لوله بازکنی جمهوری با بیش از 25 سال خدمات باکیفیت ارزان و سریع در منطقه ی جمهوری 09101702050

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی جمهوری دارید، کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید. در خواست فوری و شبانه روزی سرویسکار لوله بازکن در جهموری فقط با یک تماس امکان پذیر است. رفع گرفتگی لوله در جمهوری با بهترین کیفیت توسط تیم حرفه ای انجام می شود.

  • «بازدید از محل رایگان»
  • «نیروهای متخصص و با تجربه»
  • «اعزام نیرو از نزدیک ترین شعبه»
  • «فنر جداگانه برای حمام و توالت»
  • «ضدعفونی تمامی ابزارها»
  • «رفع انسداد لوله های سیمانی تضمینی»
  • «سرویس دهی همه روزه»

آموزش ترفندهای لوله بازکنی در صفحه لوله بازکنی منیریه می توانید با انواع روش های بازکردن لوله ها آشنا شوید.

لوله بازکنی جمهوری بهترین روش های رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه در سریع ترین زمان 09101702050

 خدمات لوله بازکنی جمهوری

از جمله خدمات شرکت لوله بازکنی جمهوری، رفع گرفتگی انواع لوله های قدیمی، چدن، پلیکا، از بین بردن بوی بد فاضلاب با مواد مخصوص، فنرزنی کاملا بهداشتی، می باشد.

شعبه مرکزی لوله بازکنی مرکز تهران با مدیریت شبانه روزی در خدمت مشتریان است.

خوشبختانه با مدیریت شبانه روزی همکاران، ارائه ی خدمات بدون تعطیلی و بدون خرابی انجام می شود. متخصصین ما بعداز اتمام باز کردن گرفتگی لوله در جهموری، فاکتور معتبر همراه با ضمانت چند ماهه می دهند. 

شرکت لوله بازکنی جمهوری

✅ استفاده از فنرهای جداگانه بازدید و پشتیبانی رایگان
تخفیف ویژه در این منطقه بدون تعطیلی
✅ ارزان تر از همه جا رعایت بهداشت ضد عفونی 
بروز ترین دستگاه ها زیر نظر اتحادیه تضمینی

مراحل لوله بازکنی جمهوری

گرفتگی چاه فاضلاب اتفاقی است که در هر زمانی رخ می دهد. چاه های فاضلاب پر شده و سرریز می شود و باعث ایجاد بو و آلودگی می شود. زمانی که چاه پر می شود باید سریعا تخلیه شود. در غیر اینصورت شاهد مشکلات فاضلاب در سایر طبقات ساختمان خواهیم بود.

برای لوله بازکنی جمهوری، ابتدا فنر را داخل دستگاه فنر زنی قرار می دهیم. سپس نوک فنر را در داخل لوله فاضلاب فرو می کنیم و اهرم دستگاه را فشار می دهیم تا فنر شروع به چرخش کند. با چرخیدن فنر آن را به جلو فشار می دهیم تا موانع موجود در لوله بازکنی جمهوری را از بین ببرد.

مقنی های ماهر لوله بازکنی جمهوری توسط تانکرهای بزرگ و ماشین های 8000 و 12000 لیتری اقدام به تخلیه فاضلاب می کنند. تخلیه فاضلاب با شلنگ های آتشنشانی کاملا بهداشتی و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

اعزام متخصص از نزدیک ترین شعبه لوله بازکنی بهارستان هم اکنون تماس بگیرید.

نحوه ی فنر زنی لوله در جمهوری

فنر زنی لوله یک روش متداول و موثر است. دستگاه مورد نیاز برای تمامی گرفتگی های فاضلاب، فنر برقی یا ژنراتور برقی نام دارد. فنر برقی وسیله ای قابل حمل که با سرعت فوق العاده مسیر گرفتگی لوله در جمهوری را باز می کند.

قدرت بالای این ابزار در انواع گرفتگی ها، سرعت و اطمینان کار را تضمین می کند. برای رفع گرفتگی کف شورها، روشویی، رایزر اصلی، لوله های آشپزخانه، سرویس بهداشتی از فنر برقی استفاده می شود.

رفع انسداد لوله های سیمانی

رفع گرفتگی در لوله های سیمانی با کمک دستگاه اتوماتیک، سر فنر های تراشه، الماسه، فنرهای فولادی، دریل برقی انجام می شود. لوله بازکنی جمهوری تضمینی و بدون آسیب به لوله همراه با فاکتور می باشد.

بعضی خانه ها هنگام نوسازی و تعمیرات با مشکل انسداد فاضلاب مواجه می شوند. زیرا کارگران در حین کار مصالح ساختمانی را داخل سیفون توالت می ریزند. فاضلاب یا مسیر آب، منجر به گرفتگی می شود. رفع گیر این لوله ها سخت و زمان بر است. و نیاز به فنر و سرفنرهای مخصوص دارد.

 لوله بازکنی فاطمی از دیگر خدمات مربوطه

خدمات ما در لوله بازکنی جهموری

رفع انسداد لوله های کفشور : آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ، تراس، ناوردان (پشت بام)، استخر، کارواش

سرویس لوله های سینک: رفع گرفتگی سینک آشپزخانه، تعمیر خرابی سیفون، آب بندی اتصالات سینک

رفع گرفتگی های سخت : لوله های سیمانی، لوله های چدن، گرفتگی با مصالح ساختمانی، گرفتگی با اجسام کوچک و بزرگ

رفع مشکلات توالت : نصب و تعویص سنگ توالت (بدون کنده کاری) ، رفع گرفتگی توالت فرنگی و معمولی، تعمیر فلش تانک، عیب یابی اجزای داخلی توالت.

لوله بازکنی انقلاب از دیگر شعبات فعال و مربوط در این زمینه

خدمات نصب شیرآلات : نصب شیرآلات سرویس های بهداشتی بصورت جزئی و کلی، تعمیر شیرآلات

تخلیه_ چاه : تخلیه انواع چاه معمولی، چاه قدیمی، سپتیک، منحول، اگو، تخلیه با تاکرهای بزرگ، ماشین های 8000 و 12000 لیتری، مقنی های حرفه ای، تخلیه فاضلاب با شلنگ های آتشنشانی

خدمات شبانه روزی

تمام گرفتگی در لوله های فاضلاب را با دستگاه های مدرن بدون خرابکاری و با ضمانت باز می کنیم.

رفع گرفتگی در لوله ها توسط دستگاه های سه نظام پرقدرت و واترجت انجام می شود. 

 مشکل گرفتگی فاضلاب در جمهوری را به ما بسپارید سرویسکاران ما در خیابان جهموری به صورت شبانه روزی فعال هستند.

لوله بازکنی جمهوری با کمپرسور هوا

اکثر ساختمان های خیابان جمهوری بافت قدیمی دارند و احتمالاً لوله های آنها چدنی است. انسداد فاضلاب در جهموری بیشتر از سایر مناطق تهران رخ می دهد، زیرا داخل لوله های قدیمی با استفاده طولانی مدت باریک می شود و ته نشین نمی شود.

برخی از این لوله ها را نمی توان با فنر گرفتگی زد، در این موارد نیاز به دستگاهی برای رفع مشکل فشار هوا است و کمپرسور هوا همان دستگاه است.

نحوه ی کار با پمپ هوا برای لوله بازکنی جمهوری

لوله بازکنی جمهوری با این دستگاه به این صورت است. ابتدا دستگاه را به برق وصل می کنیم و منتظر می مانیم تا مخزن پر از هوا فشرده شود. وقتی فشار سنج دستگاه به 60 رسید آن را خاموش می کنیم.

شلنگ خروجی پمپ را وارد خروجی لوله فاضلاب آشپزخانه یا کف شور می کنیم. و با پارچه اطراف آن را محکم کرده تا هوا خارج نشود.

پس از انجام این مراحل، شیر تخلیه پمپ را باز می کنیم، همزمان فشار باد شدیدی وارد لوله می شود که منجر به رفع انسداد لوله در جمهوری می شود.

سرویسکاران باتجربه  لوله بازکنی جمهوری

مناطق زیادی در تهران هستند که چاه های آنها پر شده یا دیوار به دلیل سال ها در حال فروریختن است. تنها راه حل این است که با یک چاه_ بازکن مجرب و ماهر مشورت کنید.

انواع خدماتی که برای چاه های خانگی انجام می شود تخلیه چاه، تعمیر چاه های قدیمی و ریزش شده، لایروبی و کف تراشی چاه، حفر چاه می باشد. که این کار باید توسط افراد با تجربه و دانش در این حرفه انجام شود.

ما را در اینستارام دنبال کنید

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!