف آباد از دیگر خدمات مربوطو در این زمینه

معرفی خدمات لوله بازکنی شبانه روزی فاطمه

خدمات لوله بازکنی فاضلاب شامل اقدامات مختلفی است که به منظور رفع گرفتگی های فاضلاب، تخلیه چاه، در آوردن اجسام خارجی و پاکسازی لوله‌ ها انجام می‌دهیم. خدمات لوله بازکنی فاطمی توسط سرویسکاران متخصص و با استفاده از تجهیزات مخصوص ارائه می‌شوند. برخی از خدمات لوله بازکنی فاطمی شامل موارد زیر است:

1. رفع انواع گرفتگی های فاضلاب: شامل باز کردن و رفع موانع در مسیر لوله‌های فاضلاب که با استفاده از  فنر برقی، پمپ تراکم یا مواد شیمیایی انجام می دهیم.

2. تخلیه چاه‌:خدمات تخلیه چاه‌ فاضلاب از مواد فاضلابی با پمپ مکنده، کفکش و لجن کش بصورت فوری و شبانه روزی در منطقه فاطمی ارائه می دهیم.

3.تعمیرات و تعویض اتصالات آسیب‌ دیده لوله کشی: با تعویض قطعات آسیب‌ دیده، تعمیر لوله های قدیمی، تعویض اتصالات فرسوده که عمر مفید لوله‌ها را افزایش می دهیم.

4. تمیز کردن لوله ها از زباله: پس از رفع گرفتگی و فنر زدن لوله، لوله‌های فاضلاب را از هرگونه زباله و رسوب پاسازیمی کنیم.

5. خدمات فوری ۲۴ ساعته: ارائه خدمات لوله بازکنی فاطمی فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز و کل هفته ( بدون تعطیلی)، آماده پشتیانی و خدمات 100% تضمینی به مشتریان عزیز هستیم.

6. مشاوره و توصیه های پیشگیری از گرفتگی مجدد: با ارائه مشاوره‌های لازم به مشتریان برای پیشگیری از انسدادها و مشکلات لوله‌های فاضلاب از هزینه های اضافی برای مشتریان جلوگیری می کنیم.

7. رفع بوی فاضلاب: ارائه خدمات تصفیه فاضلاب با استفاده از مواد مخصوص و رفع بودهی لوله ها.

دیگر خدمات لوله بازکنی در فاطمی

  • رفع گرفتگی چاه دستشویی
  • رفع گرفتگی کف شور ها
  • نصب و تعویض شیرآلات
  • نصب کاسه فرنگی 
  • تعویض کاسه دستشویی
  • تشخیص دقیق نشتی لوله
  • تخلیه انواع چاه تضمینی
  • رفع هرگونه نم و رطوبت
  • تعیین محل نشت با دستگاه
  • رفع گرفتگی چاه آشپزخانه
  • تعمیر و نصب فلاش تانک
  • آب بندی و تعمیر سیفون
  • عییب یابی اجزای داخلی توالت
  • درآوردن شیء از چاه فاضلاب

این خدمات توسط لوله بازکن های متخصص در منطقه فاطمی و با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های مدرن ارائه می‌شوند تا بهترین نتیجه و رضایت مشتریان را به ارمغان بیاوریم. انتخاب یک شرکت معتبر و دارای تجربه در ارائه خدمات لوله بازکنی فاضلاب بسیار مهم است.

لوله بازکنی فاطمی  با شرایط ویژه

تضمین قیمت مناسب: قیمت هریک از خدمات ما بر اساس قیمتی است که اتحادیه برای شرکت های لوله بازکنی فاطمی تعیین کرده است. قیمت خدمات رفع گرفگی لوله در فاطمی بسیار مناسب و کمتر از قیمت اتحادیه می باشد.

سرویس دهی کمتر از 20 دقیقه: یکی از مهمترین ملاک انتخاب یک شرکت علاوه بر اعتبار و سابقه آن برای لوله بازکنی فاطمی و تخلیه چاه فاطمی ، اعزام سرویسکار در سریع ترین زمان است.

ارائه خدمات در روزهای عادی و تعطیل: شرکت لوله بازکنی نوین در تمام شبانه روز حتی روزهای جمعه  و تعطیلت رسمی نیز ما در حال فعالیت است. این شرکت بهترین خدمات را در جهت کسب رضایت مشتریان منطقعه فاطمی  ارائه می کند.

پاسخگویی 24 ساعته: سرویسکاران این شرکت در همه نقاط 22 گانه و منطقه فاطمی مستقر کرده است. در همه مواقع حتی ایام تعطیلات رسمی پاسخگوی نیاز شما بصورت 24 ساعته هستیم.

نظافت در پایان کار: پاکسازی محل گرفتگی لوله و رفع گرفتگی فاضلاب بدون کثیفی و خرابی توسط سرویسکاران شرکت نوین در اولویت است.

پوشش در مناطق 22 گانه: یکی از ویژگی های منحصر بقرد یک شرکت خدماتی، پوشش دهی در مناطق محتلف است تا درسریع ترین زمان ممکن، مشکلات لوله های فاضلاب را رفع کنند.

اینستاگرام شرکت نوین

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!