لوله بازکنی جیحون

شماره لوله بازکنی خانی آباد برای تماس اضطراری با شماره 09101702050 تماس بگیرید

اگر با مشکل انسداد فاضلاب حمام آشپزخانه، توالت و پشت بام روبرو شدید با ما تماس بگیرید شرکت لوله بازکنی خانی آباد بیش از 25سال سابقه ی کار در خدمت شما عزیزان می باشد.از مزیت های ما برای جلب اعتماد بیشتر عزیزان:

  • زیر نظر اتحادیه با ارائه برگه نرخ نامه معتبر
  • شبانه روزی با فعالیت سرویسکاران در منطقه
  • بازدید رایگان بدون دریافت اجرت
  • ارائه فاکتور بعد از اتمام کار
  • گارانتی کار انجام شده و در صورت نارضایتی قابلیت بازگشت وجه
  • تخفیفات  ویژه هر هفته برای تمام مشتریان
  • رفع گرفتگی هر گونه انسداد برای نیازمندان رایگان می باشد.

اگر به لوله بازکنی خانی آباد نیاز داشتید فقط با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا لوله بازکن متخصص از نزدیک ترین شعبه خانی آباد اعزام شود. چاه بازکن خانی آباد با مهارت و سابقه بالا خدمات رفع گرفتگی لوله را 100%تضمینی، بدون آسیب و با کیفیتی بی نظیر انجام می دهد.

لوله بازکنی خانی آباد (خانی آباد نو) فوری و شبانه روزی 09101702050

معرفی شرکت لوله بازکنی در خانی آباد

✅ رسیدگی در 7 روز هفته بازدید رایگان و به صرفه
تخفیف ویژه برای افراد نیازمند فنر های جداگانه 
ارزان تر از همه جا ضد عفونی دستگاه
تضمین بازگشت وجه زیر نظر اتحادیه

لوله بازکنی خانی آباد

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و باز کردن لوله یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که در منطقه خانی آباد انجام می‌شود. در صورت بروز گرفتگی و خرابی در لوله‌ های ساختمان، ممکن است آب و فاضلاب به درستی تخلیه نشود و باعث ایجاد مشکلات جدی در ساختمان و منزل شود. بنابراین برای رفع این مشکل ها لوله بازکنی خانی آباد، بصورت شبانه روزی در خدمت شماست.

لوله بازکنی در خانی آباد نو توسط نیروهای آموزش دیده با سابقه ی کاری بالا، انجام می‌شود. تمام نیروها و چاه بازکن ها دارای تجربه کافی در این زمینه هستند.

هدف ما بر این است تا مشکلاتی از قبیل آسیب به خطوط لوله کشی و کثیف کاری محیط اطراف به حداقل ممکن برسد. این خدمات به دلیل اهمیت آب و فاضلاب در بهداشت و سلامتی افراد ضروری است.

سایت نوین یکی از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی تهران است. از این رو شما کاربران عزیز در صورت سکونت در خانی آباد نو می توانید از خدمات فوری و 24 ساعته ما در منطقه خانی آباد بهرمند شوید.

معرفی منطقه خانی آباد

محله خانی آباد به همراه محله هایی چون سنگلج و بازار بزرگ در زمان ناصرالدین شاه قاجار به شهر تهران اضافه شد.

دروازه خانی آباد یکی از ۱۲ دروازه اصلی تهران در دوره ناصری بود. این دروازه همراه با حصار و دیگر دروازه های تهران برای گسترش پایتخت در دوره رضاشاه پهلوی تخریب شد. این دروازه در تقاطع خیابان خانی آباد و شوش بود.

موقعیت جغرافیایی:
خانی آباد از شمال به خیابان مولوی، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان وحدت اسلامی و از شرق به خیابان خیام محدود می شود. میدان محمدیه که محل تقاطع خیابان مولوی و خیام است در شمال شرقی ترین قسمت این محله قرار دارد.

خدمات لوله بازکنی خانی آباد تخلیه چاه خانی آباد 100% تضمینی بدون تخریب 09101702050

لوله بازکنی در خانی آباد چگونه انجام می شود؟

انجام کار با استفاده از ابزارهای مخصوصی انجام می‌شود که به دستگاه لوله بازکن معروف هستند. ابزارهای لوله بازکن شامل فنر مکانیکی، پمپ هوا، پمپ آب فشار قوی و سایر وسایل مشابه است.

