لوله بازکنی مجیدیه فوری بیوارسطه

 

 لوله بازکنی مجیدیه

جهت دریافت خدمات لوله بازکنی در مجیدیه کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید. انجام کار به صورت شبانه روزی، با کیفیت عالی، بدون تخریب و 100% تضمینی می باشد. رفع گرفتگی لوله توسط تیم حرفه ای، آقای رجبی و با قیمت مناسب انجام میشود.

انتخاب شرکت لوله بازکنی مجیدیه

  •  ارزان ترین سرویس دهی
  • دارای ۱۳۵ سرویسکار مجرب
  • ابزار آلات پیشرفته بازکردن گرفتگی_لوله
  • ۴۵ مقنی با تجربه
  • ۳۲ لوله کش حرفه ای
  • با رعایت شیوه های بهداشتی
  • دارای فنر های جداگانه
  • سر فنرهای الماسه ، تراشه و سه نظام
  • دارای جواز کسب و زیر نظراتحادیه
  • 100% تضمینی و پشتیبانی رایگان
  • تعویض و نصب سنگ توالت بدون کنده کاری

دریافت کد تخفیف ویژه 45% درصدی نوین لوله و پشتیبانی رایگان از صفحه لوله بازکنی پیروزی  کلیک کنید.

تماس شبانه روزی با لوله بازکنی مجیدیه

لوله بازکنی مجیدیه فوری بیوارسطه

✅ شماره لوله بازکنی مجیدیه 09101702050
تضمین لوله بازکنی تحویل لوله باز شده
✅ روش انجام کار فنر برقی، تراکم هوا و…
ساعات کار لوله بازکنی شبانه روزی و بدون تعطیلات

دلایل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

لوله های فاضلاب ممکن است هر لحظه دچار گرفتگی و مشکلات جدی برای ساختمان شوند. از جمله مشکلاتی که پس از گرفتگی لوله به وجود می آید مانند: بالا بردن توالت فرنگی و کثیف شدن خانه، پخش بوی بد فاضلاب در طول شبانه روز و باریک شدن لوله های فاضلاب به مرور زمان شود. در ادامه به بررسی علت های اصلی گرفتگی لوله می پردازیم:

  1. روغن و چربی ها

با شستن ظروف داخل سینک و ریختن روغن و ضایعات مواد غذایی در لوله سینک، چربی های سختی در داخل لوله جمع می شود که باعث مسدود شدن مسیر لوله می شود. ضایعات مواد غذایی را نباید در سینک انداخت، بهتر است از روش مناسبی برای جمع آوری روغن استفاده کنید.

  1. 2. مو

انداختن موهای اضافی یا پرز از لباس و فرش به لوله تخلیه حمام، علت اصلی گرفتگی لوله است. اگر مو با آب یا روغن مخلوط شود، می تواند باعث انسداد جدی لوله شود که ممکن است نیاز به تعویض لوله ها داشته باشد. بهتر است موها را در سطل زباله بیندازید و از ریختن آن در لوله ها خودداری کنید.

  1. 3. دستمال کاغذی

ریختن دستمال توالت بیش از حد در فاضلاب می تواند باعث انسداد در مجرای فاضلاب شود. لوله توالت دارای لوله U شکل است که در آن دستمال کاغذی و اشیاء ریز گیر کرده و باعث گرفتگی مسیر لوله می شود. در صورت مواجه شدن با این مشکل بهتر است با لوله بازکنی مجیدیه تماس بگیرید.

  1. 4. افتادن اشیاء 

بهتر است هنگام استفاده از توالت، گوشی یا وسایل کوچک خود را با خود حمل نکنید. افتادن اجسام کوچک مانند: درب شامپو، سر شیر ، فرچه توالت و .. مسیر لوله فاضلاب را مسدود می کند.

