شماره لوله بازکنی تهرانپارس

خدمات لوله بازکنی تهرانپارس توسط کارشناسان با تجربه و تجهیزات پیشرفته، به صورت تضمینی و شبانه روزی انجام می شود. اگر ساکن تهرانپارس هستید و با مشکل گرفتگی لوله روبرو شدید، کافیست برای درخواست لوله بازکن با شماره 09101702050 تماس بگیرید.

سرویس کاران لوله بازکنی تهرانپارس، شبانه روزی آماده ی خدمات دهی هستند. متخصصان ما 100% تضمینی، مشکلات چاه و فاضلاب شما را در اندک زمان ممکن با رعایت نکات ایمنی و بهداشت کاملا حل می کنند.

اعزام نیرو از نزدیک ترین شعبه برای سرویس دهی به منطقه ی، لوله بازکنی پیروزی کلیک کنید.

اگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب یا گرفتگی توالت شدید، با لوله بازکنی شبانه روزی تهرانپارس 09101702050 تماس بگیرید تا در اسزع وقت و با کمترین قیمت مشکل شما را به طور تخصصی حل و رفع کنند.

خدمات لوله بازکنی تهرانپارس

باز کردن لوله های فاضلاب توسط کار شناسان با تجربه و دستگاه های پیشرفته، به صورت تضمینی از مهم ترین خدمات نوین لوله است.

برخی از ساختمان های نوساز یا در حال بازسازی، نخاله و سیمان را داخل فاضلاب می ریزند و باعث گرفتگی لوله می شود. در این مواقع کافیست با لوله بازکنی تهرانپارس تماس بگیرید تا با استفاده از بهترین دستگاه ها، مشگل گرفتگی فاضلاب را حل کنیم.

ارائه ی فاکتور معتبر بعد از اتمام کار، از اولویت های ما است. تمامی سرویس کاران بعد از تمام شدن خدمات، فاکتوری را ارائه می دهند که به مدت 2 ماه همان خدمت را تضمین می کند.

تمیز کردن محل کار و تحویل محل کار به صورت تمیز و بهداشتی، و استفاده از فنر های جداگانه در توالت و آشپزخانه از الزامات نوین لوله است. ارائه ی خدمات با کیفیت با بهترین قیمت در سریع ترین زمان توسط افراد نوین لوله.

قیمت لوله بازکنی تهرانپارس

یکی از مباحث مهم در انتخاب وسیله یا دریافت خدمات منزل، اطلاع از هزینه ی آن و محاسبه قیمت با دیگر شرکت ها یا مغازه ها است. از این رو تمامی قیمت های لوله بازکنی شرق تهران، از سایر شرکت ها و افراد بیواسطه، با توجه به کیفیت آن متمایز است. ( مبلغ ها به تومان است )

  • لوله حمام و روشویی با فنر 7 متر : 200 
  • لوله آشپزخانه و سرویس بهداشتی با فنر 10 متر : 250 
  • پارکینگ و پشت بام با فنر 20 تا 30 متر : 250 تا 900
  • توالت فرنگی با فنر ساده : 200
  • برداشتن توالت و فنر زنی لوله اصلی : 450
  • لوله های سخت و سیمانی با دستگاه سه نظام تراش و پمپ واتر جت : 450 ( هر عدد سه نظام )
  • پمپ تراکم در لوله های آهنی و فولادی : 750 تا 1/200

روش های دسترسی به خدمات لوله بازکنی تهرانپارس

تماس با شماره 09101702050

یکی از راه های ارتباط با لوله بازکنی تهرانپارس در مواقع گرفتگی لوله فاضلاب، تماس با شماره 09101702050 می باشد. تیم پشتیبانی ما بلافاصله نیروی چاه بازکن را به محل می فرستد. تمامی خدمات 100% تضمینی، فوری و شبانه روزی انجام می شود.

فرستادن ایمیل به loolebazkoni11@gmail.com

از دیگر راه های ارتباط با لوله بازکنی تهرانپارس، ارسال پیامک به ایمیل loolebazkoni11@gmail.com می باشد. هکاران ما بلافاصله پیام شما را مشاهده می کنند و نیروی لوله بازکنی را به آدرس دریافتی می فرستند.

ارسال پیامک به شماره 09126235020

در مکان هایی که امکان تماس با شرکت لوله بازکنی تهرانپارس را نداشته باشید، می توانید به شماره 09126235020 پیامک ارسال کنید. سرویسکاران ما با بهترین کیفیت، مشکل گرفتگی لوله در تهرانپارس را حل می کنند.

