لوله بازکنی صادقیه تخلیه چاه صادقیه ارزان تر از همه جا 09101702050

لوله بازکنی صادقیه

شرکت لوله بازکنی صادقیه شبانه روزی در خدمت شماست. جهت در خواست نیروی لوله بازکن ار منطقه صادقیه فقط با شماره 09101702050 تماس بگیرید. خدمات رفع گرفتگی لوله به طور ویژه و کاملا تضمینی و بدون تخریب انجام می شود. با یک تماس چاه بازکن صادقیه از نزدیک ترین شعبه اعزام می شود. برای دریافت خدمات اطلاعات بیشتر فقط با شماره 09101702050 تماس حاصل فرمایید.

خدمات لوله بازکنی صادقیه

✅ شماره لوله بازکنی صادقیه 09101702050
نحوه انجام کار فنر برقی، پمپ تراکم و سه نظام
✅ ساعات خدمات رسانی شبانه روزی و بدون تعطیلی
قیمت لوله بازکنی 200 الی 700 تومان

لوله بازکنی صادقیه

تخلیه چاه و لوله بازکنی صادقیه جزو اقداماتی است که باید سریعا برطرف شود. گرفتگی لوله ها جزو مشکلاتی است که اگر به موقع برطرف نشود مشکلاتی همچون تجمع آشغال ها و پیچیدن بوی بد فاضلاب داخل ساختمان را به همراه دارد.

برای رفع گرفتگی لوله ها روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به شرایط موجود و میزان گرفتگی انتخاب می شود.

دلایل گرفتگی لوله ها در منطقه صادقیه

گرفتگی لوله ها جزو مشکلاتی هستند که ممکن است در طول 24 ساعته شبانه روز اتفاق بیافتد. زمانی که مواد اضافی و آشغال ها سد راه ورود و خروج آب شوند گرفتگی لوله رخ می دهد. گرفتگی لوله ها باعث تجمع آشغال ها در درون لوله فاضلاب می شود و به دنبال آن بوی بد فاضلاب داخل ساختمان خواهد پیچید. در صورت مواجه با چنین حالتی بهتر است با شرکت خدماتی لوله و فاضلاب تماس بگیرید.

دستمال کاغذی: انداختن دستمال کاغذی در توالت ایرانی و بیرون باعث گرفتگی توالت می شود. چون دستمال ها بعد از افتادن داخل چاه توالت و خیس شدن، سفت می شوند و در کنار هم جمع می شوند و مانع از عبور آب و کثیفی می شوند.

اگر می خواهید از سرریز شدن توالت فرنگی جلوگیری کنید، دستمال کاغذی را در سطل زباله قرار دهید. در غیر این صورت در صورت توقیف پمپ برای رفع مشکل نیاز به سرویس پمپ بازکن صادقیه با فنر برقی دارید.

مصالح ساختمانی: گاهی ممکن است موادی مانند سیمان، دوغاب و گچ به دلیل ساخت و نگهداری وارد چاه شده و منجر به گرفتگی لوله شود. بهتر است قبل از شروع کار ساختمانی کلیه لوله های فاضلاب را با درپوش ببندید تا از مسدود شدن لوله ها با سیمان جلوگیری شود.

مو: از ریختن موهای بلند یا کوتاه در توالت یا حمام خودداری کنید، زیرا موها می توانند به سرعت به هر چیزی بچسبند و کثیفی را به عقب برگردانند.

روغن و گریس: اغلب وقتی ظروف چرب در سینک شسته می شوند، روغن و گریس وارد فاضلاب می شود. مواد روغنی به تدریج باعث تجمع روغن در لوله و مسدود شدن رسوب می شوند.

روغن و گریس را حتما در ظرف بریزید تا زودتر گرفتگی نشود زیرا در صورت گرفتگی باید از خدمات رفع گرفتگی لوله در صادقیه استفاده کنید.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در محله صادقیه

  • بالا زدن آب از سینک
  • بالا آمدن آب از کف آشپزخانه
  • شنیدن صدای قل قل از درون لوله
  • کندی جریان آب و راکد ماندب آب
  • احساس بوی نامطبوع از لوله ها

گاهی اوقات از چاه توالت یا آشپزخانه، خود به خود آب و فضولات پس می زند و تمام خانه را کثیف می کند. در این حالت مسیر لوله اصلی ساختمان مسدود شده است. فنر زنی لوله اصلی در صادقیه از طبقه بالا یا پشت بام انجام می شود.