  1. 5. رسوب لوله

استفاده از لوله ها به مرور زمان باعث ایجاد رسوب در داخل لوله ها می شود. رسوب در لوله می تواند مسیر لوله را باریک کرده و در نهایت لوله فاضلاب را مسدود کند. برای جلوگیری از این مشکل می توانید با یکی از همکاران ما در مجیدیه تماس بگیرید.

لوله بازکنی خیابان مجیدیه با بهترین کیفیت 09101702050

 

تضمین خدمات لوله بازکنی در مجیدیه چگونه است؟

نوین لوله ضمن انجام خدمات بهداشتی و با کیفیت از متخصصین با تجربه و کاربلد بهره می گیرید.

بعد از اتمام کار، سرویسکار با ارائه فاکتور معتبر از سمت شرکت، خدمات ما را تضمین می کند. در صورت بروز مشکل و گرفتگی مجدد لوله، از پشتیبانی رایگان و چندماهه برخوردار شوید.

درآوردن اشیا از چاه فاضلاب در مجیدیه با چه ابزاری می باشد؟

هنگامی که گوشی همراه، اشیا ریز و قیمتی (گردنبند، پلاک، انگشتری، دستبند، دسته کلید ) درون چاه حمام و آشپزخانه بیافتد، اصلا نگران نباشید. همکاران ما توسط دستگاه مکش پیشرفته، مشکل گشا، چنگک های مخصوص شی را از درون سیفون و چاه خارج می کنند.  درآوردن اشیا از چاه به  صورت تضمینی، صحیح و سالم به شما تحویل می دهد.

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی مجیدیه میتوانید از این طریق اقدام نمایید:

  • موبایل: 09101702050
  • تلفن لوله بازکنی مجیذیه : 02144307274
  • ایمیل: loolebazkoninovin@gmail.com
  • رفع گرفتگی لوله درمجیذیه به صورت فوری و شبانه روزی توسط تیم حرفه ای انجام میشود.

تشخیص ترکیدگی لوله در مجیدیه چگونه است؟

نیروهای باتجربه لوله بازکنی مجیدیه، توسط دستگاه دیجیتال نقطه زن انجام می شود.

این ابزار بدون خطا، محل دقیق نشت آب و شکستگی لوله را پیدا می کند. در صورت درخواست مشتری، ترمیم محل آسیب دهی لوله نیز توسط سرویسکار انجام می شود.

دیگر خدمات نوین لوله شامل چه مواردی است؟

علاوه بر خدمات رفع گرفتگی ها و بازکردن راه آب لوله، خدماتی همچون نصب شیرآلات و کاسه توالت فرنگی و تعویض آن بدون کنده کاری انجام می شود. تخلیه فاضلاب معمولی و سپتیک را در سریع ترین زمان انجام می شود.

لوله بازکنی مجیذیه 09101702050

قیمت لوله بازکنی مجیدیه چقدر است؟

با تواجه به وجود افراد زیادی در این حوزه و اعلام قیمت های متفاوت، ما تصمصم گرفته ایم که قیمت لوله بازکنی را حداقل برای شرکت خودمان تعیین کنیم. افراد زیادی هستند که سر توافق رسیدن قیمت لوله بازکنی با کارفرما یا سرویسکار لوله بازکن بحث و جدال میکنند.

عواملی هستند که بر قیمت لوله بازکنی تاثیر گذارند:

  • متراژ فنری که برای باز کردن لوله استقده می شود

مثلا در صورتی که لوله قاضلاب حمام و روشویی مسدود باشد و برای رفع گرفتگی این لوله ها از فنر های 2 الی 7 متری استفاده می شود. قیمت رفع گرفتگی لوله با فنر معمولی بین 200 الی 600 هزار تومان می باشد.

  • دستگاه لوله بازکنی مجیدیه

دستگاه های مختلفی برای باز کردن لوله فاضلاب وجود دارد. همچنین دستگاه فنر زنی یکی از وسیله های می باشد که بیشتر گرفتگی های فاضلاب با این ابزار حل می شود.

کمپرسور باد، از دیگر وسیله های لوله بازکنی در مجیدیه می باشد که برای گرفتگی های شدید و لوله هایی که چدنی هستند استفاده می شود.

برخی از گرفتگی لوله ها نیز با سرمته های رسوب تراش حل می شود. سرمته های رسوب تراش قابلیت رسوب تراشی قسمت داخلی لوله را دارند و با چرخش درداخل لوله، مسیر لوله را به طور کامل باز می کنند.

رفع گرفتگی لوله با هر کدام از این وسیله ها به ترتیب از 400 هزار توامن تا 3 میلیون تومان برآورد می شود.

مدت زمان انجام کار لوله بازکنی

باز کردن مسیر گرفتگی لوله فاضلاب معمولا بین 20 تا 40 دقیقه زمان میطلبد. اما بعضی از لوله ها با سیمان یا مصالح ساختمانی پر می شوند و گرفتگی شدید در لوله اتفاق می افتد. برای حل مشکل این گرفتگی ها، علاوه بر اینکه به ابزارهای متفاوتی نیاز است، زمان بیشتری نیز می خواهد.

برای درخواست لوله بازکنی مجیدیه به صورت شبانه روزی میتوانید با شماره 09101702050 تماس بگیرید

منطقه مجیدیه تهران از شعبات شبانه روزی در لوله بازکنی شرق تهران  است. زمانی که با گرفتگی لوله فاضلاب و بوی بد فاضلاب مواجه شدید اولین اقدام تماس با شماره لوله بازکنی مجیدیه در این منطقه است.

این شرکت زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند. هزینه ها طبق نرخ اتحادیه و نازل ترین قیمت به ساکنین عزیز مجیدیه ارائه می شود. نیروهای لوله بازکنی مجیدیه با استفاده از ابزارها و دستگاه های پیشرفته در کل مناطق تهران به صورت شبانه روزی فعال می باشند.

رفع نم و بوی بد از ساختمان

گرفتگی در لوله باعث انتشار بوی بد از ساختمانمی شود. ولی بوی فاضلاب همیشه دلیل گرفتگی نیست. ترکیدگی و نشت لوله باکنی فرمانیه این بو ها را تشدید می کند.

امروزه با وجود ابزارهای پیشرفته، تشخیص محل ترکیدگی _لوله به آسانی قابل تشخیص است. این دستگاه دیجیتالی ( نقطه زن ) با کم ترین خطا محل نشتی لوله را مشخص می کند. 

با کمک این ابزار دیگر نیاز به کنده کاری و تخریب محل نمی باشد. همچنین هزینه های اضافی را به حداقل می رساند. تشخیص کار لوله بازکنی مجیدیه با کمک تجربه و ابزار ویژه خود، محل دقیق این ترکیدگی را پیدا می کند.

از دیگر شعبات ما در منطقه لوله بازکنی نیاوران  است که به صورت شبانه روزی در این منطقه فعالیت دارد. برای درخواست لوله بازکن در منطقه نیاوران، کافیست لینک را کلیک کنید.

نم و نشتی لوله ها را برطرف می کند. درصورت درخواست مشتری، ترمیم محل نیز در همان جا انجام می شود.

لایروبی _چاه در مجیدیه

پر شدن چاه طی مرور زمان علاوه بر پر شدن باعث مسدود شدن روزنه های چاه می شود و بعد از تخلیه چاه مجیدیه نیاز به لایروبی دارد.

اگر لایروبی صورت نگیرد پس از مدت کمی چاه دوباره پر خواهد شد. پس از تماس شما با شرکت، نیرو یا مقنی درب چاه را به صورت کامل برداشته، و در بالای چاه یک بالابر نصب می کند .

با کمک نیسان و بشکه های تخلیه لجن، یک نفر در کنار بالابر می ایستند. مقنی را به داخل چاه هدایت می کند. مقنی با استفاده از بیل و کلنگ تمام لجن های کف چاه را کنده و به خاک می رسد.

روزنه های چاه را باز می کند. و توسط بشکه های لجن به بیرون از چاه منتقل می کند . باز کردن روزنه های چاه که از چربی و لجن گرفته شده اند باعث می شود که دوباره چاه قدرت کشش خود را پیدا کند و چند سال دیگر برای شما کار کند.

لوله بازکنی شریعتی از دیگر مناطق خدمات رسانی ما توسط سرویسکاران فعال است. برای دخواست لوله بازکن در منطقه شریعتی، لینک را کلیک کنید.

خدمات ما در لوله بازکنی مجیدیه

  • فنرزنی لوله با کمترین قیمت، بدون تعطیلی
  • بازکردن گرفتگی های فاضلاب با دستگاه های مجهز
  • استفاده از فنر های جداگانه حمام و توالت
  • دارای انواع سر فنر مناسب رفع رسوب، چربی و جرم از لوله
  • رفع گرفتگی ها بدون آسیب به لوله، تمیز و بهداشتی
  • رفع انسداد لوله چدن، قدیمی، پولیکا، سخت و سیمانی
  • پاسخگویی و پشتیبانی رایگان حتی در ایام تعطیلات
  • رفع گرفتگی حمام، آشپزخانه، توالت، پارکینگ، پشت بام، باکن
  • دارای دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بروز
  • مواد مخصوص بودهی لوله فاضلاب و سینک ظرفشویی

تخلیه فاضلاب چاه معمولی و سپتیک

در صورتی که چاه فاضلاب منزل پر شود. به راحتی با شرکت لوله بازکنی مجیدیه از شعبات نوین لوله تماس بگیرید.

پرشدن مداوم چاه در مجیدیه یکی از متداول ترین مشکلات چاه و فاضلاب این منطقه است. با این حال همکاران شبانه روزی آماده ی کار هستند.

تخلیه با ماشین بزرگ و کوچک 8000 و 12000 هزار لیتری. درای پمپ های مکنده و ساکشن بدون کثیف کاری و در کمترین زمان انجام می گیرد. پمپ های پرقدرت تک فاز و سه فاز در اختیار نیروها می باشد.

برای دریافت لیست قیمت های لوله بازکنی، صفحه ی لوله بازکنی زعفرانیه  را کلیک کنید. رفع گرفتگی لوله در زعفرانیه به صورت 24 ساعته، کافیست لینک را کلیک کنید.

  1. همکاران ما شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما هستند.
  2. فقط کافیست تماس بگیرید.
  3. اعزام نیروی مجرب و با اخلاق به صورت آنی در محل
  4. خدمات باز کردن لوله بدون کنده کاری، تمیز و بهداشتی
لوله بازکنی در خیابان مجیدیه

 

ممکن است برای شما بارها این اتفاق افتاده باشد که برای رهایی از این مشکل از موادی استفاده کنید.اما در صورت نابلدی عکس این قضیه اتفاق می افتد و گرفتگی را بیشتر می کند.

تجهیزات لوله بازکنی مجیدیه

  1. ابزار پرقدرت واترجت برای گرفتگی های سینک ظرفشویی و آشپزخانه
  2. دستگاه سه نظام ویژه گرفتگی های سخت و سیمانی
  3. پمپ تراکم هوا برای رفع گرفتگی سیفون تولت فرنگی
  4. تعویض سنگ توالت بدون کنده کاری و تخریب
  5. دستگاه چهار پایه و سه پایه رفع گرفتگی های کفشور و روشویی
  6. انواع مواد ضد بودهی و سر فنرهای رسوب تراش لوله
  7. دستگاه تشخیص دیجیتالی و نشت یاب حرفه ای
  8. لوله بازکنی مجیدیه با ابزار دریل و اتوماتیک

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!