لوله بازکنی ستارخان در سریع ترین زمان با دستگاه های برور بدون آسیب به لوله 09101702050

لوله بازکنی ستارخان بدون تخریب و کثیف کاری

شماره لوله بازکنی ستارخان

اگر به لوله بازکنی ستارخان نیاز دارید کافیست با شماره 09101702050 (رجبی) تماس بگیرید تا بلافاصله نیروی لوله بازکن در ستارخان از نزدیکترین محل اعزام شود. انجام کار با رعایت بهداشت، کیفیت عالی و 100% تضمینی است. لوله بازکنی سریع و شبانه روزی در ستارخان.

روش های دریافت خدمات لوله بازکنی ستارخان

شماره تلفن لوله بازکنی ستارخان  09126235020
شماره لوله بازکن شبانه روزی در ستارخان 09101702050
زمان اعزام لوله بازکن چقدر است؟ فوری به مدت 15 دقیقه
نحوه ضمانت چاه بازکن در ستارخان تضمین با فاکتور معتبر

فهرست مطالب

بهترین روش های استفاده از خدمات لوله بازکنی ستارخان

  • اگر با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در ستارخان روبرو شدید کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار حرفه ای به محل اعزام شود.
  • برای دریافت نیروی لوله بازکن در ستارخان به صورت شبانه روزی با شماره 09126235020 تماس بگیرید.
  • اگر نیاز به افراد لوله بازکنی ستارخان دارید میتوانید به آدرس loolebazkoni11@gmail.com ایمیل بقرستید. همکاران ما بلافاصله مشکل لوله را برطرف می کنند.

لوله بازکن ستارخان + پشتیبانی چندماهه + با فاکتور و 100% ضمانت  09101702050

لوله بازکن ستارخان با پشتیبانی چند ماهه سریع ترین سرویس دهی با خدمات 100% تضمینی 09101702050

 

قیمت لوله بازکنی ستارخان چقدر است؟

باز کردن لوله ها در ستارخان با هزینه ی مناسب و طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود. قبل از انجام کار سرویسکار مربوطه قیمت حل مشکل را به مشتری اعلام و پس از رضایت آن شروع به کار می کند.

از جمله دلایلی که در قیمت لوله بازکنی در ستارخان تاثیر گذار است:

طول و متراژ فنر مورد استفاده:

لوله فاضلاب پارکینگ یا پشت بام، هنگام بارش باران بیشترین گرفتگی را دارند. برای لوله بازکنی شهرک نفت از فنر های ۳۰ متری یا بلند تر استفاده می کنند. هزینه ی آن از 750 هزار تومان تا 2500 هزار متغیر است.

اما برای رفع انسداد لوله حمام آشپزخانه توالت از فنر های 6 تا 15 متری استفاده می شود و قیمت لوله بازکنی معمولا بین 250 تا 550 هزار تومان است.

شدت و محل گرفتگی:

انسداد در لوله های توالت یا آشپزخانه طبقات، گرفتگی با چربی، دستمال کاغذی، لجن فضولات، که رفع آن آسان باشد. از فنر معمولی و دستگاه معمولی استفاده می شود، اما برخی ازلوله ها توسط سیمان چربی یا نخاله زیاد مسدود می شوند. باز کردن این لوله ها با دستگاه ژنراتور قوی و سردنده های رسوب تراش انجام می شود و قیمت لوله بازکنی در ستارخان بر اساس سه نظام هر عدد 550 هزار تومان است.

ابزار و دستگاه مورد استفاده:

برخی منازل که لوله کشی قدیمی و چدنی هستند. رفع گیر این گونه لوله ها سخت و زمان بر است یا در مواقعی نیاز به دستگاه های دیگری برای رفع مشکل دارد. در مواقعی که سرویسکار از ابزار ها و دستگاه های مختلف استفاده می کند، قبل از انجام هر گونه کار با مشتری توافق می شود. در صورت اعلام رضایت مشتری انجام می دهد.

