در صورت نیاز به چاه ببازکنی و لوله بازکنی دهکده المپیک کافیست با شماره 09101702050 تماس حاصل فرمایید.

شماره لوله بازکنی دهکده المپیک

لوله بازکنی دهکده المپیک به صورت فوری و شبانه روزی با بهترین تجهیزات و متخصصین با تجربه انجام می شود. جهت دسترسی سریع به خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک میتوانید با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا نزدیکترین لوله بازکن در کوتاه ترین زمان به محل شما اعزام شود. 

معرفی لوله بازکنی در محله دهکده المپیک

این شعبه یکی از شعبات فرعی شرکت لوله بازکنی تهران است که در دهکده المپیبک قرار دارد. فرقی اندارد که در چه ساعتی از شبانه روز به دنبال تیم های لوله بازکنی دهکده المپیک هستید، در هر صورت می توانید شرکت ما را انتخاب کنید.

تمامی شعب این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی (حتی روزهای تعطیل رسمی سال) آماده ارائه خدمات است.

از جمله شعبات دیگر ما در منطقه لوله بازکنی چیتگر می باشد که برای رفاه حال شما عزیزان دز این منطقه است.

  • رفع مشکلات و رفع انسداد لوله های سخت و سیمانی
  • رفع مشکلات چاه حمام، توالت، استخر، پارکینک، حیاط، تراس و…
  • برطرف کردن مشکلات انواع لوله های کف شور و روشویی
  • ابزار رفع گرفتگی با رسوب، لجن، مو، صابون، وسیله، دستمال توالت
  • دستگاه های پیشرفته و 100%تضمینی و شبانه روزی
  • زیر نظر اتحادیه معتبر ترین شرکت در دهکده المپیک
  • سرویس دهی در 20 دقیقه تمیز و بهداشتی
  • رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بدون کثیف کاری
  • خدمات رفع گرفتگی چاه و فاضلاب با کم ترین آسیب به لوله
  • رفع گرفتگی تمام لوله های منازل بدون کنده کاری
  • تخلیه انواع چاه معمولی و سپتیک در سراسر دهکده المپیک

دستگاه فنر زن برقی

یکی از ابزارآلات پر کابرد در لوله بازکنی دهکده المپیک، مناسب برای لوله های، حیاط، پارکینگ، استخر، چاه توالت فرنگی و عومی، حمام و وان، پشت بام، بالکن مناسب است.

دستگاه فنر زن، با کمک فنر های مختلف با متراژهای 10 تا 60 متری است همچنین برای گرفتگی های سخت و سیمانی از انواع سرفنر های الماسه برای تراشیدن قسمت داخلی فاضلاب کاربرد دارد.

لوله بازکنی دهکده المپیک با واترجت

دستگاه مکش ( واترجت ) قوی تر از فنر برقی است اگر گرفتگی در لوله با  ( سیمان، ماسه، قیر، بتن ) باشد استفاده از واتر جت مشکل را حل خواهد کرد.

گرفتگی های سخت با شدت زیاد نیاز به واترجت دارند. این ابزار قوی با مکش بالای خود، هرگونه گرفتگی های سخت و محکم را برطرف کند.

لوله بازکنی بلوار فردوس از شعبات معتبر این شرکت در این منطقه است که به صورت 24 ساعته فعالیت میکند. جهت درخواست متخصص در این منطقه کافیست وارد این صفحه شوید.

نوین لوله، رفع گرفتگی لوله های سیمانی و سخت کاملا تضمینی برطرف  کند. در هرساعت از شبانه روز اگر با انسداد فاضلاب مواجه شدید کافیست با ما تماس گرفته تا مشکل را در عرض 20 دقیقه حل کنیم.

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک میتوانید از این طریق اقدام نمایید:

  • موبایل: 09101702050
  • تلفن لوله بازکنی دهکده المپیک : 02144307274
  • ایمیل: loolebazkoni@gmail.com
  • رفع گرفتگی لوله در منطقه دهکده المپیک توسط متنخصصین مجرب به صورت فوری و شبانه روزی و یا بهترین تجهیزات انجام میشود.

روش های دریافت خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک

شماره تلفن لوله بازکنی دهکده المپیک  09126235020
شماره لوله بازکن شبانه روزی دهکده المپیک 09101702050
زمان اعزام لوله بازکن چقدر است؟ فوری به مدت 15 دقیقه
نحوه ضمانت چاه بازکن در دهکده المپیک تضمین با فاکتور معتبر
لوله بازکی تهران لوله بازکنی غرب تهران، درآوردن اشیا و وسایل از چاه توالت 09101702050

لوله بازکنی دهکده المپیک با دستگاه پمپ تراکم

پمپ تراکم هوا یکی از ابزارهای فوق العاده حرفه ای برای باز کردن لوله های چدنی می باشد. برای خرید این پمپ میتوانید به صفحه لوله بازکنی باغ فیض مراجعه فرمایید.

تراکم هوا برای گرفتگی های خیلی سخت که با فنر برقی قابل حل نباشد را رفع می کند. طریقه ی کارکرد این ابزار به گونه است که با تنظیم کنترل فشار، هوای مخزن را پر از باد شود.

سرویسکار با تنظیم فشار هوای مناسب، دکمه عملکرد دستگاه را روشن می کند تا شدت هوای خارج شود. عامل انسداد، مانند توده ی مو حجیم، گرفتگی با اجسام سخت، لوله های سیمانی و چدنی، به راحتی برطرف کند.

مزیت لوله بازکنی دهکده المپیک

وجود نیروهای حرفه ای و ماهر به تعداد زیاد شرایطی را فراهم کرده است تا فاصله تماس شما با مجموعه و اعزام نیرو  به محل حداکثر نیم ساعت باشد.

 این مزیت در شرایطی که مشکلات چاه و فاضلاب نیاز به تیم های حرفه ای با ارائه خدمات در کمترین زمان، اهمیت خود را نشان می دهد.

تمام سرویسکاران نوین لوله از تجربه بالایی برخوردار بوده و از تجهیزات حرفه ای برای خدمات مختلف لوله بازکنی دهکده المپیک استفاده می کنند تا مشکلات موجود در فاضلاب را سریع و در کمترین زمان برطرف شود.

معرفی منطقه دهکده المپیک

دهکده المپیک یکی از محله های لوله بازکنی غرب تهران و از مناطق شهرداری لوله بازکنی منطقه 22 می باشد. بافت این محله قدیمی است و در سال 1340 ساخته شده و دارای معماری های خاصی می باشد. نام دهکده المپیک از بازی ها ی آسیایی 1974 به جا مانده، به دلیل اینکه در آن سال ها این محل مکانی برای اسکان ورزشکاران بوده است.

محله دهکده المپیک از شرق به بوستان جوان مردان از قسمت غرب به اتوبات آزادگان و لوله بازکنی شهرک گلستان، از جنوب به اتوبان حکیم و از شمال به اتوبان خرازی متصل است. 

از جمله شهرک های دهکده المپیک میتوان به شهرک چشمه، شهرک لادن و شهرک صدرا اشاره کرد.

از مکان های عمومی میتواتیم به دانشگاه علامه طباطبایی که در سال 1385 در این محل تاسیس شد اشاره کنیم. همچنین سینما دهکده المپیک نیز در این محل می باشد.

پمپ بنزین های دهکده المپیک در خیابان اصلی دهکده و بالا تر از میدان المپیک، بلوار زیبادشت و بلوار شهرک کرد قرار دارند.

دیگر خدمات لوله بازکنی دهکده المپیک

  • رفع مشکلات چاه و فاضلاب با ابزارآلات بروز و پیشرفته
  • رفع انسداد لوله آشپزخانه، حمام، توالت، پشت بام و…
  •  سریع ترین زمان بدون کثیف کاری با ه زینه مناسب
  • لوله بازکنی شهرک گلستان، 100% تضمینی
  • تعویض زانویی، سیفون توالت، سیفون آشپزخانه
  • نصب سنگ توالت فرنگی و ایرانی 
  • تعویض کاسه دستشویی  با کمترین زمان و کنده کاری
  • رفع بودهی لوله با محلول خاص، بدون ایجاد حساسیت
  • رسوب زدایی لوله ها با فنر های الماسه .
  • نصب هواکش توالت تنظیم ارتفاع سیفون توالت .
  • لوله بازکنی دهکده المپیک با فنر های 15 تا 60 متری
  • بوگیری تضمینی چاه و فاضلاب 

اگر فاضلاب یا آشپزخانه منزلتان بوی بدی از خود استخراج می کند ما آن را حل می کنیم. برای آشنایی با دیگر سرویس های نوین لوله شعبه ی لوله بازکنی ولنجک را مطالعه نمایید.

لوله بازکنی در پیروزی

راه حل گرفتگی سیفون توالت

لوله توالت فرنگی و ایرانی با توجه به نوع و جنس لوله فاضلاب از فنر مخصوص با سر فنر مناسب استفاده می شود. دور موتور دستگاه لوله بازکنی دهکده المپیک را برای آن تنظیم می کنیم تا به سیستم لوله کشی فاضلاب آسیب وارد نشود.

 به دلیل پیچیدگی زانویی کمی حساس است.  نیاز به ابزارهای خاص و کمی تجربه دارد. نیروهای های این شرکت تجربه و ابزار کافی برای این نوع گرفتگی ها را دارند.

لوله بازکنی دهکده المپیک با تجهیزات بروز

ترکیدگی، نشت یابی و آسیب های لوله با دستگاه های کاملا استاندارد و جدید انجام می گردد. این کار سرعت عمل را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

رفع بو، نم و رطوبت و تخلیه چاه  با دستگاه نقطه زن حرارتی، توسط تشخیص کاران حرفه ای را به ما بسپارید. برای هر یک از این خدمات تجهیزات و دستگاه های کاملا بروز و استانداردی را استفاده می شود.

به عنوان مثال، برای فنر زنی لوله فاضلاب  از فنرهای فولادی سرمته دار با طول های متناسب با تاسیسات لوله کشی استفاده شود.

اگر گوشی همراه یا طلا، هنگام استفاده از سرویس بهداشتی یا حمام کردن به داخل لوله ی فاضلاب بیافتد، اصلا نگران نباشید. ابتدا آب را ببندید. اگر در سرویس بهداشتی هستید به هیچ عنوان سیفون را نکشید.

شما میتوانید برای دسترسی سریع به افراد لوله بازکنی در منطقه شهرک مخابرات با صفحه لوله بازکنی شهرک مخابرات تماس بگیرید تا نیروی ما، در اسرع وقت خدمت شما حاضر شود . نوین لوله بااستفاده از تجربه خود و ابزار آلات پیشرفته ( دستگاه مکش و دستگاه مشکل گشا ) بدون خرابی، 100% تضمینی گوشی یا طلای شما را درآورد.

هزینه لوله بازکنی شهرک گلستان

  • علت گرفتگی : مواد چربی و روغنی، پسماند غذا، ، گره مو، رسوب، جرم، گرفتگی با ماسه، سیمان و بتن. لوله بازکنی دهکده المپیک با دستگاه های پیشرفته و با قیمت مناسب 100% تضمینی مشکل را حل کند.
  • محل گرفتگی : لوله سرویس بهداشتی، لوله های کف شور، پارکینگ، پشت بام، لوله منتهی به بالکن، آشپزخانه، لباس شویی، روشویی، و….هر کدام از این موارد به فنر های متفاوتی نیاز دارد. هزینه ها  قبل از انجام با مشتری توافق شود.
  • عمق گرفتگی : برخی از لوله های فاضلاب پارکینگ و پشت بام از محل دور تری مسدود می شود.برای رفع مشکل از فنر های 30 یا 40 متری با دستگاه های واتر جت استفاده شود.

اگر در بررسی اولیه سرویسکار به نتیجه برسد که گرفتگی با چربی و روغن باشد با فنر برقی در چند مرحله حل شود.

ولی اگر گرفتگی با ماسه، سیمان باشد، لوله بازکن با دستگاه رسوب تراش سه نظام اقدام به رفع مشکل لوله می کند. این دستگاه 4 برابر دستگاه معمولی قدرتش بیشتر است. برای لوله های سیمانی و سخت مورد استفاده قرارگیرید.

لوله بازکنی دهکده المپیک

پر شدن چاه یکی دیگر از مشکلات روز مره ی ساکنین شهرک گلستان است. که دلایل آن :

  • استفاده ی غیر اصولی و مداوم از آب شهری
  • پسماند غذا و روغن در سینک آشپزخانه

نیروهای متخصص و حرفه ای با ماشین های بزرگ و پیشرفته در هر ساعت از شبانه روز اماده هستند.

تعمیر انواع چاه قدیمی و ریزشی، طوقه چینی توسط افراد کار بلد و دقیق، تشخیص و باز کردن درب چاه توسط مقنی است.

بوی بد فاضلاب، لوله بازکنی شهرک گلستان

ساکنین دهکده المپیک طبق آمار تماس هایی که با شرکت داشته اند اکثرا گله مند و ناراضی هستند که چرا لوله فاضلاب منزلشان بو می دهد؟

جواب خیلی راحت است و مقصر اصلی خود شما هستید که می توانید با رعایت کردن و یادگیری اصول استفاده از لوله به راحتی بوی بد منزلتان را رفع کنید.

هنگامی که از سینک یا سرویس بهداشتی بوی به مشام رسید، ما این بو را با استفاده از محلول مخصوص ساز شرکت که از ترکیبات چند ماده ی کاملا طبیعی به وجود آمده، به همراه فنر برقی، پودر، بوگیری کامل لوله ها انجام شود. 

پاسخ به سوالات مشتریان

آیا شرکت لوله بازکنی دهکده المپیک به صورت شبانه روزی فعالیت می کند؟

بله این شرکت در تمام ساعات از روز و شب حتی در ایام عید و تعطیلات در خدمت مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات شبانه روزی در دهکده المپیک با شماره تماس داخل وبسایت تماس بگیرید.

آیا نوین لوله برای خدمات خود تضمین هم دارد؟

بله تمامی خدمات طبق نرخ اتحادیه انجام می شود. سرویسکاران ما بعد از انجام خدمت، فاکتور معتبر ارئه می دهند که تا 20 روز تضمین می کند.

آیا  لوله بازکنی دهکده المپیک به نظافت ابزار و سرویسکاران خود اهمیت می دهد؟

بله تمامی سرویسکاران و ابزارهای ما تمیز و بهداشتی هستند. تمامی فنر ها و دستگاه ها در دفتر ضد عفونی می شوند همچنین استفاده از ماسک و الکل و دستکش های یکبار مصرف الزامی می باشد.

قیمت لوله بازکنی دهکده المپیک چقدر است؟

هزینه ی رفع گرفتگی به چند عامل بستگی دارد که به صورت کامل در داخل سایت توضیح داده ایم. به طور معمول فنر زنی معمولی 70 هزار تومان می باشد.

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

1 دیدگاه

  • سلام برای لوله بازکنی دهکده المپیک مزاحم شدم شب جواب ندادین اگر ممکنه یه نفر بفرستید برای چاه باز کردن ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *