شماره لوله بازکنی شهران

شرکت لوله بازکنی شهران خدمات رفع گرفتگی لوله را به صورت شبانه روزی و 100% تضمینی ارائه می دهد. در صورت نیاز به لوله بازکنی در شهران، کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید تا سریعا سرویسکار اعزام شود. لوله بازکنی در منطقه شهران با بهترین کیفیت و بدون تخریب انجام می شود.

مراحل لوله بازکنی شهران

زمانی که با گرفتگی لوله روبرو می شوید، اولین کار این است که به سراغ اسید های لوله بازکنی می روید. ریختن محلول های شیمیایی به منظور باز کردن گرفتگی لوله ها، کار خطرناکی است.

قبل از انجام دادن این کار ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد نحوه ی عملکرد اسید لوله بازکنی غرب تهران داشته باشید.

لوله های چدنی از جنس چدن همانند آهن هستند، وظیفه ی اسید های لوله بازکنی، سوزاندن مواد در لوله است. زمانی که این محلول با لوله آهنی برخورد می کند، باعث سوزش قست داخلی لوله و در نتیجه سوراخ شدن آن می شود.

رفع گرفتگی لوله آشپزخانه در شهران

منطقه شهران واقع در غرب تهران است. این منطقه دارای خیابان های شهران، کوهسار، طوقانی، خیابان قدس، الغدیر و نظری است. از میدان اول شهران به اتوبان آبشناسان و سپس به برزگراه باکری ختم می شود.

ساختمان های این منطقه دارای بافت قدیمی است و گرفتگی در لوله های آشپزخانه به دلایل لوله کشی قدیمی و رسوب داخل لوله ها اتفاق می افتد.

رفع گرفتگی لوله های سخت و سیمانی با انواع دستگاه های پر قدرت و به روز، توسط نیروهای با تجربه در زمینه ی تاسیسات و لوله بازکنی شهران انجام می شود.

مشخصات شرکت ( لوله بازکنی شهران )

  •  25 سال سابقه کار زیر نظر اتحادیه
  • شبانه روزی در هر ساعت از شبانه روز
  • خدمات بی وسطه در کل نقاط شهران
  • سریع ترین لوله بازکن شهران در 15 دقیقه
  • قیمت های منصف با تخفیف 40 درصدی
  • نیروهای با مهارت و با تجربه در شهران
  • انواع ابزار، دستگاه، انواع فنر و سر فنر ها
  • رفع گرفتگی و مشکلات انواع لوله، چاه و فاضلاب
  • تضمین 100% همه خدمات، همراه فاکتور معتبر

 

تخفیف برای لوله بازکنی شهران

برای دریافت تخفیفات از شرکت ما برای انجام خدمات تاسیساتی  به صفحه ی لوله بازکنی مرزداران مراجعه کنید. از جمله خدمات ما:

  • رفع گرفتگی، مشکلات لوله سخت و سیمانی، پلیکا و…
  • باز کردن گرفتگی با قیر، ماسه، شن، مو، دستمال توالت، نوار بهداشتی
  • رفع مشکلات لوله ( آشپزخانه، حمام، پشت بام، بالکن، پارکینگ، حیاط )
  • بازکردن گرفتگی های، روشویی و کف شور، رایزر اصلی و انشعابات فرعی
  • تمام خدمات با ضمانت کامل در محل + بازدید رایگان
  • رفع مشکلات لوله ورودی و خروجی فاضلاب
  • سرویس دهی کم تر از 20 دقیقه انجام می شود
  • کوچکترین آسیب به لوله و نهایت بهداشت و نظافت 
  • استفاده از فنر های جداگانه حمام و توالت
  • نصب شیرآلات، سنگ توالت و تعویض آن به فرنگی و بالعکس
  • برای رفع تمامی گرفتگی ها فقط کافیست تماس بگیرید.

سرویس دهی لوله بازکنی شهران

همکاران مجرب، شبانه روزی در تمام خیابان های شهران، شعبات فعال دارند. نیروهای نوین لوله موتوری بوده و بدون کم ترین اتلاف وقت در محل حاضر هستند.

بلا فاصله بعد از تماس شما با لوله بازکنی شهران  و ثبت آدرس، نیروها و سرویسکاران، در اسرع وقت در محل حاضرند تا  مشکلات لوله ها را برطرف نمایند.

برای دیافت خدمات در دیگر شعبه ما  لوله بازکنی باغ فیض به صورت شبانه روزی می توانید به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

دلایل گرفتگی لوله ها در شهران

یکی از بیشترین دلیل گرفتگی لوله، ریختن دستمال کاغذی و موهای زائد در لوله است. برای حل این مشکل می توانید یک چاه بست و سطل آشغال در سرویس بهداشتی بگذارید. با یه نوشته به مهمانان و اعضای خانواده اعلان دهید که آشغال ها را به سطل بیندازند.

شما می توانید برای دریافت سرویسکار از محل نزدیک از این صفحه اقدام کنید: لوله بازکنی شهر آرا

پسماند غذایی و روغن در سینک : هنگام شست وشوی ظروف، پسماند غذا ها را درون تفاله گیر خالی کنید.

موهای زائد و پرز لباس : وجود این مواد در کف شور حمام باعث گرفتگی آن می شوند. از یک توری مناسب استفاده کنید، به صورت مداوم آن را تمیز کنید.

اشیای ریز و جامدات: اسباب بازی، تیغ، دکمه و …تمام این ابزار ها را درون سطل زباله بیاندازید.

گرفتگی لوله با تجمع لجن و رسوب فضولات

تجمع  فضولات در سیفون توالت باعث می شود تا لوله فاضلاب به مرور زمان باریک شود و راه آب را مسدود کند. برای جلوگیری از این اتفاق با لوله بازکنی شهران تماس بگیرید تا هر چند وقت یکبار با فنر زنی مشکل لوله برطرف شود.

عدم توجه کارگران زمان بازسازی ساختمان، کارگران  مصالح ساختمانی مانند سیمان، قیر در حین ساخت و ساز به چاه می ریزند. به کارگران تاکید کنید حین کار احتیاط کنند. ورودی لوله ها را با گونی و نایلون بپوشانید.

رفع مشکلات فاضلاب با فنر برقی

فنر برقی  با استفاده از سه نظام لوله بازکنی هرگونه گرفتگی و انسداد در لوله های حمام، چاه توالت، کف شور و روشویی، پارکینگ، حیاط و تراس را کاملا برطرف می کند.

این دستگاه با قدرت و نیروی حتی برای لوله فاضلاب هایی که طولشان بیش تر است راه حل بسیار خوبی می باشد. طول فنر، فنر برقی در متراژ های بالا هر گونه گرفتگی و هم چنین رسوبات و فضولات را در طی مسیر لوله، را از میان بر می دارد.

اغلب گرفتگی هایی که علت آنها، لجن، مو، پسماند و فضولات غذایی، رسوب آب گرم باشد توسط این فنر برطرف می شوند.فنر در چند نوع بزرگ و کوچک بوده که نوع بزرگ تر آن برای پارکینگ، استخر، حیاط، پشت بام بسیار مناسب می باشد.

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی شهران میتوانید از این طریق افدام نمایید

  • موبایل: 09196790069
  • تلفن لوله بازکنی شهران : 02144307472
  • ایمیل: loolebazkonihussein@gmai.com
  • اینستاگرام: loolebazkoni_com
  • رفع گرفتگی لوله در شهران با 100% ضمانت، به صورت فوری و شبانه روزی، توسط تیم حرفه ای انجام میشود.
لوله بازکنی شهرک ولیعصر ارزان ترین لوله بازکنی زیر قیمت همکاران
✅ شماره لوله بازکنی شهران 09101702050 
روش انجام کار فنر برقی، پمپ تراکم و سه نظام
✅ نحوه ضمانت چاه بازکنی با بهترین کیفیت تضمین با فاکتور
نحوه خدمات رسانی فوری و شبانه روزی 24 ساعته

 

لوله بازکنی شهران + پشتیبانی دائمی 09101702050

  • لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در منطقه شهران
  • چاه بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب تضمینی در شهران
  • رفع گرفتگی لوله توسط تیم حرفه ای و تجهیزات پیشرفته
  • انجام کار با بهترین کیفیت بدون تخریب و حداقل کثیف کاری
  • نیروی چاه بازکن حرفه ای بدون آسیب به لوله ها
  • با ما تماس بگیرید 09101702050

لوله بازکنی شهران با دستگاه واتر جت

یکی از ابزار آلات قوی به شمار می رود. این دستگاه، نسبت به فنر برقی، قدرت و نیروی بالاتری دارد. ابن ابزار برای لوله های سخت و سیمانی به کار رود.

تفاوت واترجت با فنر برقی از نظر ظاهری، در اندازه آن است، واتر جت ابعاد بزرگتری نسبت به فنر برقی دارد. با برق شهری شروع به کار می کند.

لوله بازکنی شهر زیبا از دیگر شعبات نوین لوله برای ارائه خدمات سریع تر می باشد.

واترجت از مکش فوق العاده بالایی برخوردار بوده، هر گونه گرفتگی های سخت را از میان برمی دارد. و برای لوله های که منشاء گرفتگی آن ها، سیمان، ماسه، بتن باشد، ابزار کاربردی می باشد.

استفاده از فنر مناسب برای گرفتگی لوله

لوله پلیکا نسبت به سایر لوله ها، استحکام و مقاومت کم تری دارد، به همین علت برای مشکل گرفتگی این گونه لوله ها، از فنر باریک تر استفاده می شود. نوین لوله برای رفع گرفتگی این گونه لوله ها از فنر های قابل انعطاف و مناسب تر، استفاده می کند.