لوله بازکنی صادقیه تهران 09126235020

نحوه ی درخواست لوله بازکنی صادقیه

اگر لوله های سینک آشپزخانه، توالت فرنگی و ایرانی و یا حمام و لوله فاضلاب دچار گرفتگی شود، برای رفع گرفتگی لوله ها با لوله بازکنی صادقیه به شماره 09101702050 (رجبی) تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکنی در صادقیه در کمتر از 20 دقیقه به محل شما برسد و بصورت 100% تضمینی با کمترین قیمت لوله را باز کند.

اول از همه باید بدانیم که چرا گرفتگی چاه فاضلاب اتفاق می افتد؟

زمانی که مسیر لوله های فاضلاب (آشپزخانه، حمام، توالت، حیاط و غیره) توسط مواد زائد، چربی یا اجسام خارجی مسدود شود، لوله دچار گرفتگی می شود. علاوه بر این هنگامی که چاه فاضلاب که پر شود، دیگر توانایی جذب آب را ندارد و نیاز به تخلیه دارد.

جهت درخواست چاه بازکنی صادقیه فقط کافیست با پشتیبانی سایت نوین تماس حاصل فرمایید تا نزدیک ترین سرویسکار از نزدیک ترین شعبه به آدرس مورد نظرتان اعزام شود.

این شرکت با به کارگیری نیروهای مجرب و آموزش دیده و با کمک جدید ترین ابزارهای استاندارد با حداقل کثیف کاری توانسته رضایت مشتریان منطقه صادقیه را فراهم کند.

لوله بازکنی صادقیه 100% تضمینی

لوله بازکنی صادقیه چگونه ضمانت می دهد؟

شرکت لوله بازکنی نوین با کمک نیروهای با تجربه رفع گرفتگی لوله ها و تخلیه چاه را با ضمانت فاکتور انجام می دهد. با وجود ابزارهای استاندارد و جدیدترین دستگاه ها در این شرکت باز کردن لوله ها حتی گرفتگی های سخت و سیمانی کار دشواری نیست .

نیروها و سرویسکاران آموزش دیده سخت ترین گرفتگی ها را بدون آسیب به لوله باز می کنند. لوله بازکن در صادقیه با کمک تجربه بالای خود و فنر زنی با احتیاط بدون آسیب به لوله موانع موجود را از لوله خارج کرده و در نهایت لوله ای تمیز به شما تحویل می دهد.

در پایان کار برای اطمینان از باز شدن لوله، سرویسکار مسیر خروجی آب و عمل تخلیه در حضور مشتری تست می کند.

لوله بازکنی ستارخان از دیگر خدمات و شعبه فعال در این زمینه

لوله بازکنی در صادقیه 09101702050 فوری و شبانه روزی

روش های لوله بازکنی در صادقیه

خدمات رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در صادقیه با ابزار مدرن و با قیمت های به صرفه انجام می شود. به طور خلاصه ابزارهای زیر در جهت باز کردن مسیر لوله استفاده می شود. ما در مقاله لوله بازکنی گیشا نحوه ی باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب توسط دستگاه ژنراتور برقی را به طور کامل شرح داده ایم.

1- لوله بازکنی صادقیه با کمک فنر برقی

اولین روش حرفه ای لوله باز کنی صادقیه استفاده از فنر برقی یا ژنراتور برقی است که برخی به آن لوله بازکنی برقی یا فنر برقی می گویند.

فنر منعطف و فولادی به یک موتور الکتریکی متصل می شود و به کمک موتور می چرخد ​​که قدرت و کارایی آن را افزایش می دهد به طوری که هر نوع گرفتگی داخل لوله باز می شود.

مزیت این دستگاه در قیمت پایین آن است و علاوه براین برای رفع انواع گرفتگی های جزئی فاضلاب تا گرفتگی های شدید استفاده می شود.

2_ چاه بازکنی صادقیه با استفاده از پمپ فشرده

بعد از ژنراتور اغلب از دستگاه فشرده سازی هوا استفاده می شود و در تمیز کردن گرفتگی لوله ها به ما کمک می کند. این دستگاه به عنوان چاه بازکن نیز عمل می کند با این تفاوت که فشار هوا توسط دستگاه ایجاد می شود.

برای رفع هر نوع گرفتگی در لوله ها کاربرد دارد و تفاوت آن با فنر لوله بازکنی در این است که محدودیتی ندارد و می تواند گرفتگی های انتهایی لوله را نیز باز کند.

عملکرد دستگاه تراکم هوا به این صورت است که دهانه آن در لوله فاضلاب قرار می گیرد تا فشار هوای ایجاد شده توسط دستگاه به داخل لوله هدایت شود و گرفتگی ها را برطرف کند. لوله بازکنی در صادقیه با پمپ تراکم هوا بسیار راحت و سریع انجام می شود و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است.

پمپ لوله بازکنی صادقیه، قدرت آسیب و تخریب کم تری دارد. اما در صورت نابلدی فرد کار را خراب تر می کند. 

پمپ توسط یک اهرم فشار موجود در مخرن را به سیفون وارد می کند. با یک فشار ناگهانی، مواد و فضولات انباشته شده با سرعت از لوله تخلیه می شوند.

لوله بازکنی توالت در صادقیه

رفع این گونه گرفتگی ها با فنر برقی انجام نمی شود. زیرا این وسیله موجب تغییر رنگ کاسه و شکستگی سیفون را به همراه دارد.

در این مواقع پمپ تراکم هوا، کارایی بهتری در مقابل با دیگر ابزارها دارد. با توجه به این مساله کار با این وسیله مسلزم تجربه سرویس کار است.

از دیگر شعبات ما لوله بازکنی مرزداران است که شما می توانید برای درخواست سرویسکار مربوطه با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی آشپزخانه در صادقیه

رفع مسدودی لوله و سیفون سینک آشپرخانه که ابزار مخصوص به خود را دارد.در صورت گرفتگی در لوله ی آشپزخانه از کف آشپزخانه شاهد بالا آمدن آب خواهیم بود.

در این مواقع بهتر است هم برای لوله سینک و هم برای کف شور آشپزخانه هر کدام را جداگانه، سرویسکار فنر بزند.

برای باز کردن کسیر فاضلاب سینک از دستگاه واتر جت درلوله بازکنی شهرزیبا استفاده میشود. زیرا واتر جت آسیب و خرابی کم تری به لوله وارد می کند.

واترجت نیروی بیشتری به ورودی فاضلاب آشپزخانه وارد می کند. تا تمام لجن و فضولات با سرعت و قدرت، تخلیه شوند.

شماره تماس لوله بازکنی صادقیه تهران شبانه روزی 09101702050

علت نیاز به لوله بازکنی تخلیه چاه صادقیه

بعضی مواقع ما با اشتباه خود در زندگی روزمره مانند عدم توجه به تمیزی لوله ها و مراقبت از آن ها به ناچار باید با یک متخصص مشورت کنیم. اما می خواهیم در اینجا مواردی را بازگو کنیم تا با توجه به دانسن این عوامل از گرفتگی لوله ها در صادقیه جلوگیری کنید. 

هنگام استفاده از سینک مواردی مانند پسماند غذایی مانند روغن، ته مانده غذا و تفاله چایی به مرور باعث گرفتگی چاه آشپزخانه می شود. از طرفی دیگر تجمع چربی و رسوبات در لوله به مرور زمان مسیر آب را مسدود می کند. در این مواقع شما نیاز به چاه بازکنی صادقیه دارید.

لازم به ذکر است با انداختن دستمال توالت یا محصولات بهداشتی داخل سیفون گرفتگی لوله توالت اتفاق می افتد. با توجه به تجربه متخصصان لوله بازکنی صادقیه، دستمال توالت با پسماند فاضلاب ترکیب شده و سبب ایجاد گرفتگی می شود.

همچنین با مواردی که بیان کردیم گرفتگی لوله حمام به دلیل ریختن موهای زائد یا محصولات پاک کننده صورت و بدن دچار گرفتگی می شود.همه این عومل به مرور زمان باعث گرفتگی راه آب و تخلیه کند آب می شوند.

پس در نتیجه بهتر است با متخصص لوله بازکن صادقیه تماس حاصل فرمایید یا کلمه “لوله بازکنی صادقیه” در موتور جستجوی Google بنویسید تا از شرکت های خدماتی کمک بگیرید.

