لوله بازکنی شهرآرا

شماره لوله بازکنی شهرآرا

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی در شهرآرا فقط با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا بلافاصله نیروی چاه بازکن به محل اعزام شود. رفع گرفتگی لوله با فنر برقی، بهترین کیفیت و 100% تضمینی انجام میشود. لوله بازکنی در شهرآرا فوری و شبانه روزی، ارسال سریع نیرو در طول 24 ساعت است.

خدمات لوله بازکنی شهرآرا یکی از معتبر ترین شرکت های لوله بازکنی در شهر آرا و سایر مناطق تهران می باشد که زیر نظر اتحادیه فعالیت میکند.

اگر شما نیز با مشکل گرفتگی-فاضلاب در منزل و ساختمان روبرو شدید کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت همکاران ما حاضر شوند.

یکی از مزیت ما ارائه ی خدمات لوله بازکنی شهرآرا به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی است که شما بتوانید در همه ی ساعات با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی شهرآرا + پشتیبانی دائمی 09101702050

  • لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در منطقه  شهرآرا
  • چاه بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب تضمینی در شهرآرا
  • رفع گرفتگی لوله توسط تیم حرفه ای و تجهیزات پیشرفته
  • انجام کار با بهترین کیفیت بدون تخریب و حداقل کثیف کاری
  • نیروی چاه بازکن حرفه ای بدون آسیب به لوله ها
  • لوله بازکنی با فنر برقی، پمپ تراکم و سه نظام
  • با ما تماس بگیرید 09101702050

متخصصین با تجربه در لوله بازکنی شهرآرا

ارائه ی خدمات تاسیساتی ساختمان علاوه بر ابزارهای بروز، تجربه کاری نیز می خواهد. اگر شما فردی را برای انجام لوله بازکنی در شهرآرا یا لوله-کشی در منزلتان انتخاب نمودید، حتما انتظار دارید که کار به نحو احسنت و کامل انجام شود.

تمامی همکاران ما در نوین لوله ،حداقل از 5 سال سابقه کاری برخوردار هستند و  کار خود را کامل و مشتری پسند انجام می دهند.

برای دریافت کارت ویزیت و کد تخفیف صفحه ی لوله بازکنی صادقیه را کلیک کنید.

علاوه بر انجام کار نظافت و تمیزی فرد در حین ارائه خدمات از الزامات است که همیشه، سرویسکاران ما توجیه می شوند تا بعد از اتمام کار محل مورد نظر را تمیز تحویل مشتری دهند.

ابزار های بروز و پیشرفته

برخی افراد حین انجام لوله بازکنی شهرآرا ، از مشتری آچار و انبر دست و… می خواهند. که این کار بر اعصاب مشتری تاثیر می گذارد و خاطره ی بدی از متخصص به خاطر می سپارد.

این رفتار شاید به نظر خود شخص مهم نباشد اما اصل مشتری مداری این است که اگر شما به انجام کار آمده اید پس باید تمامی ابزار را نیز به همراه داشته باشید.

شرکت نوین لوله با ابزار های بروز و پیشرفته تمامی خدمات تاسیسات را در کمترین وقت بدون خستگی و تضمینی انجام می دهند.

چگونگی تضمین خدمات

 سومین مرحله ارئه ی خدمات نحوه ی ضمانت شرکت نوین لوله و تخفیفات آن است که در اولویت کار قرار دارد.همکاران ما بعد از اتمام خدمات لوله بازکنی شهر آرا، با ارائه ی فاکتور معتبر و تضمین دو الی سه هفته ای، خیال مشتری را از بابت ایجاد مشکل دوباره، آسوده می  کنند.

در صورتی که مشتری از چگونگی ارائه ی خدمات ما حتی  1 درصد اعلام نارضایتی کند، یا از مبلغ دریافتی ناراضی باشد با شماره 44307274 تماس بگیرد تا توضیحات لازم خدمت عزیزان ارائه شود و در صورت نارضایتی بازگشت وجه انجام می شود.

تخفیفات شرکت نوین لوله

در روزهای پنجشنبه و جمعه ارائه ی خدمات برای افراد نیازمند و کم توان کاملا رایگان انجام می شود. تخفیفات ما برای تمامی مشتریان می باشد اما شرایط ویژه ای دارد:

با تماس شما، سرویسکار یا متخصص بلافاصله به آدرس دریافتی ارسال می شود، و پس از اتمام کار و ارائه ی فاکتور، یک کارت ویزیت یا لیبل به شما می دهد. بر روی آن شماره همراه سرویسکار مربوطه، و کد تخفیف 50 درصدی می باشد.

برای اطلاع از قیمت باز کردن لوله و پیش فاکتور صفحه ی لوله بازکنی سازمان برنامه را کلیک کنید.  

شما با همراه داشتن این کارت می توانید در صورت تماس مکرر با شماره ی درج شده روی کارت ویزیت، از این تخفیف برخوردار شوید. یا در صورتی که برای همسایه، فامیل یا ساختمان خودتان مشکل انسداد فاضلاب ایجاد شود از این کارت استفاده کنید.

معرفی شرکت نوین لوله

محله شهر آرا نام قدیم صادقیه تهران است. این بخش از تهران که پر از ساختمان های قدیم و جدید است . بیشتر رخ می دهد که در برابر مشکلات چاه و فاضلاب با لوله بازکنی شهر آرا زیر نظر شرکت نوین لوله تماس بگیرند.

شرکت لوله بازکنی نوین دارای 5 شعبه در غرب و شرق تهران می باشد که هر یک از این شعبات دارای متخصصین و افراد باتجربه برای انجام هرگونه خدمات تاسیسات ساختمانی آماده هستند.

اگر می خواهید از محل مورد اعتماد و معتبر با تضمین خدمات فردی را برای انجام امور لوله بازکنی شهر آرا یا لوله- کشی انتخاب کنید نوین لوله بهترین است.

ازجمله ویژگی های همکاران ما

  • اهمیت به نظافت و تمیزی کار
  • انجام کار به صورت تضمینی و بدون ایراد
  • تجربه کاری برای تمامی خدمات
  • دارای فنرهای جداگانه برای توالت و آشپزحانه
  • دارای دستگاه های قوی بابت بازکردن لوله های سخت و سیمانی
  • تخفیفات ویژه برای تمامی افراد
  • ضمانت بازگشت وجه و گارانتی کار با فاکتور
  • فوری و شبانه روزی رسیدگی در اسرع وقت
  • ارسال سرویسکار به تمامی مناطق تهران

از جمله دلایل انسداد- فاضلاب

یکی از علت های اساسی وجود مشکل در چاه و فاضلاب ساختمان استفاده ی غیر اصولی و ریختن آشغال داخل فاضلاب است. اما این که چگونه به موقع تشخیص دهیم که کدام بخش از لوله های ساختمان دچار نشتی یا ترکیدگی است؟ یا چه هنگام چاه منزل پر می شود؟

یا یک فرد معمولی ساکن ساختمان موقع استفاده از سرویس بهداشتی قادر به تشخیص ترکیدگی لوله یا نشتی آن است ؟

یا نیاز به دستگاه خاصی دارد؟ چگونه منشا نم و بوی نامطبوع ساختمان را به سادگی پیدا کنیم؟جواب همه ی این سوال ها را به نوبت بررسی می کنیم و شما را در همه ی زمینه های رسیدگی به لوله های منزل آگاه می سازیم.

ما در صفحه ی لوله بازکنی زعفرانیه دلایل گرفتگی – لوله فاضلاب و روش های رفع آن را توضیح داده ایم.

تضمین معتبر و با فاکتور لوله بازکنی نوین

شرکت نوین با بیش از35سابقه خدمت زیر نظر اتحادیه توسط افراد باتجربه و سرویسکاران حرفه ای. با ابزار آلات بروز و پیشرفته در حوزه ی خدمات تاسیسات ساختمان یکی از معتبر ترین شرکت های لوله بازکنی شهرآرا می باشد.

تمامی کارها برای مشتریان طبق نرخ اتحادیه تنظیم می شود. و سرویسکار موظف است بعد از انجام هر کار با ارائه ی فاکتور شرکت خیال مشتری را راحت کند.

شاید بارها برای شما پیش آید که وجود بوی نم و بوی رطوبت از منزل، سرویس بهداشتی یا اتاق ها را حس کنید. تشخیص دقیق وجود رطوبت کار آسانی نیست. عمده عوامل این بو منشا در ترکیدگی لوله یا وجود مواد لجنی در آن است. در طی گذشت زمان این مواد لجنی موجب گرفتگی لوله و بوی بدمی شوند. برای رفع بوی بد و گرفتگی لوله راه کار هایی ارائه می شود. تشخیص این کار را به لوله بازکنی شهر آرا بسپارید.

جلوگیری از نم و نشت لوله فاضلاب در شهرآرا

علت دیگر این بوی رطوبت می تواند از نشت آب داخل لوله فاضلاب باشد. که برای جلوگیری از نم و نشت داخل ساختمان راه کار هایی وجود دارد. امروزه با استفاده از دستگاه دیجیتال این مشکل قابل هست.بهتر است برای حل بحران در این گونه مواقع یک فنر دستی سراغ داشته باشیم. تشخیص این نشتی و بوی نم از طریق دستگاه های مخصوص و دیجیتالی لوله بازکنی شهرآرا قابل حل است.این دستگاه های دیجیتال توسط لوله باز کن چاره کار را می یابد.

دلایل انتخاب لوله بازکنی شهر آرا

  • دارای کلیه امکانات و ماشین های بزرگ و کوچک تخلیه چاه.
  • ابزار قدرتمند ویژه حفاری چاه توسط افراد ماهر.
  • ابزار لازم برای لوله بازکنی شهرآرا.
  • انواع دستگاه های پر قدرت برای همه نوع گرفتگی ها ی سخت و ماسه و سیمانی.
  • دارای انواع ماشین های تخلیه چاه برای خالی کردن.
  • مقنی ها و سرویسکاران باتجربه و خوش اخلاق.
  • ارائه کار تمیز و بهداشتی و بدون کثیف کاری.
  • دارای انواع دستگاه های مکش و مشکل گشا برای درآوردن حلقه گوشی دستنبد و…

چاه بازکنی شهرآرا

پاسخ به سوالات شما

در صورت باز نشدن لوله آیا هزینه ای به سرویس کار تعلق می گیرد؟

در صورتی که سرویسکار فنر می زند و سعی خود را برای باز کردن لوله انجام می دهد.اما لوله به هر دلیلی باز نمی شود.فقط یک هزینه ی جزئی.برای زحمتی که کشیده است.تعلق می گیرد.

دستگاه واتر جت چیست و کاربرد آن در چه مواردی است؟

لوله هایی که قطر بزرگی دارند.مانند اگو ها ی اصلی،منحول،و لوله های شرکت ها ی بزرگ. هنگامی که گرفته می شوند،با فنر دستگاه های معمولی نمیتوان آن ها را باز کرد،دستگاه واتر جت برای این نوع گرفتگی ها عالیست.

اگر از زیر کاسه توالت به سقف طبقه ی پایین آب می دهد مشکل چیست؟چکار باید بکنیم؟

هنگام لوله کشی سرویس بهداشتی،وقتی که لوله را به کاسه متصل می کنند.فاصله ی بین زیر کاسه توالت و لوله ی فاضلاب خالی می ماند. دلیل آب دادن نیز دقیقا همین است،و با چسب کاری مخصوص حل می شود.

آیا سه نظام دستگاه لوله بازکنی با یک بار مصرف تمام می شود؟

سه نظام دستگاه در صورتی که توسط فنر تراش برای رسوب تراشی استفاده شود. دو یا سه عدد آن ساییده می شود.چون فشار زیادی را متحمل می شود..

برای جلوگیری از گرفتگی لوله های منزلمان چکار کنیم؟

برای پیشگیری از گرفتگی بهتر است هرز گاهی مثلا هر سه ماه یکبار لوله های منزل را با فنر معمولی سرویس کنیم.و باتایید و فنر داخل لوله ها را بشوریم.

یوتیب اینستاگرام

امتیاز ۴ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!