نصب و تعویض کاسه توالت فرنگی و عمومی

نصب کاسه توالت، تعویض کاسه توالت با بهترین کارشناسان شرکت نوین لوله، به صورت تضمینی انجام می شود. برای نصب و تعویض کاسه توالت کافیست با شماره 09101702050 تماس بگیرید.

برای تعویض کاسه توالت ایرانی ابتدا باید توالت فرنگی قدیمی برداشته شود. برای این کار باید کاسه قدیمی شکسته و خارج شود. بهتر است قبل از شکستن کاسه توالت ایرانی، خروجی لوله را با کیسه یا ظرفی مطمئن بپوشانید تا تکه های کاشی وارد لوله فاضلاب نشوند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب نشوند.
پس از شکستن کاسه توالت، با کاردک یا قلم چکشی خوب، تمام باقی مانده ها را با دقت ثابت می کنند و در حین انجام این کار باید مراقب باشید که به کاشی های اطراف و روکش توالت آسیبی وارد نشود.

فیلم آموزش نکات مهم در هنگام نصب کاسه توالت 

تعویض کاسه توالت بدون تخریب توسط استادکار سراسر تهران 09101702050

بین 1 تا 3 سانتی متر بین سطح کاسه و لبه کاشی و سرامیک کف باید از یک طرف فاصله باشد تا توالت جدید به راحتی نصب شود. اگر ته محل قرار دادن کاسه گود است باید با استفاده از ماسه نرم طول آن را افزایش داد و اگر محل کم عمق است با تراشیدن کف کاسه به طول مورد نیاز رسید.

کف کاسه باید با ماسه و مواد نرم پوشانده شود تا هنگام تنظیم طول کاسه فشاری به کاسه وارد نشود و شکل خود کاسه جدید باشد. بنابراین در نصب و تعویض کاسه توالت ایرانی بدون تخریب بهتر است کاسه ای هم اندازه و هم سوراخ پیدا کنید.

مراحل تعویض کاسه توالت

هنگام نصب کاسه توالت باید چرخش ستون خروجی درست وسط لوله سیفون 110 یا 125 قرار گیرد تا با لوله ای به شکل قیروگونی یا ایزوگام بسته شود. در هنگام تعویض کاسه توالت ایرانی، محل نصب مخزن شستشو و آب بندی لوله های لازم باید بررسی، آب بندی و عاری از هرگونه زباله و مواد باشد.

پس از نصب کاسه توالت ایرانی، ترک های اطراف با چسب پوشانده می شود و کاسه توالت ایرانی یک روز دیگر استفاده نمی شود. هنگام تعویض کاسه توالت ایرانی، سوراخ کاری با استفاده از ملات سنگ پودری و سیمان سفید یا چسب کاشی انجام می شود.

تعویض کاسه توالت ایرانی بدون از بین بردن آن یکی از بهترین راه حل ها برای تعمیر کاسه توالت ایرانی محسوب می شود. این روش نسبت به جمع آوری زیر حمام هزینه کمتری دارد و از بین نمی رود و آلوده نمی شود و در عرض چند ساعت تکمیل می شود. با توجه به هزینه نصب کاشی، در سود و هزینه خرید کاشی و عایق کاری مجدد نیز صرفه جویی می شود.

با بیش از 25سال سابقه ی کار
نصب و تعویض کاسه توالت ایرانی _ سنتی
نصب کاسه توالت فرنگی
تعویض کاسه توالت فرنگی
تمام خدمات شبانه روزی کل ایام هفته
پایین ترین قیمت + بالاترین کیفیت
کمترین قیمت در اسرع وقت
توسط افراد ماهر و باتجربه
تعویض کاسه توالت بدون خراب کردن سنگ و سرامیک کف سرویس بهداشتی

متخصصین نصب سرویس بهداشتی

✅ نصب کاسه توالت بدون تحریب بازدید رایگان
تعویض کاسه توالت شکسته نصب فلاش تانک و آب بندی
✅ تبدیل توالت ایرانی به فرنگی تعویض لوله کشی فاضلاب
تعویض سرامیک و کاشی ها زیر نظر اتحادیه ضمانت کار 
نصب و تعویص کاسه توالت تعویض سنگ توالت
لوله بازکنی ونک در سریع ترین زمان ممکن

مراحل نصب کاسه توالت

  1. ابتدا کف سرویس بهداشتی را می شکافیم طوری که قیرگونی سرویس خراب نشود.
  2. سپس لوله کش، ابعاد و اندازه ی سرویس بهداشتی را محاسبه می کند تا لوازم مورد نیاز را تهیه کند.
  3. سپس کف سرویس را، به صورت کامل چاه بازکنی تهران، و در صورت عدم عایق بندی، قیر گونی می کنیم.
  4. توالت در کنار خود حتما باید یک کف شور داشته باشد که در هنگام شستشو آب از آن تخلیه شود.
  5. پس از قیر گونی کامل کف سرویس و لوله کشی آن، کف توالت را شیب بندی می کنیم.
  6. بعد از خشک شدن کامل سیمان، آن را کاشی کاری می کنیم و سنگ توالت را در محل خود قرار می دهیم طوری که دور آن، با سیمان سفید آب بندی شود.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون کنده کاری