لوله بازکنی صادقیه با بهترین کیفیت 09101702050

نحوه دریافت خدمات لوله بازکنی صادقیه

اگر در آشپزخانه هستید یا از توالت استفاده می کنید، آب به کندی از لوله فاضلاب تخلیه شود، یا بعضی مواقع آب در لوله فاضلاب می ماند و پس از چند دقیقه پایین می رود، نشانه هایی از گرفتگی لوله است.

در این مواقع باید فکری به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بکنید. اولین فکری که بعد از گرفتگی فاضلاب به ذهنتان می رسد، استفاده از محلول های لوله بازکن است. اما از این اسید ها نتیجه ای نمیگیرید.

خوشبختانه شرکت لوله بازکنی صادقیه بصورت شبانه روزی درخواست شما را ثبت می کند. جهت دریافت سریع نیروی لوله بازکن در صادقیه میتوانید با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان خدمات تضمین شده، با کیفیت عالی و بدوت تخریب انجام شود.

قیمت لوله بازکنی در صادقیه چگونه محاسبه می شود؟

با توجه به تجربیات متخصصین در زمینه ی لوله بازکنی فاضلاب در صادقیه، قیمت رفع گرفتگی فاضلاب به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه دلایل تغییرات قیمت در لوله بازکنی را بیان می کنیم.

نوع فنر مورد استفاده: نوع فنر لوله فاضلاب در هر لوله و گرفتگی متفاوت است. گاهی ممکن است نیاز به فنر های 30 یا 40 متری باشد.

نوع دستگاه: بهره گیری از هر گونه ابزاری مانند فنر برقی و پمپ فشرده ساز قیمت های متفاوتی دارند.  مثلا لوله های فاضلاب چدنی در مواقع گرفتگی، با فنر برقی باز نمی شوند و  به پمپ هوا یا دستگاه های قوی تر نیاز است.

مدت زمان باز کردن لوله: میزان سختی و زمان بر بودن باز کردن یک لوله فاضلاب در هر مکانی که باشد بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

تعداد لوله ها: برای مثال برای باز کردن لوله آشپزخانه در خدمات لوله بازکنی صادقیه، باید سایر لوله های مربوط به فاضلاب آشپزخانه با فنر برقی بررسی شوند.

در نتیجه لوله بازکن صادقیه با توجه به عوامل تعیین شده، لوله ای تمیز به مشتری تحویل می دهد. فاکتور معتبر همراه با درج نام و مهر شرکت و همچنین درج شماره های ثابت و همراه توسط سرویسکار ارائه می شود.

لوله بازکنی کاشانی از دیگر خدمات مربوطه 

خدمات مربوط به لوله بازکنی صادقیه

  • خدمات دهی سریع و بهداشتی
  • رفع گرفتگی لوله های قدیمی و چدن
  • تعمیر لوله های شکسته شده و آسیب دیده
  • رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی و معمولی
  • دستگاه تشخیص نشت یاب و نقطه زن بدون خطا
  • بیرون آوردن اجسام از سیفون بدون خرابی با دستگاه مکش
  • خدمات نصب شیرآلات و سنگ توالت بدون کنده کاری
  • رفع بوی فاضلاب آشپزخانه و سرویس بهداشتی
  • تخلیه فاضلاب با ماشین های بزرگ و لجن کش

روال کار نیروی لوله بازکن صادقیه

روال کار لوله بازکنی در منطقه صادقیه ممکن است بسته به شرکت یا فردی که خدمات چاه بازکنی، ارائه می‌دهد، متفاوت باشد. اما به طور کلی، مراحل و عملیات لوله بازکنی به ترتیب زیر انجام می شود.

بررسی وضعیت لوله: ابتدا تکنسین یا متخصص لوله بازکن، وضعیت لوله‌ها را بررسی می‌کند تا عیب یا مشکل موجود را تشخیص دهد.

انتخاب روش مناسب: بر اساس نوع مشکل، تکنسین ممکن است از روش‌های مختلفی مانند لوله بازکنی مکانیکی، هیدرولیکی، یا از مواد مخصوص استفاده کند.

آماده‌سازی: در این مرحله، لوله بازکن صادقیه ابزارها و تجهیزات لازم برای انجام کار را آماده می‌کند.

اقدام به فنر زدن لوله : با استفاده از روش انتخابی، تکنسین به پاکسازی یا بازکردن لوله می‌پردازد.

بررسی نتایج: پس از باز شدن لوله، لوله‌ها مجدداً بررسی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که مشکل  گرفتگی حل شده است و مسیر آب مشکلی در تخلیه ندارد.

پیشنهادات و راهنمایی‌های پس از بازکردن لوله: لوله بازکن ممکن است به شما راهنمایی‌هایی برای حفظ و نگهداری بهتر لوله‌های خود بدهد تا از ایجاد مشکلات جدید جلوگیری کنید.

لوله بازکنی شبانه روزی صادقیه

لوله بازکنی فوری در صادقیه

نوین لوله با 35سال سابقه کار و در اختیار داشتن 120سرویسکار باتجربه و خوش اخلاق زیر نظر اتحادیه است.

تضمین پس از انجام خدمت و ارائه فاکتور معتبر از سمت سرویسکار انجام می شود.

تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی از خدمت و عدم رفع عودت داده می شود.

تمامی هزینه ها و نرخ ها طبق تعرفه اتحادیه می باشد. همچنین پس از انجام هر نوع خدمات تاسیساتی با ارائه فاکتور معتبر خیال مشتری را راحت می کند.

نحوه خدمات دهی به منطقه صادقیه

  • خوش قولی در رسیگی سر موقع به محل
  • صداقت گفتار و عمل در کار خود
  • در آخر کار به فکر حقه و اهل دبه نباشد.
  • سرعت عمل را در دستور کار خود قرار دهد.
  • بدون کثیف کاری و با رعایت پروتکل های بهداشتی
  • کار را به بهترین نحو تحویل مشتری دهد.
  • دقت لازم را در حین سرعت در کار
  • دانش استفاده از ابزار مورد نیاز برای هر گرفتگی
  • تجربه و مهارت در تشخیص انواع گرفتگی، نشتی لوله ها 
  • دارای اطلاعات و دانش تخصصی در زمینه لوله بازکنی صادقیه
  • ارائه فاکتور معتبر شرکت در پایان کار
  • که تضمین کیفیت خدمات و مطمعن آن شرکت را نشان می دهد.

اختصاص بهترین لوله بازکن در صادقیه 

سوال اکثر خانم که به تمیزی خانه ی خود و به پاکیزگی سرویسکار اهمیت می دهند. شرکت لوله بازکنی بلوار فردوس صادقیه برای آشپزخانه، حمام، توالت فنرهای جداگانه در نظر گرفته است.

هنگامی که سرویسکار فنر را در چاه توالت می اندازد. از آن فنر فقط برای سرویس بهداشتی استفاده می شود. فنرهای مورد استفاده با مواد شوینده و پاک کننده های قوی، کاملا ضدعفونی می شوند. فنر ها با مواد مخصوص بلافاصله بعد از کار شستشو و پاکیزه می شوند.

چه زمانی می توانم با لوله بازکنی صادقیه تماس بگیرم؟

سرویس کاران ما در منطقه صادقیه به صورت 24 ساعته فعالیت دارند. شما در هر زمان که با انسداد لوله و فاضلاب رو به رو شدید تماس بگیرید

قیمت باز کردن لوله چقدر است؟

هزینه ی باز کردن توالت و آشپزخانه با فنر های معمولی 150 الی 200 هزار تومان است. در صورتی که به ابزار دیگر نیاز داشته باشدف قبل آن با مشتری همانگ می شود.

آیا شرکت لوله بازکنی صادقیه برای کار خود تضمین هم می دهد؟

بعد از اتمام کار، فاکتور معتبری به مشتری ارائه می شود. که دارای گارانتی و پشتیبانی چند ماهه و حتی ضمانت باز گشت وجه است.

از چه نوع دستگاهی برای رفع گرفتگی فاضلاب استفاده می شود؟

شرکت لوله بازکنی صادقیه به صورت تخصصی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه صادقیه فعالیت می کند. اگر مشکل گرفتگی لوله یا پر شدن چاه فاضلاب دارید کافی است با شماره 09101702050 (رجبی) تماس بگیرید. لوله بازکن ها 24 ساعته در دسترس هستند تا سخت ترین گرفتگی ها را 100% تضمینی رفع کنند.

ما از به روز ترین ابزار ها از جمله کمپرسور مکنده، واتر جت، دستگاه موشکی فنر زنی، بدون کثیف کاری استفاده می کنیم.

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *