شماره لوله بازکنی دروس

خدمات لوله بازکنی دروس با بهترین کیفیت به صورت فوری و شبانه روزی انجام می شود. در صورت نیاز به لوله بازکنی در منطقه دروس میتوانید با شماره 09101702050 تماس بگیرید. رفع گرفتگی لوله 100% تضمینی و بدون تخریب انجام می شود.

لوله بازکنی دروس با ارائه خدمات شبانه روزی توسط افراد باتجربه، دستگاه های مدرن و پرقدرت، در خدمت شما عزیزان است. فنرزنی چاه بدون کثیف کاری در سریع ترین زمان ممکن ارائه می گردد. تماس 24 ساعته و بازدید رایگان از محل برای شما همشهریان منطقه دروس ارائه می شود.

فنرها بلافاصله بعد از فنر زنی ضد عفونی می شوند. و برای رعایت بهداشت و جلوگیری از انتشار آلودگی از فنرهای جداگانه در چاه حمام، توالت و آشپزخانه استفاده می شود.

لوله بازکنی قیطریه از دیگر شعبات فعال این مجموعه

مزیت انتخاب لوله بازکنی دروس

  • اعزام فوری سرویسکار
  • تمیز_بهداشتی بدون کثیف کاری
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • فعالیت زیر نظر اتحادیه
  • ضمانت و فاکتور معتبر 
  • هزینه بسیار پایین
  • ارائه خدمات باکیفیت_اصولی
  • تخفیفات عالی در منطقه دروس
  • ابزار های بروز و پیشرفته
  • فنر های ضدعفونی شده
  • متخصصین خوش برخورد و با انصاف

دریافت تخفیف ویژه 50% از شعبه لوله بازکنی زعفرانیه هم اکنون تماس بگیرید.

لوله بازکنی دروس خدمات چاه و فاضلاب سراسر تهران با 135 شعبه فعال و شبانه روزی 09101702050

انواع گرفتگی در لوله بازکنی دروس

  • گرفتگی با مصالح ساختمانی
  • گرفتگی فاضلاب آشپزخانه
  • انسداد چاه دستشویی
  • گرفتگی سقف با قیر
  • گرفتگی در کفشور حمام
  • انسداد لوله تخلیه لباسشویی
  • گرفتگی در لوله حیاط و بالکن

گرفتگی فاضلاب لوله بازکنی دروس اتفاقی است که ممکن است برای هر ساختمانی رخ دهد و این مشکل به راحتی توسط سرویسکاران ما حل می شود.

لوله بازکنی شیح بهایی از دیگر شعبات خدمات دهی

این مشکل زمانی حساس می شود که کل آپارتمان با یک قفل ساده مشکل ساز شود. یعنی یک گرفتگی ساده توسط یکی از واحدها ایجاد می شود و این گرفتگی ورود به لوله های فاضلاب اصلی آپارتمان باعث گرفتگی کلی در سیستم فاضلاب ساختمان می شود.

علت گرفتگی چاه آشپزخانه

این مشکل نسبت به سایر انسداد لوله ها بیشترین آمار را دارد که مهم ترین دلیل آن، استفاده ی نامناسب و غیر اصولی است. برخی افراد هنگام شست شوی ظروف ته مانده ی غذا مانند روغن، چربی همراه آب به لوله سینک وارد می شود.

همین مواد به ظاهر کوچک، به مرور زمان داخل لوله جمع می شوند و باعث انسداد مسیر آب می شوند.بهترین راه استفاده از یک تفاله گیر داخل سینک و یک توری کوچک در وردوی سیفون می باشد.

گرفتگی چاه دستشویی

این مشکل در اکثر خانه ها رخ می دهد که به مرور زمان شما شاهد کند شدن مکش آب در چاه توالت می شوید. اما دلیل آن چیست؟ سولفات لوله به همراه رسوب سخت تر و چسبنده می شوند. در این مواقع استفاده از فنرهای رسوب تراش پیشنهاد می شود.

انداختن دستمال کاغذی، ریختن موهای زائد داخل چاه، نداشتن فلاش تانک در سرویس بهداشتی باعث ایجاد سولفات داخل لوله بازکنی دروس می شود. تریکب این مواد و تجمع آن در سیفون قطر لوله را باریک می کند. در نتیجه آب به کندی حرکت می کند.

بالا آمدن آب از کف شور آشپزخانه

برخی مواقع هنگامی که لباسشویی روشن است، یا آب ظرشویی باز است، تمام آب مصرفی، از کف شور آشپزخانه بیرون می زند. یا زمانی که از آب استفاده نمی کنید نیز شاهد همین مشکل می شوید. ممکن است کمی عجیب به نظر برسد.

در لوله کشی ساختمان، تمام لوله های فرعی در طبقات، به یک لوله اصلی وصل می شوند. زمانی که گرفتگی در یک ناحیه رخ دهد آب از نزدیکترین خروجی به گرفتگی، بیرون می آید.

لوله بازکنی شهرک مخابرات شعبه دیگر در این زمینه

برای مثال اگر شما ساکن طبقه 3 هستید و آب از کف شور آشپزخانه بالا می آید، احتمالا آشغال در قسمت زانویی لوله اصلی جمع شده است. و همزمان با باز کردن آب در طبقات بالا نیز، آب از آشپزخانه شما پس می زند.

لوله بازکنی دروس در سریع ترین زمان سرویس دهی به سراسر تهران با 135 شعبه فعال

خدمات شبانه روزی لوله بازکنی دروس

رفع انسداد لوله های کف شور :رفع گرفتگی های سخت و سیمانی، چاه توالت و حمام، چاه آشپزخانه، کف شور پشب بام، بالکن، پارکینگ، رفع گرفتگی های رایزر اصلی و انشعابات لوله های ساختمان

رفع گرفتگی با ابزار مدرن : تمامی خدمات با استفاده از ابزارآلات تخصصی و دستگاه های بروز ارائه می شوند. ابزارهایی مانند : کمپرسور باد، پمپ واترجت، فنر برقی، دستگاه مکش حرفه ای، مشکل گشا، سر فنر های رسوب تراش و غیره

سرویس دهی توالت : رفع گرفتگی های سیفون، زهکشی های فاضلاب، تعمیر اجزای داخلی توالت، خدمات نصب و تعویض کاسه دستشویی، تعمیرات و نصب فلاش تانک

خارج کردن اشیا : درآوردن اجسام ریز و درشت، اشیاء قیمتی از چاه توالت و حمام توسط دستگاه مکش و ابزار مشکل گشا بصورت فوری و تضمینی

خدمات چاه و فاضلاب : تخلیه فاضلاب معمولی، تخلیه سپتیک، تانکرهای بزرگ، انواع پمپ های کف کش، پمپ مکنده، پمپ های سه فاز و تک فاز، تعمیرات چاه و فاضلاب، باز و بست درب چاه، طوقه چینی و حفرچاه و انتقال آن

مراحل کار لوله بازکنی دروس

  1. تشخیص محل گرفتگی و نوع لوله توسط سرویسکار
  2. استفاده از ابزار مخصوص متناسب با لوله و نوع گرفتگی
  3. روشن کردن دستگاه و اتصال فنر به آن
  4. واردن کردن فنر به ورودی و محل گرفتگی فاضلاب
  5. فنرزنی کاملا بهداشتی و بدون کثیف کاری
  6. تمیزی محل و ضدعفونی ابزار بعد از اتمام کار
  7. ارائه فاکتور معتر از سمت نوین لوله
  8. سرویسکار قبل از انجام کار هزینه را با مشتری توافق می کند.

لوله بازکنی پاسداران یکی دیگر از شعبات شرکت نوین

چه عواملی در پر شدن_چاه موثر است؟
به طور کلی عواملی مانند عمق و قطر چاه، محل ذخیره چاه و نوع خاکی که چاه در آن حفر شده است عوامل مهمی می باشند. گاهی اوقات با افزایش یک طبقه، چاه دیگری برای تخلیه فاضلاب در نظر نمی گیرند. که دلیل پر شدن چاه افزایش مواد لجنی و استفاده واحدها می باشد.

قطر چاه فاضلاب : هرچه قطر چاه کمتر باشد نفوذپذیری دیواره آن سریعتر کاهش یافته و چاه زودتر پر می شود.

محل ذخیره چاه: اگر ذخیره چاه کم باشد، چاه سریعتر پر می شود و چاه هرچه زود تر باید تخلیه شود.

عمق چاه فاضلاب : اگر عمق گودال مانند قطر گود کم باشد، نفوذ پذیری دیواره گود با سرعت بیشتری کاهش می یابد و توسط رسوب سریعتر پر می شود و نیاز به تخلیه دارد.

نوع خاکی در محل حفر چاه : آب چاه فاضلاب از طریق دیواره های چاه به زمین اطراف نفوذ می کند. اگر خاکی که چاه در آن حفر شده نفوذپذیری کمی داشته باشد، چاه به سرعت پر می شود و نیاز به تخلیه دارد.

شرکت معتبر لوله بازکنی دروس

 این شرکت دارای انواع پمپ های تخلیه فاضلاب می باشد . و تخلیه توسط مقنی های حرفه ای و مجرب انجام می شود. هنگام تخلیه از شلنگ های آتشنشانی و کاملا بهداشتی استفاده می گردد.

لوله بازکنی دروس با ضمانت 

خدمات نوین لوله تضمینی و با ارائه فاکتور توسط سرویس کاران انجام می گردد. در صورت نارضایتی از انجام کار، مبلغ دریافتی عودت داده می شود.

آماده ی عقد قرارداد با تمامی سازمان ها، مدارس، موسسات آموزشی، مراکز تفریحی و گردش گری می باشیم. تماس شبانه روزی و مستقیم با مدیر شرکت می باشد. 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!