 

برخی از افراد می خواهند توالت ایرانی خود را بدون کنده کاری به توالت ایرانی تبدیل کنند. البته دلایل دیگری نیز برای نم و چکه آب وجود دارد، که چند نمونه از آن ها می تواند در اثر، از بین رفتن قیر گونی توالت و حمام باشد.

در مواقعی که آب، از کف توالت شما به طبقه ی پایین می ریزد، شما ناچار به تعمیر آن خواهید شد. ابتدا برای این کار باید محل مورد نظر را بشکافید و تعمیر کنید.

ابزار های مورد نیاز برای نصب و تعویض کاسه توالت

  1. بیل و کلنگ برای کنده کاری و خاک برداری
  2. هیلتی کوچک برای کندن بتن های زیر کاسه توالت
  3. سنگ فرز و کاشی بر، برای بریدن لوله های قدیمی و سرامیک های دور کاسه توالت
  4. پیک و کپسول برای ایزوگام کردن و یا قیر گونی کردن توالت و حمام
  5. مصالح مورد نیاز از جمله سیمان و ماسه سرامیک و سنگ توالت و….
  6. وسایل ریز مانند تراز شمشه، کمچه، چکش، بیلچه، قلم.

تعویض کاسه توالت بدون تخریب

ابتدا از کار فرما علت تعویض کاسه توالت را جویا می شویم. اگر سنگ توالت در اثر نم و چکه، یا شکستگی تعویض شود، دیگر نیازی به تخیب کاشی های سرویس نیست.

لوله بازکنی غرب تهران، از دیگر شعبه های نوین لوله با کار شناسان مجرب و کار بلد.

برخی مواقع امکان دارد، لوله فاضلاب آن پوسیده شود، در این صورت می توان از طبقه ی پایین، بدون تخریب کاسه توالت، و هزینه ی کم تر، لوله فاضلاب را تعویض کرد.

مراحل تعویض کاسه توالت در ساختمان نوساز

معمولا در ساختمان های جدید، سنگ توالت را با ماسه، در جای خود می گذارند. برای این که مشتری هزینه ای برای خرید سنگ توالت پرداخت نکند، سنگ توالت را سالم در می آوریم.

ابتدا اطراف سنگ را با فرز برش می دهیم تا دور سنگ آزاد شود، سپس اطراف لوله فلاش تانک را خالی می کنیم، تا واشر را از پشت سنگ آزاد کنیم.

بعد از کندن اطراف سنگ توالت، نخاله های آن را جمع آوری، و زیر سنگ را خالی می کنیم، تا سنگ را در بیاوریم. هنگامی که سنگ توالت را برداشتیم، اگر مشکل از قیر گونی توالت باشد، از روی قیر گونی، ایزوگام می کنیم.

نحوه عایق بندی کف سرویس

برای نصب توالت فرنگی توسط متخصصان نوین لوله اینجا را کلیک کنید. بعد از برداشتن سنگ توالت، قیر گونی کف سرویس، کاملا مشخص می شود.

برای عایق بندی، قیر گونی کف توالت را جدا و مجدد آن را عایق بندی کنیم. یا در صورت محکم کاری و سهولت کار، از روی همان قیر گونی، دوباره قیر گونی را انجام دهیم.

برای ایزوگام کاری استاندارد، باید ۲۰ سانتی متر از سرامیک های دیوار را برش دهیم و قیر را به دیواز سرویس بهداشتی بچسبانیم تا آب بندی شود.

 

نحوه تعویض سیفون کاسه توالت

برای تعویض سیفون توالت دیگر نیاز به کندن کف سرویس نیست. اگر سیفون توالت شما به دلایلی از جمله، پوسیدگی لوله، شکستگی یا رسوب، نیاز به تعویض دارد، ابتدا از طبقه پایین، سقف توالت را می شکافیم و سیفون را تعویض می کنیم.

در اکثر منازل به دلایلی از جمله، استفاده نا مناسب، فنر زنی یا ضربه به کاسه توالت، دچار شکستگی می شود. برای تعویض کاسه توالت نیاز به کنده کاری سرامیک های اطراف نیست! می توانید در این رابطه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصب کاسه توالت ایرانی

نصب کاسه توالت ایرانی برای ساختمان هایی که نوساز هستند، نسبت به تعویض آن، آسان است. انجام کار به گونه ای می باشد که، ابتدا لوله کشی و لوله بازکنی پونک زیر توالت را انجام می دهیم و بعد از قیر گونی و ایزوگام، سنگ را نصب می کنیم.