شماره لوله بازکنی ستارخان

اگر ساکن منطقه ستارخان هستید و با مشکل گرفتگی لوله مواجه شده اید میتوانید برای استفاده از لوله بازکنی ستارخان شبانه روزی با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار به شما اعزم شود. انجام کار توسط نیروی حرفه ای با دستگاه فنر برقی 100% تضمینی، بدون تخریب و بدون کثیف کاری می باشد.

لوله بازکنی ستارخان بدون تخریب و کثیف کاری

سرویسکار حرفه ای برای باز کردن لوله های سخت و سیمانی 

با توجه به تجربه چندین ساله ما در اکثر مواقع انواع گرفتگی ها را می توان به طور کامل با فنر برقی باز کرد. با توجه به اینکه شدت و نوع گرفتگی به ویژه از نوع سیمانی، تاثیر زیادی در باز شدن لوله دارد، اما نیروهای فنی لوله بازکنی ستارخان ما در این زمینه کاملا با مهارت هستند.

روش رفع گرفتگی به این صورت است که نیروی فنی با استفاده از فنر برقی علت و محل گرفتگی را پیدا می کند. بعد از فنر زنی لوله، تمام رسوبات و فضولات را از فاضلاب خارج می کند.

نیروی فنی در پایان کار برای اطمینان از باز شدن لوله، آن را در حضور مشتری تست می کند. تا در صورت باز نشدن لوله مراحل فنر زنی را دوباره تکرار می کند. در تمام این مدت انجام کار بدون کثیف کاری و بدون آسیب به لوله است.

اگر نیاز به لوله بازکنی ستارخان کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید. نیروی چاه بازکن در نزدیکترین مکان به محل شما مستقر می باشد و بلافاصله برای رفع گرفتگی لوله می رسد.

لوله بازکنی و تخلیه چاه ستارخان تهران فوری و شبانه روزی

مهم ترین دلایل گرفتگی لوله ها عبارتند از:

  • ایرادات اساسی در خط لوله
  • تجمع مواد روغنی
  • عدم قرار گیری زانویی مناسب
  • تجمع رسوب و جرم
  • مصالح و نخاله
  • پوشک بچه و محصولات بهداشتی
  • انداختن چیزی مانند جواهرات، تلفن، اسباب بازی، برس و فرچه

شماره تماس لوله بازکنی شبانه روزی ستارخان 09101702050 + تخلیه چاه با نرخ نامه معتبر

1) گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه با بقایای مواد غذایی

شایع ترین دلیل مسدود شدن زهکشی آشپزخانه، روغن و مواد غذایی باقی مانده در ظروف از طریق شیر تعبیه شده در سینک است. در صورت نبودن توری، مواد غذایی درون لوله ته نشین می شوند. با گذشت زمان رسوبات درون لوله انباشته  می شوند. اگر درون لوله باریک شود، باعث گرفتگی مسیر لوله می شود.

2) گرفتگی چاه آشپزخانه و ماشین لباسشویی

هنگام قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی، باید تمام لباس ها را به دقت جستجو کنید تا در جیب لباس ها، وسایل ریز مانند کلید، پول، دستمال کاغذی، انگشتر یا هر چیز دیگری وجود نداشته باشد.

3) گرفتگی در لوله سینک ظرفشویی

گاهی اوقات خانم های خانه دارهنگام شستشوی کف آشپزخانه، توری فاضلاب را جدا می کنند تا آب جمع شده در کف آشپزخانه به سرعت از طریق دریچه تخلیه شود.

اگر بقایای غذا، پرزهای فرش و لباس، مو، دستمال کاغذی، اسباب‌بازی‌های کوچک کودکان در کف آشپزخانه باشد، به همراه آب و کف وارد فاضلاب می‌شوند. بعد از مدت کوتاهی باعث ایجاد خاک و گرفتگی لوله فاضلاب می شود.

لوله بازکنی شبانه روزی ستارخان، بدون تعطیلی با پرسنل ماهر وتجهیزات پیشرفته خدمات ارائه می کند.

 لوله بازکنی گیشا : از مناطق سرویس دهی در این محدوده

بهترین روش های لوله بازکنی ستارخان. باز کردن لوله ها آسان است

لوله بازکنی خیابان ستارخان

به طور کلی از 5 روش اساسی در باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می شود. این روش ها عبارت اند از :

  • دستگاه فنر برقی (ژنراتور برق)
  • دستگاه فشرده ساز هوا (پمپ هوا)
  • واترجت پیشرفته
  • روش فشار آب
  • تخلیه چاه لوله

1) بازکردن لوله در ستارخان با فنر برقی

اولین روش فنی و حرفه ای برای باز کردن لوله در ستارخان استفاده از دستگاه فنر برقی است. فنر فولادی و مقاوم با اتصال به دستک دستگاه به کمک موتور الکتریکی می چرخد.

موتور ​​باعث افزایش قدرت و ظرفیت سرعت چرخش فنر و رفع موانع فاضلاب می شود. گرفتگی چاه توالت، حیاط، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و هر نوع گرفتگی های سخت با دستگاه فنر رفع می شود.

2) لوله بازکنی ستارخان با دستگاه پمپ هوا 09101702050

پمپ تراکم هوا دومین روش در رفع گرفتگی چاه کاربرد دارد. در لوله های چدن یا پلیکا که لوله کشی نامناسب دارند و بجای زانویی ۴۵ درجه، ۹۰ درجه به کار رفته باشد و زمانی که سر هر زانویی پیچ بسته باشند، از پمپ تراکم استفاده می شود.

در این مواقع فنر در سر زانویی گیر کرده و مسیر لوله باز نمی شود. پمپ هوا با فشار ناگهانی هوا مواد انتهایی لوله را تخلیه می کند.

3) استفاده واترجت پیشرفته برای باز کردن لوله منحول

حدمات لوله بازکنی صادقیه تهران 09126235020

از واترجت پیشرفته اغلب در گرفتگی های منحول، اگو یا چاه فاضلاب شهری استفاده می کنند. این دستگاه قابلیت شستن قسمت داخلی لوله را دارد و توسط یک لوله باریک که نازل های آب با فشار بالا هستند را به لوله انتقال می دهند.

مشکلات لوله بازکنی خیابان ستارخان و محدوده لوله بازکنی پونک را به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با استفاده از بهترین دستگاه ها، هر نوع گرفتگی را به آسانی رفع کنیم.

 لوله بازکنی منطقه ستارخان شبانه روزی فقط با شماره گیری  09101702050 

 لوله بازکنی با استفاده از فشار آب

فشار آب از دیگر روش های باز کردن لوله استفاده از فشار آب است. زمانی که با گرفتگی در توالت و حمام روبرو شدید، از فشار آب استفاده کنید.

در این روش با کمک دستکش لاستیکی ابتدا شیر آب را به داخل توالت فرنگی فرو کنید و اطراف شلنگ را با پارچه بپوشانید. سپس آب را به مدت 10 دقیقه باز کنید و با دست خود پارچه و شلنگ را ثابت نگه دارید.

پس از چند دقیقه شلنگ آب را از لوله به بیرون بکشید و سیفون توالت فرنگی را بزنید تا بقیه پسماند را از لوله تمیز کند.

باز کردن لوله با فنر دستی و دریل

 ابتدا نیاز به فنر دستی و دریل نیاز دارید. ابتدا فنر را داخل سه نظام های دریل قرار می دهید، سپس نوک فنر را داخل لوله فاضلاب هدایت کنید. فنر را توسط دریل بچرخانید و رو به جلو فشار دهید. با چرخش فنر، چربی ها در داخل لوله از بین می روند.

معایب استفاده از اسید برای باز کردن لوله ها

لوله بازکنی ستارخان 09101702050

معمولا برخی از افراد، هنگام گرفتگی راه آب فاضلاب از محلول های شیمیایی استفاده می کنند.اما چرا نباید از اسید ها برای باز کردن فاضلاب استفاده کنیم؟

وقتی اسید را داخل فاضلاب می ریزید، بلافاصله شروع به جنبش و قل قل می کند. با سوزاندن تمام پسماند و فضولات به داخل لوله نیز آسیب جدی وارد می شود.

با این روش در دراز مدت باعث پوسیدگی یا سوراخ شدن چدن می شود. همچنین اگر مقدار کمی از اسید ها با دست یا صورت برخورد کند دیگر قابل جبران نیست.

اگر مشکل حل نشد با یکی از شعبه های ما در لوله بازکنی فاطمی تماس بگیرید.

 لوله بازکنی بلوار فردوس : از خدمات مربوط در این زمینه

رفع گرفتگی لوله های  سیمانی 100% تضمینی 09101702050 

چاه بازکنی ستارخان 09101702050

خدمات لوله بازکنی ستارخان به چه نحو است؟

این خدمات به صورت کاملا تمیز و بهداشتی با دستگاه های پیشرفته که به صورت تضمینی ارائه می گردد.

گرفتگی مسیر فاضلاب در آشپزخانه یا توالت، یکی از مشکلاتی است که در خانه رخ می دهد. گرفتگی فاضلاب آشپزخانه در اثر تجمع چربی و رسوبات اتفاق می افتد.

خدمات لوله بازکنی ستارخان و رفع گرفتگی فاضلاب با استفاده از دستگاه فنرزنی و افراد لوله بازکن انجام می شود. فنر زنی لوله های آشپزخانه و حمام در ستارخان باعث می شود تا آشغال های داخل لوله از بین بروند.

برای راحتی شما همشهریان چندین شعبه فعال در زمینه لوله کشی، تخلیه چاه، تشخیص کار نشتی، باز کردن گرفتگی لوله در این منطقه مستقر کرده ایم.

با توجه به مشکل چاه و فاضلاب شما، فقط با یک تماس شما نیروی حرفه ای از نزدیک ترین شعبه به آدرس مورد نظر اعزام می شود. سرویس دهی در محله ی ستارخان به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی است.

اگر دغدغه و نگرانی بابت زمان رسیدن نیروی چاه بازکنی ستارخان دارید، این اطمینان را می دهیم که اولویت ما در ارائه خدمات سریع و تضمینی به مشتریان است.

در ادامه شما را با دلایل گرفتگی زود به زود لوله ها آشنا می سازیم. با رعایت چند مورد از موارد ذکر شده از لوله های منزل مراقبت کنید تا هزینه ای اضافی گریبان گیر شما نشود.

لوله بازکنی صادقیه : از دیگر خدمات مربوط در این زمینه

 

رسوب تراشی لوله ها با استفاده از سرفنر های تیغی 09101702050

در ساختمان های نوساز و درحال تعمیر، انسداد لوله ی توالت مشکلی طبیعی است. کارگران هنگام کار، ناخودآگاه ماسه و سیمان را به فاضلاب می ریزند. بعد از یک تا دو ساعت ماسه و سیمان مانند سنگ داخل سیفون سفت و محکم می شود.

رفع گرفتگی این نوع لوله ها بدون تخریب مجدد و توسط ابزار مخصوص انجام می شود. نیروهای مجرب و متخصص در این زمینه بکار گرفته ایم تا با ارتقای کیفیت کار و کاهش دستمزد مشکل شما به بهترین نحو رفع شود.

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی ستارخان میتوانید از این طریق اقدام نمایید:

  • تماس با تلفن 09101702050
  • پشتیبانی 24 ساعته لوله بازکنی ستارخان: 02144307274
  • ایمیل: loolebazkoni@gmail.com
  • رفع گرفتگی لوله در ستارخان به صورت فوری و شبانه روزی + بدون کثیف کاری + توسط تیم حرفه ای انجام می شود.