تماس با شماره ثابت 88339950

این شماره تماس برای مکان هایی است که گوشی تلفن شما قابلیت دسترسی به شبکه را نداشته باشد. در این موارد می توانید برای لوله بازکنی تهرانپارس با شماره 88339950 تماس حاصل فرمایید.

لوله بازکنی تهرانپارس %100 تضمینی 09101702050

از جمله خدمات لوله بازکنی تهرانپارس:

  • لوله بازکنی آشپزخانه: با فنر های رسوب تراشی لوله فاضلاب آشپزخانه ما، از تجمع صابون، چربی و مواد غذایی خلاص شوید تا بتوانید بدون انتظار، تخلیه آهسته آب از سینک به روال عادی خود بازگردد.
  • رفع گرفتگی لوله توالت: گرفتگی توالت در تهرانپارس یکی از شایع ترین مشکلات است، اما در صورتی که هم در توالت و هم در سینک ظرفشویی مشکل دارید، ممکن است به دلیل تجمع لجن در لوله ها باشد. بهتر است درمورد باز کردن لوله ها با ما تماس بگیرید.
  • رفع گرفتگی لوله حمام/ وان: موها ممکن است در مجرای لوله گره بخورند و کف صابون روی دیواره لوله جمع شود و باعث شود وان یا دوش به آرامی تخلیه شود.
  • باز کردن لوله کف حمام: خمیر دندان و صابون می توانند در لوله فاضلاب جمع شوند و از جریان ثابت آب جلوگیری کنند. اگر جواهرات را در فاضلاب سینک گم کردید، فوراً آب جاری را ببندید و با لوله بازکنی تهرانپارس 09101702050 تماس بگیرید تا آن را پیدا کنیم.
  • لوله بازکنی کف شور ها : برخی از اتاق های رختشویی، زیرزمین و گاراژها دارای لوله برای جلوگیری از سیل هستند. برای جلوگیری از گرفتگی و تمیز کردن لوله کف در آینده، می توانید با نوین لوله در ارتباط باشید.

سرویس های ویژه لوله بازکنی تهرانپارس

برای درخواست سرویس کار فوری در منطقه لوله بازکنی نارمک کلیک کنید.

  • باز کردن لوله سینک، سرویس بهداشتی
  • رایزر اصلی ساختمان
  • رفع انسداد سخت ترین لوله های قدیمی
  • تشخیص محل دقیق نم و رفع آن
  • تخلیه سپتیک و چاه معمولی
  • تخلیه با ماشین های بزرگ و کوچک
  • خدمات لایروبی با ماشین های مکنده
  • رفع بوی لوله ها با مواد مخصوص

لوله بازکنی تهرانپارس یکی از خدمات اساسی در صنعت آب و فاضلاب است که در منازل، مجتمع ها، شرکت ها و سازمان ها کاربرد فراوانی دارد. در مناطقی مانند تهرانپارس که یکی از پرجمعیت ترین مناطق تهران محسوب می شود، مشکلات مربوط به لوله های فاضلاب و آب نیاز به خدمات رفع گرفتگی لوله ها را افزایش می دهد.

در این زمینه شرکت ها و تیم های تخصصی لوله بازکنی مشکلات مربوط به فاضلاب، لوله چاه، سینک، سرویس بهداشتی و سایر اجزای آب و فاضلاب را با ابزار و تجهیزات مدرن خود حل می کنند.

مزایای لوله بازکنی تهرانپارس

  1. سرعت و کارایی: تیم های حرفه ای لوله بازکنی در تهرانپارس با تجربه و تخصص خود به سرعت به منشا مشکل رسیدگی می کنند و با استفاده از ابزارهای پیشرفته لوله ها را باز می کنند.
  2. رفع ترکیبات آلاینده: گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند منجر به آلودگی هوا و محیط شود. لوله بازکنی صحیح می تواند به حذف این ترکیبات آلاینده و بهبود کیفیت محیط در منطقه کمک کند.
  3. جلوگیری از خرابی بیشتر: باز نشدن لوله ها منجر به خرابی های جدی تری مانند شکستگی لوله ها و خرابی سیستم آب و فاضلاب می شود. باز کردن منظم لوله ها به جلوگیری از این خرابی ها کمک می کند.
  4. استفاده از تجهیزات حرفه ای: شرکت های لوله بازکنی در تهرانپارس از تجهیزات و ابزارهای حرفه ای مانند کمپرسور هیدروجت، کمپرسور هوای گرم و دستگاه های کنترل دوربین برای تشخیص دقیق مشکلات استفاده می کنند.
  5. سرویس 24 ساعته: برخی از شرکت های لوله بازکنی در تهران پارس برای رفع مشکلات آب و فاضلاب در مواقع اضطراری خدمات 24 ساعته ارائه می دهند.

در نتیجه در منطقه تهران پارس به دلیل تراکم جمعیت و استفاده مکرر از سیستم های آب و فاضلاب، رفع گرفتگی لوله ها به عنوان یک خدمت ضروری و مهم در حفظ سلامت و کیفیت زندگی مردم این منطقه محسوب می شود.

لوله بازکنی در تهرانپارس

انتخاب شرکت ها و تیم های حرفه ای در این زمینه حائز اهمیت است تا با تجربه و تخصص خود مشکلات مربوط به لوله ها و سیستم های آب و فاضلاب را برطرف کرده و به سلامت و رفاه اقشار مختلف جامعه تهران پارس کمک کنند.

لوله بازکنی شبانه روزی در تهرانپارس 09101702050

لوله بازکنی منطقه تهرانپارس با کمپرسور هوا

کمپرسور یا پمپ تراکم برای سیفون توالت فرنگی بسیار مناسب است. زیرا فنر زنی باعث تغییر رنگ کاسه و شستگی سیفون توالت می شود. پمپ دارای مخزن هوا بوده و با یک حرکت ناگهانی عامل گرفتگی را از لوله خارج می کند.

لوله بازکنی تخلیه چاه تهرانپارس با فنر و دستگاه 

استفاده از دستگاه و فنر، برای باز کردن گرفتگی لوله های آشپزخانه در لوله بازکنی تجریش، بسیار کار آمد و نتیجه بخش است. فاضلاب آشپزخانه به دلایلی از جمله، چربی و نخ لباس، پسماند غذا و تفاله چای مسدود می شود.

فنر توسط دستگاه فنر زنی، به داخل لوله هدایت می شود و شروع به چرخش می کند. چرخش فنر باعث از بین بردن ضایعات و روغن لوله ها شده و داخل فاضلاب را تمیز می کند.

گرفتگی لوله در محدوده تهرانپارس

این مورد مهم از مشکلات اساسی در تهرانپارس به تکرار دیده شده است. اغلب ساکنین منازل وقتی ببینند، سطح آب بالا زده دنبال راه چاره می گردند. از جمله دلایلی که باعث گرفتگی می شود:

  • ریختن ریش و موی صورت در سیفون
  • کف صابون و تجمع لجن در لوله
  • تجمع فضولات و سفت شدن در لوله
  • وجود زانویی غیر اصولی
  • دستمال و نوار بهداشتی

شما عزیزان برای رفع مشکل لوله ها یا فاضلاب، فقط با یک تماس در چند دقیقه از هر گونه گرفتگی فاضلاب برای همیشه خلاص شوید.

جلوگیری از انسداد لوله های فاضلاب

گرفتگی در فاضلاب و سیفون یا سینك‌ آشپزخانه و حمام برای هر خانه‌ای اتفاق می‌افتد. اکثر این گرفتگی‌ها به دلیل استفاده نامناسب هستند.

سیفون سینک بخش خمیده زیر لوله سینک ظرفشویی است. لوله آن شبیه به P یا U بوده و از ورود گازهای سمی فاضلاب به داخل خانه خودداری می‌کند.

یکی از راه های جلوگیری از گرفتگی، تمیز کردن اتصالات و سیفون زیر سینک است. این کار را هر 3 ماه انجام دهید.

لوله بازکنی تهرانپارس توسط نیروهای مجرب، دستگاه‌ها و تجهیزات بروز، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کارشناسان ما با تشخیص علت گرفتگی، آن را به بهترین شکل و در کمترین زمان رفع می‌کنند.

روش های پیشگیری از گرفتگی فاضلاب

معمولا چربی و روغن به مرور زمان، به دیواره ی لوله می چسبد و قطر لوله را باریک می کند. برای جلوگیری از تجمع روغن و چربی در لوله بازکنی شریعتی، ابتدا یک قاشق غذا خوری صابون مایع و یک کتری بزرگ آب جوش را درون لوله بریزید.

آب گرم چربی ها را از بین می برد و از لوله‌ها خارج می کند. به هیچ وجه پسماند روغنی یا مواد غذایی را داخل سینک نریزید.

قبل استفاده از محلول شیمیایی تحقیق کنید!

بسیاری ازساکنین پس مواجه با مسدود لوله، به محلول ها و اسیدهای شیمیایی روی می‌آورند. این محلول‌های سوز آور، لوله‌های PVC را تخریب کرده و حتی به لوله‌های چدنی قدیمی آسیب می رساند.