ویژگی های سرویس بهداشتی خوب

یک سرویس بهداشتی خوب باید تمیز و پاکیزه دارای امکانات بهداشتی مناسب، و در محل مناسب خانه و به صورت اصولی نصب شود.

  • فاصله ی سرویس بهداشتی

فاصله ی نصب سرویس بهداشتی با محل کار حداقل باید 20 متر باشد. در شرکت ها و محل کار های بزرگ بهتر است دستشویی در راه پله ها یعنی مجاورت بین دو واحد یا در فاصله ی 30 متری محل کار قرار گیرد.

  • سنگ توالت با کف سرویس بهداشتی تراز باشد

تراز بودن سنگ نسبت به کف سرویس، و باز و بست شدن درب مهم است، گوشه های سنگ توالت، نباید از سطح زمین بالا یا پایین باشند.

  • نصب روشویی در محل مناسب توالت

هنگام نصب روشویی به این نکته توجه داشته باشید که فاصله ی آن، با توالت و شیر آب حقظ شود و برای درب سرویس بهداشتی، مزاحمت ایجاد نکند.

  • تهویه مناسب و استاندارد

هواکش مناسب داشته باشد و لوله ی هواکش از بالای پشت بام دارای زانویی 90 درجه باشد. یکی از دلایل انتشار بوی بد فاضلاب، تهویه غیر استاندارد است.

  • انتخاب کاشی مناسب برای کف توالت

انتخاب کاشی با کیفیت با رنگ مناسب، برخی از کاشی ها لغزنده است و مناسب نیست، رنگ کاشی نیز بهتر است آبی کمرنگ، سفید طوسی، یا سعید طرح دار باشد.

استاندارد های فنی نصب کاسه توالت

لوله فاضلاب مناسب برای نصب توالت، ۸ الی 10 است. شتر گلو یا سیفون مناسب برای جلوگیری از انتشار بوی بد فاضلاب. متاسفانه لوله کشی نامناسب دستشویی، یکی از مهم ترین دلایل گرفتگی توالت است.

ارتفاع شیر روشویی ۱٫۳۰، ارتفاع شیر سرویس ۵۵ سانتی متر، و ارتفاع فلاش تانک ۱٫۶۰ سانتی متر باشد.

اگر می خواهید توالت فرنگی نصب کنید، بهتر است فاصله ی توالت ها از همدیگر، ۷۰ سانتی متر و در صورت امکان ۱۵۰ سانتی متر باشد.

بهتر است لوله های این دو کاسه را به همدیگر وصل نکنید چون در اکثر خانه ها باعث گرفتگی می شود.

 

طریقه تعویض کاسه توالت

بعد از تعمیر لوله های فاضلاب و قیر گونی، سنگ توالت جدید را در محل خود قرار می دهیم و با شمشه و تراز با درب ورود و خروج تنظیم می کنیم.

شیب مناسب برای سنگ توالت در اینجا مهم است طوری که اگر سنگ توالت تنظیم نباشد شیب سرویس بهداشتی کاملا به هم می خورد.

زیر کاسه توالت ملات می ریزیم. ملات سنگ توالت، باید کاملا سفت باشد و ماسه زیاد داشته باشد.

با تراز بندی کف سرویس، کاشی کاری سرویس آغاز می شود و این کار به نحو احسنت برای شما مشتریان عزیز توسط استاد کاران ما انجام می شود.

دستمزد نصب کاسه توالت

قبل از اقدام به تعویض کاسه توالت و یا نصب آن مهم ترین مورد برای افراد هزینه آن است.  قیمت نصب توالت بستگی به عواملی از جمله سختی و آسان بودن آن می باشد.

اگر فقط تعویض کاسه توالت انجام بگیرد و به لوله های فاضلاب دست نزنیم هزینه ی ان از 1500 تا 2500 متغیر می باشد.

البته این مورد در آخر توافق با مشتری انجام می پزیرد اگر مصالح و کار صفر تاصد به عهده ی ما باشد هزینه ی آن را قبل از انجام به مشتری اطلاع می دهیم.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

امتیاز ۴.۷۳ از ۵ – ۳ رای
spinner در حال ثبت رای

2 دیدگاه

  • سلام کاسه توالت ما شکسته خواستم بپرسم آیا میشه بدون تخریب کع سرویس بهداشتی فقط کاسه توالت رو تعویض کنید؟

  • سلام ممنون از آقای ابراهیمی از شرکت نوین لوله آمدند و کاسه توالت مارا نصب کردند خیلی کارشون خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *