شماره لوله بازکنی شهرک ولیعصر

شرکت لوله بازکنی شهرک ولیعصر، همراه با تیم حرفه ای و تجهیزات پیشرفته، خدمات رفع گرفتگی لوله را با بهترین کیفیت به صورت 24 ساعته انجام می دهد. اگر در منطقه شهرک ولیعصر ساکن هستید و با مشکل گرفتگی لوله روبرو شدید، کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید.

لوله بازکنی شهرک ولیعصر شبانه روزی است و خدمات لوله بازکنی در شهرک ولیعصر، با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می شود.

خدمات لوله بازکنی شهرک ولیعصر

رفع گرفتگی انواع لوله های اصلی و فرعی توسط دستگاه های مطمئن و بدون آسیب رساندن به بدنه ی لوله ها.

شهرک ولیعصر، یکی از محله های منطقه لوله بازکنی جنوب تهران است. لوله بازکنی آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و بالکن با فنر های مخصوص، رفع گرفتگی لوله های سخت و سیمانی با دستگاه واتر جت سه نظام به صورت تضمینی.

تخلیه چاه شهرک ولیعصر، هنگامی که چاه فاضلاب ساختمان پر شد کافیست با ما تماس بگیرید تا با ارسال ماشین های بزرگ و کوچک نسبت به رفع مشکل اقدام کنیم.

لوله های سیمانی به چه ابزار هایی نیاز دارند

لوله بازکنی شهرک ولیعصر ارزان ترین لوله بازکنی در شهرک ولیعصر

برخی از ساختمان های نوساز در منطقه لوله بازکنی عبدل آباد، کارگران سیمان و ماسه را داخل لوله ی فاضلاب می ریزند، رفع گرفتگی این لوله ها سخت است و نیاز به تجربه و دستگاه دارد.

شرکت لوله بازکنی شهرک ولیعصر با استفاده از دستگاه ها و ابزار های فوق العاده بروز و حرفه ای هر گونه گرفتگی سخت را به صورت تضمینی رفع می کند.

لوله هایی که توسط سیمان مسدود می شوند، نیاز به ابزار هایی مانند سرمته، سه نظام الماسه، دستگاه 750 و تجربه و صبر متخصص لوله بازکن دارد.

اکثر همکاران هنگام بازکردن این گرفتگی ها، مشکل دیگری را به وجود می آورند. برخی لوله را سوراخ میکنند و برخی دیگر فنر را داخل لوله می گذارند.

روش های لوله بازکنی در شهرک ولیعصر

لوله بازکنی در شهرک ولیعصر شبانه روزی

 

لوله بازکنی با فنر، برای رفع اکثر مشکلات گرفتگی بکار می رود. استفاده از فنر برای لوله های حمام، آشپزخانه، توالت، پشت بام موثر ترین روش است.

البته قطر هریک از لوله های فاضلاب باهم دیگر متفاوت است و فنر های مختلفی می خواهد. مثلا برای رفع مسیر گرفتگی لوله آشپزخانه از فنر های فولادی با قطر 13 سانتی متر استفاده می شود. اما برای فنر زنی توالت باید از فنرهایی با قطر 18 سانت استفاده شود.

لوله بازکنی تهرانسر با پمپ تراکم، معمولا از هر 30 مورد گرفتگی، یکی از آن ها به این دستگاه نیاز دارد تا مشکل را حل کنیم. ساختمان هایی که لوله کشی آن ها چدنی یا قدیمی هستند و فنر از پیچ و خم های آن رد نمی شود، فشار باد شاید مشکل را حل کند.

لوله بازکنی شهرک ولیعصر با مواد غیر شیمیایی:

این تنها روشی است که بدون سرو صدا و با کمترین هزینه انجام می شود. و برای لوله های توالت فرنگی، روشویی توالت و گرفتگی های جزئی استفاده می شود.

اما برخلاف اسید،  داخل لوله را آسیب نمی زند بلکه تمام قسمت های داخلی لوله را تمیز می کند و موادی که باعث گرفتگی هستند را به خروجی چاه منتقل می کند.

هزینه لوله بازکنی در شهرک ولیعصر

یکی از مهم ترین مباحث مربوط به اجرت انجام کار در تمامی خدمات است که برای مشتری اهمیت دارد. معمولا هزینه لوله بازکنی شهرک ولیعصر، طبق تعرفه ی اتحادیه محاسبه می شود و به چند عامل مهم بستگی دارد.

سختی کار، معمولا تمامی گرفتگی های فاضلاب یکسان نیستند مثلا اگر فاضلاب پارکینگ مسدود شود، کمترین زمان برای حل گرفتگی آن 40 دقیقه و فنر مورد نیاز حداقل 12 تا 25 متر باید باشد.

اما برای رفع انسداد لوله آشپزخانه که در طبقه دوم یا بالاتر قرار دارد زمان مورد نیاز 20 دقیقه و فنر 7 متری بکار می رود.

تعداد استفاده از ابزار مصرفی

برخی از گرفتگی فاضلاب در لوله بازکنی یافت آباد، توسط اجسام و مواد سخت مسدود می شود و برای رفع انسداد آن از سه نظام الماسه یا ابزارهای مصرفی استفاده می کنند. این ابزار ها به قدرت چرخش فنر می افزایند و داخل لوله را تراش می دهند.

تعداد گرفتگی ها، معمولا لوله آشپزخانه از قسمت زیر سینک دچار گرفتگی می شود. و به هنگام بازکردن آب از کف شور بالا می آید.

این مورد با یک فنر ساده از کف شور حل می شود، اما در مواقعی اتفاق می افتد که باید از تمام لوله های آشپزخانه فنر بزنیم تا مشکل برطرف شود.

قیمت لوله بازکنی شهرک ولیعصر چقدر است؟

قیمت لوله بازکنی، زیر نظر اتحادیه و معمولا از 200 هزار تومان شروع می شود. و این قیمت با توجه به سختی لوله و نوع گرفتگی و هم چنین میزان زمان کار متغیر است.

سابقه ی شرکت لوله بازکنی نوین

لوله بازکنی شهرک ولیعصر ارزان ترین لوله بازکنی زیر قیمت همکاران

 

شرکت لوله بازکنی در شهرک ولیعصر، با 25 سال سابقه فعالیت در تهران، خدمات خود را با بهترین کیفیت و فاکتور معتبر ارائه می دهد.

این شرکت به صورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در خدمت شما است.

در آوردن وسیله از چاه توالت

هنگامی که شما به صورت نا اگاهانه با تلفن همراه یا دستبند یا گردن بند و انگشتر به سرویس بهداشتی یا حمام می روید ممکن است گوشی یا طلا در چاه توالت یا کف شور بیفتد.

در این حالت اصلا نگران نباشید کافیست با لوله بازکنی شهرک ولیعصر تماس بگیرید نیروی باتجربه کم تر نیم ساعت به محل می رسد.

برای در اوردن وسیله توسط خودتان با چند ترفند ساده می توانید صفحه ی لوله بازکنی منیریه را کلیک کنید تا مطالب مفیدی مطالعه کنید.

چگونگی پر شدن چاه در شهرک ولیعصر

چاه فاضلاب در منطقه شهرک ولیعصر، قدیمی و برخی نیز ریزشی هستند. بعضی از چاه ها ممکن است هرماه پر شود اما علت آن چیست؟

ما دلیل این سوال را استفاده ی مداوم از آب و پسماند غذا و روغن موجود در ظرف ها به سینک آشپز خانه می دانیم. زمانی که روغن و پسماند غذایی را در سینک آشپزخانه بریزید روزنه های چاه را مسدود می کند. این عمل در نتیجه باعث می شود چاه فاضلاب ، آب را به داخل خاک نکشد و منجر به پر شدن چاه می شود.

روش های تخلیه فاضلاب چاه

ما برای خالی کردن چاه انواع مختلف ماشین و پمپ ها را داریم. اگر دریچه ی چاه باز باشد طوری که 50سانتی متر مربع باشد ما پمپ کف کش را درون چاه می اندازیم. این پمپ با لوله ای که به آن وصل است. آب و لجن کف چاه را به داخل مخزن ماشین منتقل می کند.

پمپ سه فاز چیست؟

 

شرکت لوله بازکنی در شهرک ولیعصر برای چاه هایی که ارتفاع یا طول مسیر آن ها تا پیش ماشین تخلیه چاه بیشتر است و پمپ معمولی در ارتفاع های بیشتر کار نمی کند پمپ سه فاز استفاده می کنیم.این پمپ به برق سه فاز کار می کند و 4 برابر سایر پمپ ها قدرت بیشتری دارد.

لوله بازکنی در شهرک ولیعصر همه روزه ( بدون تعطیلی )

  • پشتیبانی و مشاوره رایگان
  • حضور نیرو کم تر از 20 دقیقه
  • لوله بازکنی فوری و اورژانسی
  • چاه بازکنی شبانه روزی
  • لوله بازکنی ارزان
  • فقط با یک تماس از شما همشهریان

پاسخ به سوالات

بوی نامطبوع موجود در کف شور ها، حمام، سرویس بهداشتی نشانه چیست؟

اولین نشانه های پر شدن چاه بوی نامطبوعی که از درون فاضلاب و کف شورها به مشام می رسد.در این مواقع تخلیه چاه هر چه زود تر باید انجام گیرد. در غیر این صورت آب از جاهای دیگر کف شور بالا می زند.

تضمین انجام کار در لوله بازکنی شهرک ولیعصر چگونه است؟

لوله بازکنی در شهرک ولیعصر با تضمین و تعهد کامل انجام گرفته و بعد از اتمام کار فاکتور معتبر شرکت به مشتری ارائه می شود.

لوله بازکن های شرک ولیعصر برای رعایت بهداشت چگونه عمل کنند؟

نیروهای فنی نوین لوله به خاطر ارزشی که به خود و همشهریان قائل اند .همواره با ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی و همواره بدون کثیف کاری خدمات خود را به بهترین شکل ارائه می دهند.

شتر گلو دقیقا چیست ؟

شتر گلو یک وسیله U شکل است که غالبا جنس محکم پلاستیکی و یا از سیمان است. محل قرار گیری آن زیر سینک ظرفشویی یا چاه توال و لوله های فاضلاب است. که می تواند فاضلاب و فضولات را گیر بیندازد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شرکت لوله بازکنی شهرک ولیعصر شبانه روزی

✅ قیمت منصفانه زیر نظر اتحادیه فوری ارزان و شبانه روزی
تخفیف ویژه برای افراد نیازمند دستگاه های بروز و پیشرفته
✅ فنرهای جداگانه برای توالت و حمام سرویسکاران باتجربه
انجام کار با ضمانت کتبی پمپ تراکم برای لوله های چدنی