با کمک این ابزارها، لوله‌ها به صورت کاملاً حرفه‌ ای باز می‌شوند و مشکلات آب و فاضلاب به راحتی برطرف می‌شود. از این جهت تمام کارکنان شرکت نوین به دلیل مهارت و سابقه بالا در خدمات رفع گرفتگی لوله با حداقل کثیفی و تخریب و 100% تضمین شده، انسداد لوله فاضلاب را برطرف می کنند.

مراحل کار به این صورت است که بعد از تماس شما با لوله بازکنی در خانی آباد و شعبه ی دیگر  لوله بازکنی جنوب تهران در کم تر از 1 دقیقه، یک لوله بازکن قابل اعتماد از منطقه خانی آباد اعزام می شود.

سرویسکار از نزدیک محل گرفتگی و علت آن را بررسی می کند. بعد از بررسی لازم با نهایت دقت طوری که به لوله فاضلاب آسیبی وارد نشود، شروع به فنر زدن می کند. در پایان کار بعد از تست نهایی لوله ای باز شده و تمیز تحویل مشتری می دهد.

دلایل مهم گرفتگی در لوله های خانی آباد

  • عدم رعایت بهداشت هنگام شستشوی ظروف
  • مواد غذایی جامد و روغنی
  • انداختن دستمال توالت و محصولات بهداشتی بچه ها و خانم ها
  • افتادن اسباب بازی، گوشی همراه، قطعات شیرآلات و فرچه توالت
  • ورود ذرات گرد و غبار، شن و ماسه و ته نشین شدن آن ها
  • افتادن مواد سخت مانند گچ، سیمان و نخاله بر اثر نوسازی ساختمان
  • غیر استاندارد بودن خطوط لوله های فاضلاب
  • شیب نادرست لوله تخلیه
  • عدم قرار گیری زانویی مناسب

البته در برخی موارد ، علت گرفتگی ها به خاطر عدم رعایت همسایگان ساختمان به وجود می آید و آب از خانه شما بیرون بیاید زیرا تمام لوله های ساختمان به همدیگر وصل هستند.

موارد بسیاری در گرفتگی لوله و فاضلاب دخیل هستند که اکثر آن ها در اثر بی توجهی، حواس پرتی و نادیده گرفتن دیگر عوامل جزیی هستند. گرفتگی های جزئی لوله های فاضلاب که نشانه های آن معمولا کاهش سرعت آب هنگام تخلیه است با روش های خانگی رفع گرفتگی لوله برطرف می شود.

حدمات رفع گرفتگی لوله حمام چاه توالت، آشپزخانه لوله بازکنی در خانی آباد نو 09101702050

لوله بازکنی در خانی آباد شبانه روزی و فوری

لوله بازکنی خانی آباد 24 ساعته از خدمات اضطراری است که در هر ساعت از شبانه روز، حتی در تعطیلات رسمی نیز، در دسترس شما مشتریان عزیز است. این خدمات معمولاً توسط شرکت‌های تخصصی و تکنسین‌های حرفه‌ ای ارائه می شود. پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به مشکلات لوله‌ها در هر ساعتی هستند.

خدمات ما شامل بازکردن و رفع انسداد لوله‌ها، تعمیرات فوری لوله‌ها، جلوگیری از نشتی آب و سایر مشکلات لوله‌ها ی آب و فاضلاب است. این خدمات اهمیت زیادی در مواقع اضطراری دارند، زیرا مشکلات لوله‌ها می‌تواند به خرابی‌های جدی در ساختمان و خسارت‌های مالی ناشی از آنها منجر شود.

لوله بازکنی شبانه روزی خانی آباد علاوه بر اینکه در مواقع اضطراری به کارتان می آید، برای افرادی که به دلایلی نیاز به این خدمات فوری در ساعات غیر اداری دارند، مثل شیفت‌های شب یا زمان‌هایی که افراد در خانه حضور ندارند، بسیار مفید است.