قیمت لوله بازکنی شهران

مهم ترین بحث در حوزه ی تمامی خدمات قیمت، آن می باشد. مشتریان قبل از همه چیز با تماس با نوین لوله، قیمت انجام کار را پرس وجو می کنند. لازم به ذکر است که شرکت لوله بازکنی شهران زیر نظر اتحادیه می باشد و تمامی خدمات طبق برگه ی اتحادیه انجام می شود. قیمت انجام لوله بازکنی بستگی به چند عامل  دارد:

متراژ فنر : پارکینگ و پشت بام که متراژ آن معمولا از 20متر به بالا می باشند. الزام به استفاده از فنر های 30 متری یا بلند تر است.

تعداد فاضلاب ها : معمولا در آشپزخانه سه عدد لوله فاضلاب وجود دارد برخی از آن ها اگر فنر بزنید، از یک محل باز می شوند. اما بعضی مواقع رخ می دهد که سرویسکار از چند محل فنر بزند. هزینه ی آن جداگانه محسوب می شود.

نوع لوله و محل گرفتگی : بسته به انواع لوله ای مختلف، سخت و سیمانی یا لوله های معمولی، هم چنین محل گرفتگی

نوع ابزار مورد استفاده : نوع فنر، سر فنر یا ابزاری که برای حل گرفتگی سیفون و فاضلاب، بر قیمت نهایی تاثیر می کند. جهت اطمینان عزیزان ساکن در شهران، تمامی هزینه ها قبل از انجام کار با مشتری توافق می شود و در صورت لزوم از تخفیفات ما برخوردار می شوید.

دیگر خدمات لوله بازکنی شهران

  • رفع رسوب فاضلاب توالت : برخی منازل قدیمی در شهران با لوله کشی قدیمی و استفاده ی مداوم منجر به رسوب و سولفات می شود. یعنی قسمت داخلی آن باریک می شود و الزام به استفاده از دستگاه های سه نظام، و واتر جت، رسوب تراش می باشد. که هزینه آن قبل از انجام کار به مشتری اعلام می شود.
  • خارج کردن اشیا از چاه : ما برای مواقعی که وسیله ای داخل فاضلاب می افتد از فنر لوله بازکنی شهران استفاده نمی کنیم.برای این کار دستگاه های مکش مانند جارو برقی یا وسایل دیگر نیاز می باشد.

تخلیه چاه شهران :

  • انواع ماشین های بادسان و خاور، پمپ های سه فاز و مکنده برای انواع چاه ها، شلنگ های آتش نشانی مخصوص برای تمیزی کار و در انتها قیمت مناسب و مشتری پسند.
  • نشت یابی ترکیدگی فاضلاب : منطقه ی شهران در شمال غرب تهران قرار دارد در بعضی از ساختمان های نوساز و نسبتا قدیمی، مشکل نشتی آب از دیوار یا سقف منزل رخ می دهد.گاهی اوقات شاهد نم و تغییر رنگ دیوار ها یا سقف اتاق خواب می شوید و برای حل این مشکل باید راه حلی بیابید.

شرکت لوله بازکنی شهران دارای افراد باتجربه و دستگاه های دیجیتالی برای تشخیص نم نشتی لوله می باشد. ما به صورت تضمینی محل نشتی آب یا نم را برای شما مشخص می کنیم و اگر بخواهید در حضورتان همان محل را ترمیم می کنیم.

اعتبار شرکت لوله بازکنی شهران

منظور از اعتبار همان گارانتی تلویزیون یا یخچالی است که هنگام خرید به شما می دهند. نوین لوله نیز برخلاف تمامی شرکت ها از گارانتی و ضمانت کار خود برای شما فاکتور می دهد.

اعتبار این شرکت به گونه ای است که در مواقعی که فاضلاب منزل شما توسط سرویسکاران ما رفع انسداد گردید تا 15 روز تضمین می شود . یعنی اگر دوباره همان لوله تا 15 روز مسدود شود با نوین لوله تماس گرفته تا به صورت رایگان نسبت به رفع دوباره مشکل اقدام کنیم.

تخفیف 50 درصدی در منطقه شهران

مشتریان این شرکت در منطقه شهران شامل تخفیف 50 درصدی هم می شوند. این کار در هیچ شرکتی انجام نمی شود می توانید از تمامی آن ها سوال کنید.

ما به شما این امکان را می دهیم که اگر شما با همکاران ما تماس بگیرید سرویسکار ما به محل اعزام می شود.

بعد از رفع گرفتگی یا هرگونه خدمات دیگر به شما کارتی ارائه می دهد که داخل آن شماره تماس موبایل سرویسکار درج شده است.

اگر شما این کارت را نزد خود نگه دارید و به همسایگان یا فامیل های خودتان معرفی کنید ما به شما 50 درصد تخفیف می دهیم!!

در صورتی که مجددا فاضلاب منزل خودتان نیز مسدود شد و مشتری ما شدید از این تخفیف برخوردار خواهید شد.

امتیاز ۵ از ۵ – ۱ رای
spinner در حال ثبت رای