لوه بازکنی شهرک مخابرات چاه بازکنی 09196790069

لوله بازکنی شهرک مخابرات 09126235020

خدمات لوله بازکنی شهرک مخابرات شامل فنر زنی لوله فاضلاب، تخلیه چاه در شهرک مخابرات و در آوردن اشیاء از چاه می باشد. شما میتوانید به صورت شبانه روزی با شماره 09101702050 تماس بگیرید و درخواست لوله بازکن فوری دهید. همکاران ما رفع گرفتگی لوله در شهرک مخابرات را با بهترین کیفیت و 100% تضمینی انجام می دهند.

از جمله مزایای انتخاب لوله بازکنی شهرک مخابرات

  • تضمین خدمات با فاکتور معتبر و ضمانت بازگشت وجه
  • زیر نظر اتحادیه با قیمت های مصوبه و مناسب برای مشتریان
  • فوری ارزان تر از همه جا شبانه روزی و بدون تعطیلی
  • ابزار های بروز و پیشرفته انجام کار تضمینی و بدون کنده کاری 
  • افراد خوش برخورد و منصف و باتجربه در زمینه لوله بازکنی لوله-کشی
  • انجام کار با حداقل کثیف کاری استفاده از فنر های جداگانه
  • بازکردن لوله های سخت و سیمانی با دستگاه های مخصوص

معرفی شرکت لوله بازکنی شهرک مخابرات

✅ سرویس دهی فوری و شبانه روزی بازدید رایگان بدون دریافت اجرت
تخفیف ویژه برای ایام محرم و اعیادفنر های جداگانه برای توالت و آشپزخانه
✅ لوله بازکنی شهرک مخابرات ارزان تر از همه جا رعایت بهداشت ضد عفونی فنر ها
نصب و تعمیرات شیر آلات و لوله زیر نظر اتحادیه ضمانت با فاکتور معتبر

 

ساعات کار لوله بازکنی شهرک مخابرات

اما در صورتی که یکی از لوله های فاضلاب منزلتان در هنگام شب یا در یک روز تعطیل مسدود شود، چکار باید بکنید؟

اصلا نگران نباشید شرکت نوین لوله در تمام مناطق تهران و همچنین در شهرک مخابرات، به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی فعالیت می کند و در خدمت شما عزیزان می باشد.

افراد لوله بازکنی شهرک مخابرات دارای چندین سال تجربه کاری در این حوزه هستند و خدمات آن ها بدون ایراد و تضمینی است.

نحوه ضمانت و جلب اعتماد شرکت لوله بازکنی شهرک مخابرات

در تمامی زمینه ها کلمه اعتماد حرف اول را می زند لذا تمامی همکاران ما در این شرکت تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتریان به کار می گیرند.

نحوه انجام خدمات به این صورت است که ابتدا در اسرع وقت و در زمان مشخص شده در محل حاضر شده و کار خود را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهیم.

پس از اتمام کار، یک فاکتور معتبر و مهر شده ارائه می کنیم تا خیال مشتری از ایجاد مجدد مشکل راحت شود. در این فاکتور گارانتی کارمان را به مدت دو تا سه هفته می نویسیم. در صورت وجود مشکل به صورت رایگان انجام می دهیم.

لوله بازکنی شهرک غرب از دیگر شعبات ما در منطقه شهرک غرب  می باشد که برای دریافت خدمات تاسیسات ساختمان و مشاوره رایگان میتوانید استفاده کنید.

لوله بازکنی شهرک مخابرات 09101702050

 

دلایل  بوی بد در ساختمان چیست؟

شاید برای شما هم پیش آید برخی مواقع در خانه را باز می کنید بوی نامطبوعی به مشامتان برسد.! اصولاً همه در این مواقع یک خوشبو کننده محیط را برمیدارید و کل خانه را پر از اسپری می کنید.

به امید این بوی بد از بین برود اما بو که از بین نمیرود هیچ، چه بسا با بوی اسپری خوشبو کننده هم ترکیب می شود و بوی بدتری را ایجاد می کند.

منشاء بوی نامطبوع از کجاست؟

ما در لوله بازکنی شهرک مخابرات به شما کمک می کنیم که اطلاعات خود را در زمینه گرفتگی لوله ی توالت افزایش دهید تا حداقل در مواقعی که گرفتگی سطحی است بتوانید بدون صرف هزینه، مشکل را حل کنید.

خب اول باید بدانیم که این به چه دلیل است. از عوامل موثر در این قضیه، گرفتگی های سینک ظرفشویی، حمام، فاضلاب، بالا آمد آب توالت ، نشتی آب از یک لوله شکست و حتی نشتی فاضلاب نیز می تواند باشد.

لوله بازکنی دروس یکی از شعبه های نوین لوله در این منطقه میباشد. خدمات این شعبه با 45% تخفیف به صورت شبانه روزی انجام میشود. در صورت بروز مشکل گرفتگی فاضلاب میتوانید از این شعبه خدمات دریافت کنید.

کار سیفون توالت چیست؟

در لوله ی  توالت هم مانند سیفون ظرفشویی یک قسمت منحنی وجود دارد که آب در آن می ماند و نمی تواند بالا بیاید.

تنها زمانی آب از این قسمت سیفون بالا می آید که لوله دچار گرفتگی شدید باشد. به علت های مختلفی ممکن است لوله ی توالت مسدود شود. از آن جمله جسم بزرگی به درون لوله بیفتد.

عدم لایروبی لوله های توالت و فاضلاب، رسوب و از این دست موارد که، همه این ها باعث گرفتگی وانتشار بوی بد می شود.

اما علت این که، این منحنی در توالت هم وجود دارد این است که مانع از ورود حشرات موذی به توالت می شوند. جلوی بوی بد فاضلاب را بگیرد و مانع از رسید آن به توالت می شود.

چرا لوله ی توالت مسدود می شود؟

لوله فاضلاب توالت به دلایل مختلفی مانند: انداختن آشعال و دستمال کاغذی، افتادن اجسام در لوله فاضلاب، تجمع مو و رسوبات در لوله و… مسدود میشود در این مواقع باید روش های پیشگیری از این مشلات را بدانید.

از جمله دلایل مختلف گرفتگی لوله توالت و ترفندهای رفع مشکل لوله ها را در صفحه ی لوله بازکنی سعادت آباد آموزش ببینید.

علت های مهم و اساسی در تمام گرفتگی

یکی از علت های گرفتگی توالت فرنگی حجم زیاد و عجیب دستمال کاغذی و دستمال توالت است که در لوله تجمع پیدا کرده اند.

عده ای بعد از استفاده از دستمال به علت های مختلفی دستمال و کاور را داخل توالت فرنگی می اندازند و بعد سیفون را می زنند.

حجم زیاد آب که از سیفون به داخل کاسه سرریز می شود باعث می شود فرد فکر کند هرگز چیزی در این لوله ها باقی نمی ماند.

ولی متاسفانه برعکس است و درست در این موارد است که لوله ی توالت فرنگی نیز می گیرد. که باز کرد این گرفتگی خود روش های خاصی دارد که در حیطه کاری لوله بازکنی شهرک مخابرات است.

مراحل رفع انتشار بوی – بد فاضلاب

گرفتگی لوله علاوه بر ایجاد بوی بد و ظاهر خیلی بد، منبعی می شود برای رشد حشرات موذی بخصوص سوسک. به همین دلیل شرکت لوله بازکنی اکباتان شما را برای حل این مسائل راهنمایی می کند و شما می توانید به یکی از سه روش زیر اقدام کنید.

مرحله اول:

اگر می دانید علت این بو از کجاست ، شاید دیگر نیازی به لوله بازکنی ندارید، چون می توانید با مقداری مایع لوله بازکن، یا مواد سنتی سرکه و سدیم بی کربنات (جوش شیرین)، مشکل خود را مرتفع کنید.

البته اگر گرفتگی کم باشد، ولی باید ذکر کنیم که این مواد لوله بازکنی خطرناک هستند و استفاده از آن ها نیاز به مهارت دارد. در صورتی که مهارت کافی را ندارید تلفن را بردارید و با شماره ی لوله بازکنی شهرک مخابرات تماس بگیرید. تا متخصین ما به سرعت برای رفع مشکل اقدام کنند.

مرحله دوم:

حالا اگر تخصص هم دارید و مواد لوله بازکنی را استفاده کردید و گرفتگی حل نشد چه باید کرد؟ درست است. این بار هم می توانید شماره ی لوله بازکنی شهرک مخابرات را بگیرید، ما خیلی زود به کمک شما خواهیم آمد و در زمان کم مشکل را رفع می کنیم.

گام سوم:

اما مشکل دیگری نیز وجود دارد. ممکن است اصلاً شما ندانید که مشکل از کجاست و بوی بد و سوسک و سایر حشرات موذی از کجا می آیند؟!

در این صورت نیز به کارشناسان لوله بازکنی دهکده المپیک اعتماد کنید و کار را به ما بسپارید. متخصصین با تجربه و مهارت زیادی و با استفاده از دستگاه های مخصوص این کار، منشاء را شناسایی می کنند و با استفاده از ابزارهایی که برای انواع گرفتگی ابزار متفاوتی استفاده می شود، لوله را باز می کنند.

سایر خدمات لوله بازکنی شهرک مخابرات

  • حفر چاه آب و فاضلاب با دستگاه های مکانیزه و پیشرفته
  • تخلیه آب چاه با پمپ های ساکشن قوی و لجن کش
  • دستگاه های لجن کش و مکنده
  • تخلیه انواع چاه آب و فاضلاب کاملا بهداشت.

سوالات لوله بازکنی در شهرک مخابرات

هزینه لوله بازکنی در مناطق مختلف تهران چگونه محاسبه می شود؟

قیمت لوله بازکنی در نقاط مختلف تهران هیچ فرقی نمی کند. بلکه بستگی به نوع گرفتگی ،عمق محل گرفتگی، جنس لوله ها ، و طول آن متفاوت  است.

لوله بازکنی شهرک مخابرات تهران چه خدمات دیگری را ارائه می دهد؟

نوین لوله در تشخیص و رفع انواع ترکیدگی لوله ،رفع گرفتگی انواع لوله های( قدیمی-چدنی-سیمانی-…)، تخلیه-حفر چاه، درآوردن گوشی و اشیا قیمتی از چاه توالت و دیگر خدمات با تیم حرفه ای آماده ارائه خدمت در کل تهران می باشد.

راهکار های آسان خانگی رفع گرفتگی توالت چیست؟

با مقداری مایع لوله بازکن، یا مواد سنتی سرکه و سدیم بی کربنات (جوش شیرین)، مشکل خود را حل کنید.ولی باید ذکر کنیم که این مواد لوله بازکنی خطرناک هستند و استفاده از آن ها نیاز به مهارت دارد.

رسوب زدایی و جرم گیری لوله چگونه انجام می شود؟

بعله این مرحله بصورت کامل رایگان انجام گرفته و پاکسازی کامل لوله در این مرحله انجام می پذیرد . تا دوباره لوله گرفته نشده و هزینه ای دوباره متقبل نشوید.

لوله بازکن های نوین لوله در چه زمانی به محل می رسند؟

به محض تماس شما مشتریان لوله بازکنب با موتور شروع به حرکت کرده و به فاصله ی کم تر از 20 دقیقه و اگر ترافیک را لحاظ کنیم به فاصله ی نیم ساعت به محل مورد نظر شما می رسد.

اینستاگرام  

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!