این خدمات معمولاً توسط تیم‌های تخصصی به صورت شبانه روزی انجام می شود. در صورتی که با مشکلاتی نظیر گرفتگی لوله‌ ها، بوی بد قاضلاب، فورا با شرکت نوین تماس بگیرید، چاه بازکن قابل اعتماد از منطقه خانی آباد اعزام می شود.

تعرفه لوله بازکنی خانی آباد نو

یکی از دغدغه اساسی مشتریان ، اطلاع از قیمت ارائه خدمات باز کردن لوله های فاضلاب است. از این رو تمامی هزینه های شرکت نوین طبق نرخ اتحادیه و زیر قیمت همکاران لحاظ می شود. این قیمت کم به دلیل حذف واسطه ها و حذف سود جویان در این حوزه است. با توجه به اینکه رضایت مشتریان در کنار کیفیت انجام کار برای ما در اولویت است تا شما برای همیشه مشتری دائم ما شوید.

برخی از قیمت ها بستگی به عوامل مختلفی دارد مانند :

  • علت گرفتگی: ( گرفتگی بر اثر مو، مواد روغنی، اجسام سخت و جامد)
  • محل گرفتگی :  (حمام، آشپزخانه، پشت بام و چاه توالت)
  • سختی کار: (میزان زمان کار سرویسکار برای باز کردن لوله فاضلاب)
  • نوع ابزار لوله بازکنی خانی آباد: (دستگاه اتوماتیک برقی، پمپ هوا و واترجت)

بهتر است هنگامی که مسیر لوله فاضلاب آشپزخانه یا حمام و دستشویی دچار گرفتگی می شوند با ابزاری مانند فنر دستی مشکل را برطرف نمایید.

برای محاسبه دقیق‌ و تخمین هزینه، بهتر است با تکنسین‌های لوله بازکنی در خانی آباد و شعبه دیگر ما در منطقه لوله بازکنی نازی آباد مشورت کنید تا مشکلات را بررسی کرده و بهترین راه حل را پیشنهاد دهد.

قیمت خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی خانی آباد

قیمت لوله بازکنی در خانی آباد (خانی آباد نو) به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله محل گرفتگی، علت گرفتگی در لوله، و نوع خدمات یا ابزارهایی که برای باز کردن مسیر لوله استفاده می‌شود.

اگر بخواهید یک تخصص‌مند به منزلتان بیاید تا مشکلات لوله‌ها را بررسی و رفع کند، هزینه بیشتری نسبت به استفاده از روش‌های ساده و خانگی خواهد بود. به طور کلی، قیمت رفع گرفتگی فاضلاب با استفاده از روش‌های ساده و خانگی مانند استفاده از سرکه و جوش شیرین ارزان‌تر است حدود ۵۰٫۰۰۰ تا ۲۰۰٫۰۰۰ تومان برایتان هزینه دارد.

استفاده از خدمات متخصص حرفه‌ ای می‌تواند هزینه بیشتری حدود 100/00 تا 400/000 هزار تومان داشته باشد. به دلیل سختی رفتگی و تجهیزات مناسب و همچنین استفاده از روش‌های پیشرفته‌ تر مانند فنر برقی و پمپ هوا از 200/000 تا 500/000 تومان متغیر است.

 اما در صورتی که گرفتگی برطرف نشود ، باید با یکی از شعبات منطقه خانی آباد یا شعبه دیگر لوله بازکنی عبدل آباد تماس بگیرید در این صورت همکاران ما بلافاصله به محل می آید و بعد از بررسی و در صورت رضایت کار را به نحو احسنت انجام می دهد.

شماره تماس شبانه روزی لوله بازکنی در خانی آباد 09101702050

لوله بازکنی در خانی آباد با روش فنر برقی

لوله بازکنی با فنر برقی یکی از روش‌ها ی پیشرفته‌ و بدون کثیف کاری برای رفع گرفتگی فاضلاب است. این روش عموماً با استفاده از یک دستگاه نیمه اتوماتیک به نام فنر برقی که دارای یک مرکز چرخان است، انجام می‌شود. طول یا متراژ فنر معمولاً بین 5 تا 50 متر است، فنر فولادی  با قطرهای مختلف برای لوله‌های مختلف آشپزخانه، حمام و توالت استفاده می‌شود.

مراحل استفاده از فنر برقی عبارتند از:

1. آماده‌سازی: قبل از استفاده، محفظه نگهدارنده فنر را باز کرده و با دقت وارد لوله فاضلاب قرار می دهیم.

2. وارد کردن فنر به لوله: فنر را به آرامی و با چرخش به داخل لوله وارد می کنیم تا به محل گرفتگی و موانع موجود در لوله فاضلاب برسیم.

3. چرخش فنر: با چرخاندن فنر به سمت خارج از لوله، مواد مانند چربی، رسوبات و جسم خارجی‌ از مسیر لوله فاضلاب خارج می شود تا راه تخلیه لوله باز شود.

4. خروج فنر از لوله: پس از باز کردن لوله بدون اینکه آسیب و کثیفی محیط، فنر را با دقت از لوله خارج می کنیم.

با استفاده از این روش، به راحتی و در زمان کم، مشکلات و گرفتگی لوله را برطرف کنیم. اما برای جلوگیری از آسیب به لوله‌ ها، بهتر است، این روش توسط افراد ماهر و با سابقه انجام شود.

لوله بازکنی یافت آباد از دیگر شعبه های شرکت نوبن

رفع گرفتگی لوله با پمپ تراکم هوا

در بسیاری از موارد مشاهده می شود که با دستگاه های معمولی، مشکل گرفتگی حل نمی شود . در این مواقع لوله بازکن در خانی آباد از دستگاه قوی و پرقدرتی به نام پمپ تراکم هوا  یا واتر جت استفاده می کنند.

این دستگاه قدرت و مکش بالایی ایجاد می کند ، در نتیجه با سرعت فراوان خود عامل گرفتگی و جسم سخت را به بیرون هدایت می کند. 

نتیجه گیری نهایی

قابل توجه است که رفع گرفتگی لوله فاضلاب با ابزار دستی کار آسانی نیست، بنابراین با متخصص مربوط که تجربه و مهارت کافی دارد، مشورت کنید.

در لوله بازکنی خانی آباد کارشناسان ما به صورت شبانه روزی حتی روزهای جمعه ها و تعطیلات، با هزینه بسیار مناسب آماده خدمت رسانی در این منطقه هستند. بنابراین در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را در رابطه با خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی خانی آباد در انتهای این صفحه درج کنید تا ما نظرات محترم شما را انتشار و پاسخ هیم. . 

پاسخ به سوالات کاربران لوله بازکنی خانی آباد

هزینه لوله بازکنی خانی آباد نو چقدر است؟

هزینه کار به شدت و نوع مشکل پیش آمده بستگی دارد و نمی توان از قبل هزینه مشخصی را برای آن تعیین کرد. از این رو شما کاربران گرامی می توانید جهت اطلاع از نحوه کار و قیمت خدمات با متخصص لوله بازکنی نوین تماس بگیرید.

چگونه به خدمات لوله بازکنی خانی آباد نو اعتماد کنیم؟

با مشاهده سابقه ی شرکت در 25 سال اخیر و نظرات کاربران می توانید به خدمات شرکت نوین اعتماد کنید. زیرا این شرکت از سرویس کاران آموزش دیده و تجهیرات مناسب استفاده می کند تا رضایت شما مشتریان را به دست آورد.

تخلیه چاه خانی آباد از چه پمپ هایی برای تخلیه فاضلاب استفاده می کند؟

از انواع مختلف پمپ های کف کش، لجن کش مکنده و استاندارد در تخلیه چاه خانی آباد به کار برده ایم که شامل ضمانت با فاکتور هستند.

چگونه با لوله بازکنی خانی آباد نو تماس برقرار کنیم؟

اگر با گرفتگی لوله در منطقه خانی آباد مواجه شدید کافیست با شماره 09101702050 فوری تماس بگیرید تا چاه بازکن متخصص از خانی آباد اعزام شود. انجام کار و خدمات لوله بازکنی خانی آباد نو را در 24 ساعته از شبانه روز به طور بهداشتی، بدون کثیفی محیط و 100% تضمین شده است.

اینستاگرام

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!