سایر خدمات شرکت چاه بازکنی در ستارخان

1_ مشاوره رایگان شبانه روزی در زمینه تخلیه چاه منازل و مشاغل

2_ خدمات تخلیه چاه با استفاده از بهترین دستگاه ها و تانکر های استاندارد

3_ طوقه چینی، لایروبی و پاکسازی چاه ساختمان

4- از بین بردن بوی بد از چاه های فاضلاب آشپزخانه و سرویس بهداشتی

5_ علت یابی و تشخیص محل دقیق گرفتگی های فاضلاب

6_ خدمات تعمیرات و ترمیم چاه های در خطر ریزش

7_ خدمات کف تراشی با بهره گیری از بهترین دستگاه های موجود

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و محدوده لوله بازکنی طرشت 100% تضمینی را با ما تجربه کنید. دریافت کمترین قیمت به دلیل حذف واسطه ها و اخلاق مداری کارکنان لوله بازکنی نوین در اولویت هدف ما قرار دارد.

  • دارای پیشرفته ترین ابزارهای رفع انسداد لوله
  • تضمین کیفیت، ضمانت بازگشت وجه
  • درای جواز کسب و کار
  • فعالیت زیر نظر اتحادیه
  • قید نام و مهر شرکت در فاکتور
  • تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • بازدید رایگان از محل
  • دریافت هزینه به شرط باز شدن لوله
  • تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی

تخفیف لوله بازکنی شبانه روزی ستارخان

چاه بازکنی و تخلیه چاه ستارخان در جهت رضایت مشتریان، خدمات با نصف قیمت در دومین بار تماس را ارائه دهد. اگر تعداد لوله های مسدود شده، 4 عدد یا بیشتر باشد، از تخفیف %40 بهره مند می شوید.

علاوه بر این مشتری در محله ی ستارخان برای بازدید از محل گرفتگی تماس بگیرد. سرویس کاران ما به صورت رایگان از محل بازدید و هزینه ی تعمیر را به مشتری ابلاغ می کنند. 

سرویسکاران ماهر در محله ستارخان و لوله بازکنی شهرآرا به صورت 24 ساعته و فوری آماده ی مشاوره و ارائه ی خدمات در جهت رفاه حال مشتریان هستند.

برای تماس رفع گرفتگی لوله در ستارخان فقط با شماره 09101702050 تماس بگیرید.

سوالات مشتریان در منطقه ستارخان

چقدر زمان می برد تا لوله بازکن ستارخان به محل برسد؟

اعزام سرویسکار بلافاصله بعد از تماس شما در اولوبیت قرار دارد. با توجه به تعداد بالای نیروهای موتوری در طول شبانه روز حداکثر 20 الی 30 دقیقه در محل شما حاضر هستیم.

قیمت خدمات لوله بازکنی ستارخان چقدر است؟

هزینه خدمات طبق تعرفه ی اتحادیه محاسبه می شود و همکاران ما قبل از انجام هرگونه خدمات قیمت آن را اعلام و پس از رضایت شما انجام میدهند که حدودا از 180 هزار تومان شروع می شود.

چرا نباید از اسید یا صاف لوله بازکن برای بازکردن لوله استفاده کنیم؟

کار اصلی محلول های لوله بازکن،سوزاندن مواد داخل لوله و همزمان با آن آسیب به بدنه ی لوله است. که به مرور زمان باعث فرسایش و سوراخ شدن لوله می شود.

تضمین خدمات رفع گرفتگی لوله در ستارخان به چه صورت است؟

به دلیل به کارگیری نیروهای ماهر و با تجربه کاری بالا احتمال آسیب به لوله و کثیف کاری به حداقل رسیده استو قابل ذکر است، سرویسکار مربوطه بعد از اتمام کار با فاکتور معتبر خدمات را تضمین می کند.

اینستاگرام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *