شماره لوله بازکنی عبدل آباد

انجام کار بدون تخریب و کمترین کثیف کاری. در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی در منطقه عبدل آباد می توانید با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار لوله بازکنی به محل ارسال شود. انجام کار با رعایت بهداشت، بدون تخریب، با کمترین کثیفی در محیط و 100% تضمینی.

شرکت نوین لوله معتبر ترین وبسایت لوله بازکنی عبدل آباد تمامی خدمات با قیمت منصفانه، زیر نظر اتحادیه، شبانه روزی، سریع و فوری، انجام می شود. اگر به دنبال لوله بازکنی قابل اطمینان هستید وبسایت خوبی را انخاب کرده اید.

یکی از معیار های مهم در لوله بازکنی سرویس دهی سریع و یا انصاف است این روز ها افراد سودجویی وارد این حرفه می شوند و سعی در تبلیغات زیاد دارند. تا با این روش به راحت بتوانند کلاه برداری انجام دهند. ولی یک شرط مهم در لوله بازکنی اعتبار و تجربه کاری شرکت است.

خدمات لوله بازکنی عبدل آباد:

اگر شما نیز با گرفتگی-لوله آشپزخانه، توالت و حمام مواجه شدید، اصلا نگران نباشید!! در هر کجا که هستید یا در هر زمان از شب و روز.

کافیست با ما تماس بگیرید. متخصصین ما بلافاصله در محل حاضر می شوند.

خدماتی با قیمت های منصفانه در عین حال باکیفیت بالا توسط متخصصین باتجربه انجام می شود که خوشبختانه تا به حال تمامی مشتریان با رضایت کامل هستند.

تمامی کارها 2 الی 3 هفته با فاکتور معتبر گارانتی می شود تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن یا بازگشت وجه اقدام شود.

اگر می خواهید بدانید که در مواقع ضروری یا عدم برقراری تماس با شرکت های لوله بازکنی، چگونه از شر گرفتگی فاضلاب رها شوید صفحه لوله بازکنی یافت آباد را کلیک کنید.

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی عبدل آباد میتوانید از این طریق افدام نمایید:

  • موبایل: 09196790069
  • تلفن لوله بازکنی عبدل آباد : 02188339950
  • ایمیل: loolebazkoninovin@gmail.com
  • رفع گرفتگی لوله در عبدل آباد با 100% ضمانت، به صورت فوری و شبانه روزی، توسط تیم حرفه ای انجام میشود.

دلایل نیاز به لوله بازکنی عبدل آباد

چرا به لوله بازکنی نیاز داریم؟ این سوال اکثر کسانی هستند که با این خدمات آشنایی ندارند. در ساختمان های نوساز و قدیمی ممکن است مشکل انسداد لوله فاضلاب پیش آید، پس فرقی نمی کند ساختمان نو باشد یا قدیمی.

اما این گرفتگی به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. ابتدا کارگران زحمت کش در حین بازسازی ساختمان، به صورت ناخودآگاه آشغال و نخاله را داخل لوله می ریزند و در نهایت فاضلاب مسدود می شود.

یا در ساختمان های قدیمی بر اثر استفاده مداوم چربی و پسماند به مرور زمان داخل لوله تجمع می یابد و باعث انسداد مسیر می شود.برخی مواقع هنگام بارش باران شاهد گرفتگی -لوله حیاط یا پشت بام می شوید که احتیاج به لوله بازکن دارید.

لوله بازکنی تهران 09101702050

 

مراحل نابودی بوی بد فاضلاب

  • شاید برای شما نیز پیش آید که بعضی مواقع بوهای نامطبوع و بدی در خانه استشمام کنید.
  • اما مدتی بعد این بو از بین برود و شما دلیل این مشکل را متوجه نشوید ما در این مقاله می خواهیم به شما دلایل اصلی بو دادن لوله های فاضلاب در عبدل آباد و نحوه ی بوگیری را توضیح دهیم.

دلایل اصلی بودهی لوله های فاضلاب

  • در یک ساختمان ۴ طبقه و دو واحدی طی استفاده ی مکرر  واحد ها از سینک ظرفشویی و لباسشویی و سرویس بهداشتی،املاح و رسوبات و پسماندهای غذا و ظرف ها به داخل لوله می ریزد.
  • این املاح و رسوبات به نرور زمان در داخل لوله های فاضلاب به هم دیگر می چسبد و قطر لوله را کوچک تر می کند،هر چقدر که شما آب داغ یا مواد صاف و چنته به داخل لوله بریزید فایده ای ندارد.
  • چسبندگی روغن ظرف ها با رسوبات موجود به دور لوله باعث می شود که املاح در داخل لوله به مرور زمان سفت شود همانند جلبک که در رودخانه می ماند.
  • این مواد بعد از گذشت زمان که در یکجا است باعث انتشار بوی بد می شود اما راه چاره برای رهایی از بوی بد لوله بازکنی عبدل آباد چیست؟
  • آیا راه حل اساسی برای این مشکل وجود دارد؟ برای اینکه بوی بد لوله ها را به صورت دائم از بین ببریم باید از چه موادی استفاده کنیم؟
  • جواب این سوال ها را کاملا برای شما عزیزان شرح می دهیم. ما برای رفع بوی دائم لوله های فاضلاب مواد منحصر به فرد و مخصوصی داریم که میتواند نه تنها بوی بد لوله ها را در عبدل اباد از بین ببرد بلکه آرامش آسوده خاطر را به شما بازگرداند.
  •  

 

چگونه بوی بد را از بین ببریم؟

ابتدا مقداری سرکه و جوش شیرین نیاز داریم شرکت لوله بازکنی عبدل آباد موادی مانند مایع ظرف شویی،تاید یا همان پودر لباس شویی،نمک، محلول صاف و چند ماده ی دیگر را باهم ترکیب کرده و توانسته محلولی برای از بین بررن لوله ها بسازد.

برای خرید مواد مخصوص برای از بین بردن تضمینی بوی بد فاضلاب لوله بازکنی خانی آباد را کلیک کنید.

مراحل از بین بردن بوی بد لوله ها درلوله بازکنی عبدل آباد:

  • ابتدا سرویسکار ما فنر لوله بازکن را به داخل لوله می فرستد.
  • فنر زدن لوله با لرزاندن داخل لوله  باعث می شود املاح و رسوبات چسبیده شده به  داخل لوله از هم دیگر جدا شوند.
  • برای راحت تر کردن کار همراه با فنر زدن سرویسکار محلول مخصوص شرکت را به داخل لوله می ریزد و فنر را می چرخاند تا املاح به راحتی جدا شوند.
  • مدت بیست الی نیم ساعت فنر لوله بازکنی عبدل آباد را داخل لوله همراه با محلول لوله بازکنی انجام می دهد.
  • بعد از فنر زدن مقداری سرکه و جوش شیرین را باهم دیگر مخلوط کرده و به داخل لوله می ریزد.

فواید سرکه و جوش شیرین برای رفع بودهی لوله ها چیست؟

  • از جمله کارایی سرکه و جوش شیرین می توان به جداسازی کامل رسوبات داخل لوله. تمیزی زانویی ها و شتر گلو ها از چربی و مو، ممانعت از آب و نم درزهای لوله به طبقات و دیوارها و رفع کامل بوی بد اشاره کرد.
  • با این کار نه تنها به صورت داعم از شر بوی بد لوله ها راحت می شوید بلکه لوله های فاضلاب ساختمان تا چند سال خود را در برابر گرفتگی و خرابی تضمین می کنند.
  • لوله بازکنی عبدل آباد سعی بر این دارد که مشکلات هر گونه گرفتگی فاضلاب و بودهی لوله ها را به صورت کامل و تضمینی برای شما انجام دهد.

چند نکته درمورد لوله-کشی

خانه های قدیمی با لوله کشی در حال انقراض  بیشتر در معرض مشکلات تاسیساتی به خصوص نشتی و ترکیدگی لوله های آب گرم و آب سرد قرار دارند.

در خانه های قدیمی لوله ها در معرض خاک و شن ، به خصوص در محیط های خشک و سرد دچار پوسیدگی و شکستگی و نشتی لوله های آب می شوند. که همین اتفاق باعث هدر رفت آب به مقدار زیاد و در مقابل افزایش قبض آب مصرفی در عبدل آباد می شود.

شما می توانید برای درخواست متخصص لوله-کش در هرمنطقه لوله بازکنی شهرک ولیعصر  را کلیک کنید تا بهترین متخصص با قیمت منصفانه انتخاب کنید و در اسرع وقت به محل برسد.

مشکلات تعویض به موقع لوله-کشی ساختمان

درصورتی که لوله های قدیمی به موقع تعمیر و یا تعویض نشوند ممکن است بر اثر نشتی و ترکیدگی ، بر روی دیوار و سقف منزل یا واحد مجاور لکه های نم و رطوبت پدیدار شود.

در این صورت خسارت های زیادی را برایتان در پی خواهد داشت. یکی از عواملی که باعث ترکیدگی لوله ها که با دستگاه های پیشرفته تشخیص می دهیم بر اثر فشاری که بر بدنه لوله های آب وارد می شود است.

زمانی که لوله های آب به هر دلیلی مسدود می شوند، آب به بدنه لوله های ساختمان فشاور وارد می کند و همین موضوع باعث ترکیدگی لوله می شود. در نهایت این پدیده ها ، از درز و اتصالات زانویی لوله ها آب به دیوار ساختمان پس می زند.

دلایل فشار ضعیف آب

اگر متوجه شدید که فشار آب در دوش، حمام، دستشویی یا آشپزخانه و شیرهای آب کم است، می تواند به دلیل انسداد یکی از لوله های آب باشد، با یک بررسی ساده به راحتی می توانید متوجه مشکلات لوله- کشی ساختمان شوید.

شیر آب را در دستشویی و آشپزخانه خود باز کنید، اگر فشار آب هنگامی که شیر دوم را باز می کنید کمتر از حالت عادی بود،احتمال ترکیدگی لوله ها به دلیل انسداد مسیر یا نشتی در لوله بازکنی عبدل آباد وجود دارد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

معرفی شرکت لوله بازکنی نوین

✅ سرویس دهی به تمام مناطق جنوب تهران بازدید رایگان بدون دریافت اجرت
تخفیف ویژه برای ایام محرم و اعیاد استفاده از فنر های جداگانه برای توالت و آشپزخانه
✅ لوله بازکنی عبدل آباد ارزان تر از همه جا رعایت نکات بهداشتی ضد عفونی دستگاه ها
لوله بازکنی شبانه روزی و بدون تعطیلات زیر نظر اتحادیه ضمانت کار با فاکتور معتبر

پاسخ به چند سوال در لوله بازکنی عبدل آباد

آیا ریختن چنته و لوله بازکن ها به سلامت لوله ی فاضلاب آسیب می زند؟

ما به عنوان یک شرکت باتجربه توصیه میکنیم از مواد صاف و لوله بازکن استفاده نکنید، چون با ریختن چنته مشکل گرفتگی رفع نخواهد شد و تمام قسمت داخلی لوله از بین می رود.

هزینه ی  لوله بازکنی عبدل آباد و بوگیری لوله ها چقدر است؟

قیمت بازکردن لوله بستگی به چگونگی مسدود شدن لوله و چند مورد دیگر دارد و نرخ معمول آن از 120 هزار تومان شروع می شود. اما هزینه بوگیری کامل لوله ی فاضلاب همراه با مواد مخصوص به صورت تضمینی 450هزار تومان است.

آیا لوله بازکنی عبدل آباد برای انجام کار خود تضمین هم دارد؟یا خیر؟

بله! شرکت ما بعد از اتمام انجام کار با فاکتور معتبر شرکت تضمین و مدت معینی را از تاریخ اعلامی تضمین می کند که در مواقعی که مشکلی پیش آید به صورت کاملا رایگان رفع مشکل کند.

آیا بازدید از محل کار برای شرکت نوین لوله رایگان است؟

اگر شما با شرکت ما برای بازدید از محل گرفتگی یا محل شکسگی لوله و لوله کشی و سایر خدمات تماس بگیرید شرکت ما به صورت رایگان از محل مورد نظر بازدید خواهد کرد.