از محلول هایی که که میزان آسیب آن کمتر است، استفاده کنید. برخی مواد سازگار با محیط زیست، مطمئن بوده و از لوله‌های شما محافظت می‌کنند. اگر چه به اندازه پاک کننده‌های شیمیایی موثر عمل نمی کنند.

استفاده از سیفون تخلیه و آویز سیمی

برای لوله بازکنی تهرانپارس، یک سیم انعطاف پذیر و محکم را خم کنید. در انتهای آن حالت ییچ یا قلابی ایجاد کنید. با کمک پیچ گوشتی، درپوش فلزی را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت، چرخانده و به سمت بالا بکشید.

سپس سیم را درون راه تخلیه سینک گذاشته و بچرخانید. آن قدر ادامه دهید تا عامل گرفتگی را خارج کنید. سیفون تخلیه یک کابل فلزی بلند با یک سیم پیچ یا میله است. به شما کمک می‌کند تا به صورت دستی انسدادها را از بین ببرید.

لوله بازکنی شبانه روزی تهرانپارس

بوی بد چاه سرویس بهداشتی ، ظرف‌شویی و حمام هر از گاهی افراد منزل را آزار دهد. علت بوی نامطبوع که گاهی ممکن است از سرویس بهداشتی استشمام ‌شود، چیست؟

هنگامی که فاضلاب وارد چاه می‌شود. پس از مدتی، املاح و پسماند موجود در لوله بازکنی منطقه 20 شروع به تجزیه ی آن می‌کنند. در نتیجه ی این فرآیند، گازهایی مثل آمونیاک، متان و هیدروژن سولفوره که به “گازهای سپتیک” معروف اند، تولید می‌شوند.

این گازها کم‌ کم از چاه بالا می‌آیند. بوهای نامطلوبی مانند بوی تخم‌ مرغ در توالت پخش می‌کنند. حالا اگر مانعی در کف سنگ توالت قرار داده نشود.

لوله بازکنی فوری تهرانپارس

چاه بست توالت برای جلوگیری از پخش بوی نامطلوب چاه بی فایده اند. اما برای جلوگیری از ورود و خروج حشراتی مثل سوسک، مگس یا پشه استفاده می شود.

مخصوصاً در فصل گرما که چاه توالت بهترین مکان برای تکثیر سوسک‏ها و سایر حشرات موزی است.

شتر گلو یا سیفون توالت چیست؟

شترگلو یا همان سیفون لوله‌ای خمیده u شکل است که زیر سنگ توالت قرار دارد. هنگامی که شما آب را باز می کنید مقداری از آن در سیفون باقی می ماند تا از ورود بوی فاضلاب، به ساختمان جلوگیری کند.

چه موقع با لوله بازکنی تهرانپارس تماس بگیرید؟

تماس شبانه روزی، در تمام ساعات و روزهای هفته می باشد. نوین لوله بدون تعطیلی با 135 شعبه فعال سراسر پایتخت فعالیت دائم، زیر نظر اتحادیه دارد.

اگر فکر می‌کنید در خانه شما نشت گاز فاضلاب، نشت و چکه آب از لوله، گرفتگی را آب لوله های فاضلاب، نشانه ی های پرشدگی چاه، بودهی فاضلاب منزل، افتادن اشیا در لوله،  وجود دارد، فوراً با نوین تماس بگیرید.

سرویسکاران متخصص می‌توانند مناطق احتمالی نشت فاضلاب را بررسی کنند. نیروهای ما نشت لوله را تضمینی را برطرف می کنند. بهترین روش عملی را برای از بین بردن بوی فاضلاب به شما توصیه کنند.

نقش فلاش‌تانک در سرویس بهداشتی چیست؟

وقتی حجم گازهای حل‌شده در آب از شترگلو بالا می‌رود، آن آب هم به یک آب بدبو تبدیل می‌شود و می‌تواند آزارمان بدهد. اگر چند بار در طول روز فلاش‌تانک دست‌شویی کشیده و آب درون سیفون تازه شود، دیگر جای نگرانی برای وجود بوهای نامناسب در فضای دست‌شویی نیست.

نوین لوله چگونه خدمات لوله بازکنی تهرانپارس را تصمبن می کند؟

نوین لوله با انواع ابزار آلات تخصصی و بروز اتوماتیک و هم چنین نیروهای کاربلد به بهترین نحو خدمات خود را ارائه می دهد.

همچنین تضمین با فاکتور معتبر که نام، مهرشرکت و شماره های ثابت درج شده در برگه خدمات خود را تضمین کرده و درصورت گرفتگی مجدد لوله پتیبانی رایگان انجام می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *